2017-12-20, 15:59
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
20 timmar samhällstjänst
Samt skadestånd på sammanlagt 20.000 kr (4 x 5000) till de utsatta tjejerna. Beloppet ska betalas solidariskt med föräldrarna. Det betyder alltså att Roberto ska spotta ut även dessa pengar. Ett tredje jobb på G?

(Som vi alla vet används Annas intjänade slantar uteslutande på Anna själv).
Citera
2017-12-20, 16:28
Medlem
everythingiss avatar
Har Anna fördömt sonens övergrepp offentligt? Eller har hon bett offren om ursäkt efter att hon smutskastade barnet som blev våldtaget? Har det skrivits någonting I MSM om detta?
Citera
2017-12-20, 16:46
Medlem
everythingiss avatar
Anna Books man är ju oxå översexuell, vilket kan förklara sonens oförmåga att respektera ett nej från barnen han våldtagit. Anna kanske inte ska gå ut offentligt och skryta med att hon blir knullad av turken på varenda offentlig toalett de passerar... Sonen tycker ju nu att detta är ett normalt beteende.

Anna och feminism, vilket skämt. Det är väl klart att bara för att det är en invandrarunge som begått brotten, så kommer allt att mörkaste. Tycker livet är orättvist, tänk om alla dessa vita män som fått kicken från sina jobb hade fått samma chans av MSM, och då handlar det inte ens om barnvåldtäkter och dödshot som i Anna Books sons fall.
Citera
2017-12-20, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av everythingis
Anna Books son har alltså begått sexuella övergrepp mot barn vid ett flertal tillfällen och även dödshotat flickor.... Och pressen är knäpptyst? Anna ta ditt fuckin ansvar i metoo-kampanjen och fördöm din sons handlingar istället för att smutskasta minderåriga offer.

Det är rimligt att pressen ligger lågt med att hänga ut gossen med tanke på hans låga ålder vid brottstillfället/tillfällena. Nästa gång, om det blir någon sådan, slipper han sannolikt inte lika lindrigt undan då han har hunnit fylla 18.
För övrigt ska det inte ligga ynglingen till last att han är fostrad i en dysfunktionell familj där framförallt mamman figurerar gång på gång i mindre smickrande sammanhang i olika media.
20 timmars ungdomstjänst går väl förmodligen att ta, men 20 000 i skadestånd svider säkerligen i familjens plånbok. Pengar som moderskapet exempelvis säkert hellre hade använt till att betala för ett kirurgiskt ingrepp på en ännu icke opererad kroppsdel, eller kanske ytterligare en tatuering.
Nu hoppas jag bara att någon utanför den närmaste familjekretsen snarast talar förstånd med gossen på allvar, annars kan det sluta riktigt illa, både för honom och unga flickor som råkar komma i hans väg.
Senast redigerad av IvrigeIvar 2017-12-20 kl. 17:35. Anledning: edit
Citera
2017-12-20, 16:52
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Samt skadestånd på sammanlagt 20.000 kr (4 x 5000) till de utsatta tjejerna. Beloppet ska betalas solidariskt med föräldrarna. Det betyder alltså att Roberto ska spotta ut även dessa pengar. Ett tredje jobb på G?

(Som vi alla vet används Annas intjänade slantar uteslutande på Anna själv).

Räcker det med tre jobb om ungen är ett embryo till att bli fullblodsligist och kåkfarare? Att vakta de aderton vid Svenska Akademien betalar inte de allt större skadestånden som sonen döms till plus de andra i familjens uppehälle. Han behöver nog minst fyra jobb samt bli bankrånare för att klara att försörja familjen i framtiden för ingen av de andra varken vill eller kan ju arbeta.
Kanske dags för honom att ge upp alltihopa och skiljas?
Citera
2017-12-20, 17:32
Medlem
20 timmars ungdomstjänst var mycket billigt med tanke på att det är återfallsbrott från våldtäckarungen. Men det blir säkerligen en överklagan från löjliga familjen, han har juh för liten hjärna det var ett argument att HD skulle ta upp de senaste eskapaderna. Lär svida i familjens plånbok, undrar hur julen skall räddas? Bilder från den lyckade familjen med ett överdåd av fina paket måste läggas ut på instagram, tja några SMS lån får rädda upp julen i Casa Toledano.
Citera
2017-12-20, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setj
20 timmars ungdomstjänst var mycket billigt med tanke på att det är återfallsbrott från våldtäckarungen. Men det blir säkerligen en överklagan från löjliga familjen, han har juh för liten hjärna det var ett argument att HD skulle ta upp de senaste eskapaderna. Lär svida i familjens plånbok, undrar hur julen skall räddas? Bilder från den lyckade familjen med ett överdåd av fina paket måste läggas ut på instagram, tja några SMS lån får rädda upp julen i Casa Toledano.

Hon finner väl ett enkelt sätt genom att åter igen gå ut och gråta i Media. Någon får väl för sig att starta en insamling för dom. Det skulle inte förvåna mig om dom själva startar den insamlingen. Eller så tycker något managementbolag synd om henne och bokar in henne på en julshow eller två.

