Efter att ha läst denna tråd och blivit uppriktigt illa berörd av hur Anna beter sig.... Jag menar, jag har tidigare sett henne som en relativt harmlös människa, en före detting som precis som Kicki Danielsson har en förkärlek för att "gråta ut" i pressen (grät inte Kicki också ut över att hon inte fick vara med i Så Mycket Bättre?

)
Men nu blir man ju varse vilken genuint otäck person hon verkar vara. Ok att detta är en skvallertråd och att man inte ska ta flashback på jätteallvar rent allmänt

men när man läser Annas egen blogg och instagram där det ju är hennes EGNA ord - herregud. Det är ju ingen frisk människa.
Jag fattar inte hur hennes man står ut, men det slog mig att han antagligen inte törs lämna henne. Tänk om denna instabila kvinna då skulle få vårdnaden om barnen? Som pappa skulle JAG då aldrig våga lämna mina barn utan egen tillsyn hos Anna varannan vecka..... Och tänk vad hon skulle smutskasta honom på nätet vid en eventuell skilsmässa. Jag tror han är livrädd, det är därför han stannar hos henne.
Men tänk vad komiskt OM han skulle få nog och dra - då krackelerar ju Annas hela på nätet fint uppbyggda världsbild av evig familjelycka....