Kanske hon kommer säga att hon har gråtit bort kilona?
Visst är det hon som har sagt något om att sex gör en smal eller något liknande?
För övrigt vore det som sagt bra med mer information om hennes sons bravader
Kanske hon knaprat "Water loss" tabletter också under träningstiden? Googlar man på det namnet så står det att man svettas mycket, typ: svettas bort fettet...
"Oj min kommentar togs bort, jag ville bara säga att vilka fina djururnor du har. Jag har likadan 🌼"
Den kommentaren blir nog snart borttagen den också
För inte har familjen Book-Toledano haft husdjur vars kvarlevor man förvarar på köksbänken?
Undrar vad hon förvarar i dessa urnor
Inte mamma Marita i alla fall, hon har ju en gravplats som besöks och förevigas på Insta titt som tätt
"Oj min kommentar togs bort, jag ville bara säga att vilka fina djururnor du har. Jag har likadan 🌼"
För inte har familjen Book-Toledano haft husdjur vars kvarlevor man förvarar på köksbänken?
Inte mamma Marita i alla fall, hon har ju en gravplats som besöks och förevigas på Insta titt som tätt
Hon sa ju att hon hade haft en häst när hon var liten har jag för mig. Tänk om det är hästens aska hon har kvar!
Nä det borde väl inte förvaras i köket väl? Förhoppningsvis är det bara gryner och ris och sådant
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-06-16 kl. 21:20.
Tar inte länge till innan tunnan är tebax och porslinsgaddarna är utbytta mot de risiga hon har, Hon vill framstå just nu som en biggest looser men inser väl inte att hon är det på helt annat sätt tyvärr!
Tar inte länge till innan tunnan är tebax och porslinsgaddarna är utbytta mot de risiga hon har, Hon vill framstå just nu som en biggest looser men inser väl inte att hon är det på helt annat sätt tyvärr!
Hon kan inte ta tillbaka sina gamla tänder. Hon sa i en live ikväll att de är nedslipade och att porslinständerna är kronor.
Tycker det ser ut som hon fått tuggummitänderna nedslipade också, de är nästan normalstora nu
Efter en daglig titt i Annas instagram noterar jag att den "bruna" maten så sakteliga börjat smyga sig in i hennes liv igen, hon kamoflerar den f.f med ett och annat salladsblad. Ge det en vecka till tippar jag, så är ALLT brunt igen!
Affärsmöte också, undra vad det kan vara eller är det bara för att låta viktig?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!