Hela musikindustrin är ju som en enda stor familj Vadå jag förstått det som.
Citera
2017-12-20, 19:14
Medlem
Figzys avatar
An(na)tonio Stolledano Book verkar gå en ljus framtid till mötes. Flertalet domar redan och inte ens 18 år gammal - Otroligt. Man kan väl redan nu gissa på att en överklagan skickats in och att Hovrätten kommer skärpa straffet för grabben.

Hur gick det så här snett, Anna? Hur går det ens för honom i gymnasiet?
Har han ens närvarat på lektionerna? Eller springer han omkring på stan alternativt sitter på rummet och kör CSGO? Vilken 17-åring hänger med högstadiefjortisar? När jag själv var i samma ålder tyckte jag 14-åringar var ointressanta småbarn.

Sen har jag också tänkt en del på vad föräldrarna till de minderåriga offren känner.
Hade jag varit fader till en dotter som blivit utsatt av Antonio, så skulle nog blodet koka på mig.
Citera
2017-12-20, 21:57
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Figzy
An(na)tonio Stolledano Book verkar gå en ljus framtid till mötes. Flertalet domar redan och inte ens 18 år gammal - Otroligt. Man kan väl redan nu gissa på att en överklagan skickats in och att Hovrätten kommer skärpa straffet för grabben.

Hur gick det så här snett, Anna? Hur går det ens för honom i gymnasiet?
Har han ens närvarat på lektionerna? Eller springer han omkring på stan alternativt sitter på rummet och kör CSGO? Vilken 17-åring hänger med högstadiefjortisar? När jag själv var i samma ålder tyckte jag 14-åringar var ointressanta småbarn.

Sen har jag också tänkt en del på vad föräldrarna till de minderåriga offren känner.
Hade jag varit fader till en dotter som blivit utsatt av Antonio, så skulle nog blodet koka på mig.

Det borde koka i blodet på hans pappa också. Han borde känna sig hjälplös och känna skam att hans ende son är en återfallande sexförbrytare och halvgangster!
Normala föräldrar hade låst in ungen i en garderob på vatten och bröd samt gjort allt som står i deras makt för att hjälpa honom på rätt köl igen för att inte detta ska fortsätta.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-12-20 kl. 21:59.
Citera
2017-12-21, 03:11
Medlem
patajavels avatar
Antonio har fan inte valt att vara son till Took å den där mesen till far.

Han har gjort jävligt fel, och gjort det igen. Men grabben är ett barn. Han har haft svårt att låta bli att flascha snorren å runka den framför flickor.

Jag hoppas att han lär sig att uppföra sig med sina straff nu. Och att han tar avstånd ifrån sina överkåta föräldrar som knullar på kundtoaletter och som Expressen klappar händerna åt.

Klart pojken är störd. Aftonbladet skriver så gärna mitt i Virtanen -hysterin om hur mamma Anna önskar trekant.

Jag hoppas utav hela mitt hjärta att tjejerna inte tagit så mycket skada utav att se pojkens snopp. Och att han inte gjort någon större skada på dem.

Jag tror bara att han är väldigt skadad utav miljön han är uppväxt i. Vilket är allvarligt nog, och ett underbetyg till socialtjänsten i Solna.
Citera
2017-12-21, 10:25
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patajavel
Antonio har fan inte valt att vara son till Took å den där mesen till far.

Han har gjort jävligt fel, och gjort det igen. Men grabben är ett barn. Han har haft svårt att låta bli att flascha snorren å runka den framför flickor.

Jag hoppas att han lär sig att uppföra sig med sina straff nu. Och att han tar avstånd ifrån sina överkåta föräldrar som knullar på kundtoaletter och som Expressen klappar händerna åt.

Klart pojken är störd. Aftonbladet skriver så gärna mitt i Virtanen -hysterin om hur mamma Anna önskar trekant.

Jag hoppas utav hela mitt hjärta att tjejerna inte tagit så mycket skada utav att se pojkens snopp. Och att han inte gjort någon större skada på dem.

Jag tror bara att han är väldigt skadad utav miljön han är uppväxt i. Vilket är allvarligt nog, och ett underbetyg till socialtjänsten i Solna.
He he..Ja, det var faktiskt komik då Expressens Oxblod hyllade Book och skrev om deras översexualitet precis under värsta #metoo-stormen. Aftonbladet ville väl undvika fokuseringen på Virtanen och skrev ett smaskigt (smaklöst) reportage om familjen Book/Tolelado och deras sängkammarkonster istället.
Citera
2017-12-21, 11:31
Medlem
snowbells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
He he..Ja, det var faktiskt komik då Expressens Oxblod hyllade Book och skrev om deras översexualitet precis under värsta #metoo-stormen. Aftonbladet ville väl undvika fokuseringen på Virtanen och skrev ett smaskigt (smaklöst) reportage om familjen Book/Tolelado och deras sängkammarkonster istället.

Ha ha... Då vet vi ju att pressen har lite nytta av henne i alla fall, som utfyllnad eller för att flytta fokus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in