2014-03-25, 12:01
Medlem
Airwolf, huvet på den berömda spiken! Fick tag i Tunnans biografi och ironiskt nog då börjar boken med att kväda o hänga ut Måns Z som ju vann lets dance. Mycket jag jag jag. Det är presics som att läsa hennes ig o blogg. Det finns nog ingen ärligare o ödmjukare än Anna!😂
Citera
2014-03-25, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Kärringen ringer till TV-4 och tigger om att få vara med i "Så mycket bättre" fast hon bara kan en låt eller två. Hon vill göra en kokbok trots att hennes verk liknar spyor och kan få vem som helst att tappa matlusten. Hon visar sig naken med långa tuttar för att få operationen betald. Fanskapet borde ta hand om sina ungar och inte skämma ut dom genom att bete sig som en fem-femma!!

Är det sant det där om Så mycket bättre? Tror hon på allvar att nån skulle vara intresserad av att ha med henne där?
Citera
2014-03-25, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DugDeepeer
Det verkar tyvärr som om människan lyckats få medverka i en kokbok....

http://annabenson.se/smaskens-med-an...rosa-kokboken/

Det är nog ingen risk att någon skulle vilja ta del av Tunnans recept och riskera att se ut som henne och bli tvungen att lägga sej på operationsbordet p.g.a. dålig karaktär!
Citera
2014-03-25, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
Airwolf, huvet på den berömda spiken! Fick tag i Tunnans biografi och ironiskt nog då börjar boken med att kväda o hänga ut Måns Z som ju vann lets dance. Mycket jag jag jag. Det är presics som att läsa hennes ig o blogg. Det finns nog ingen ärligare o ödmjukare än Anna!😂

Vann Måns det året Tunnan var med? I så fall förklarar det ju de senaste dagarnas uppmärksamhet han fått på hennes IG!
Citera
2014-03-25, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blondinibland
Är det sant det där om Så mycket bättre? Tror hon på allvar att nån skulle vara intresserad av att ha med henne där?
Jajamensan. Hon skrev själv på sin gamla nerlagda blogg hur hon bett dom att få delta i programmet då hon hade mycket att ge med alla sina album.

Själv har jag bara hört ABC vilket räckte.
Citera
2014-03-25, 13:34
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Det är nog ingen risk att någon skulle vilja ta del av Tunnans recept och riskera att se ut som henne och bli tvungen att lägga sej på operationsbordet p.g.a. dålig karaktär!

Där kan hennes matbilder trots allt fylla ett syfte, för folk som bantar.
Man tappar ju aptiten direkt av att se på det färdiga resultatet av hennes kokkonst.
Ofta ser det ut som hon vomerat upp "maten" på tallriken.
Senast redigerad av Rimbert 2014-03-25 kl. 13:43.
Citera
2014-03-25, 14:44
Medlem
Efter att ha läst denna tråd och blivit uppriktigt illa berörd av hur Anna beter sig.... Jag menar, jag har tidigare sett henne som en relativt harmlös människa, en före detting som precis som Kicki Danielsson har en förkärlek för att "gråta ut" i pressen (grät inte Kicki också ut över att hon inte fick vara med i Så Mycket Bättre? )
Men nu blir man ju varse vilken genuint otäck person hon verkar vara. Ok att detta är en skvallertråd och att man inte ska ta flashback på jätteallvar rent allmänt men när man läser Annas egen blogg och instagram där det ju är hennes EGNA ord - herregud. Det är ju ingen frisk människa.

Jag fattar inte hur hennes man står ut, men det slog mig att han antagligen inte törs lämna henne. Tänk om denna instabila kvinna då skulle få vårdnaden om barnen? Som pappa skulle JAG då aldrig våga lämna mina barn utan egen tillsyn hos Anna varannan vecka..... Och tänk vad hon skulle smutskasta honom på nätet vid en eventuell skilsmässa. Jag tror han är livrädd, det är därför han stannar hos henne.

Men tänk vad komiskt OM han skulle få nog och dra - då krackelerar ju Annas hela på nätet fint uppbyggda världsbild av evig familjelycka....
Citera
2014-03-25, 15:18
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Efter att ha läst denna tråd och blivit uppriktigt illa berörd av hur Anna beter sig.... Jag menar, jag har tidigare sett henne som en relativt harmlös människa, en före detting som precis som Kicki Danielsson har en förkärlek för att "gråta ut" i pressen (grät inte Kicki också ut över att hon inte fick vara med i Så Mycket Bättre? )
Men nu blir man ju varse vilken genuint otäck person hon verkar vara. Ok att detta är en skvallertråd och att man inte ska ta flashback på jätteallvar rent allmänt men när man läser Annas egen blogg och instagram där det ju är hennes EGNA ord - herregud. Det är ju ingen frisk människa.

Jag fattar inte hur hennes man står ut, men det slog mig att han antagligen inte törs lämna henne. Tänk om denna instabila kvinna då skulle få vårdnaden om barnen? Som pappa skulle JAG då aldrig våga lämna mina barn utan egen tillsyn hos Anna varannan vecka..... Och tänk vad hon skulle smutskasta honom på nätet vid en eventuell skilsmässa. Jag tror han är livrädd, det är därför han stannar hos henne.

Men tänk vad komiskt OM han skulle få nog och dra - då krackelerar ju Annas hela på nätet fint uppbyggda världsbild av evig familjelycka....

Men som du skrev längre upp i ditt inlägg så blir han troligen tillintetgjord i hennes kärleksfulla inlägg. Han skulle troligtvis bli anklagad för åratal av både fysisk och psykisk misshandel. Pedofili, zoofili, liten penis, inte bry sig om barnen, orena tankar, osv.. Listan kan göras lång. Ingen stöter sig med världsstjärnan Anna Floodhäst ostraffat.

MVH/Gnomegirl
Citera
2014-03-25, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ebba112
Kom bara detta... https://anonfiles.com/file/bc87aa0f4...39ab397bb1a89b
Tack!
Gissar på att hon hade hoppats på hurrarop från alla, tji fick hon.
Citera
2014-03-25, 18:26
Medlem
Citat:

Kicki Danielsson har ju åtminstone haft en lång karriär, gett ut många album och faktiskt haft framgångar t.o.m. i USA så jag tycker nog inte att man kan jämföra henne med Tunnan.
Ang. Tunnans man så har jag med funderat på vad det är som gör att han stannar kvar hos henne och vad han föll för från början också. Det är mycket möjligt att det är så som du skriver, någon form av hållhake har hon ju uppenbarligen på honom iaf!
Citera
2014-03-25, 23:39
Medlem
Jag vill inte vara elak, men ser inte matvrakets husbonde lite korkad ut? Ingen normalt funtad man skulle vilja leva med denna kossa.

Jag tror inte han kan så bra svenska och världsartisten har nog lurat i honom att det är fancluben som hon sitter och besvarar hela fritiden på datamaskinen. När hon inte lagar smaskig föda förstås.

Trots allt är det synd om dom små barnen som kanske också tror att sångpippin är världsstjärna.
Vilken chock att upptäcka hur mamsen är ett psykfall enbart.
Citera
2014-03-25, 23:51
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Det verkar tyvärr som om människan lyckats få medverka i en kokbok....

http://annabenson.se/smaskens-med-an...rosa-kokboken/

Föga förvånande att det är Anna Benson (hon har en egen FB-tråd) ytterligare en d-kändis som glider runt på en räkmacka av skit...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in