Flashback bygger pepparkakshus!
2017-04-15, 14:07
Medlem
Efter trettio år som en av Sveriges största artister så lyckas Anna Book hålla fansen borta från hennes facebook i alla fall. Det är ju bara en handfull som gillar hennes inlägg om offerkoftor och Malou. Till skillnad från mindre etablerade artister som Pernilla W, Caharlotte P och Carola då....
Citera
2017-04-15, 14:16
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pauleisen
Efter trettio år som en av Sveriges största artister så lyckas Anna Book hålla fansen borta från hennes facebook i alla fall. Det är ju bara en handfull som gillar hennes inlägg om offerkoftor och Malou. Till skillnad från mindre etablerade artister som Pernilla W, Caharlotte P och Carola då....
Dags att köpa sig ett gäng följare.. Som hon redan gjort på Instagram, en sisådär 25.000 stycken.
Citera
2017-04-15, 14:54
Medlem
ace_secs avatar
Vem har producerat hennes hemsida? Hennes son?
Sidan ser ju för jävlig ut.
Citera
2017-04-15, 16:08
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Vem har producerat hennes hemsida? Hennes son?
Sidan ser ju för jävlig ut.

https://www.copykatt.com/

Citat:
Mitt uppdrag som copywriter är att formulera ditt budskap på rätt sätt till rätt publik - skriva så du säljer helt enkelt.

"Företaget" heter CopyKatt.com och drivs av copywritern Petra Irme har vi konstaterat.
Företaget är förstås inte registrerat vilket kanske är lika bra i det här skedet.
Rör sig och arbetar inom Erwiks-sfären troligen. https://www.erwikcommunication.com/
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-04-15 kl. 16:18.
Citera
2017-04-15, 22:07
Medlem
Pippirayas avatar
Ikväll har Anna varit på bio. Det verkade inte bli någon påskmiddag. Jag drar slutsatsen att hon var för sjuk. Själv hade jag hellre stannat hemma med galna magsmärtor och feber än gått på bio. Men det är jag det.
Citera
2017-04-15, 23:10
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippiraya
Ikväll har Anna varit på bio. Det verkade inte bli någon påskmiddag. Jag drar slutsatsen att hon var för sjuk. Själv hade jag hellre stannat hemma med galna magsmärtor och feber än gått på bio. Men det är jag det.
Vad trötta de måste vara på henne på hennes vårdcentral, hon verkar ju ränna där för varandra struntsak.

Undra vad det är för storvulen produktion hon nu ska delta i, jag gissar på något B- program, typ Ullared eller så är det något webbaserat skit på Expressen eller Aftonbladet. Självklart gigantiskt i hennes sjuka värld, men som alla normala klassar som en skitsak.
Citera
2017-04-15, 23:13
Medlem
StigAllans avatar
När det gäller vårdcentralens tystnadsplikt så kan nog vårt favoritfetto vara glad att den finns.
Sjunger hon ABC för att slippa avgiften där?
Citera
2017-04-15, 23:21
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
När det gäller vårdcentralens tystnadsplikt så kan nog vårt favoritfetto vara glad att den finns.
Sjunger hon ABC för att slippa avgiften där?
Antagligen. Kan dock tänka mig hur det låter bland personalen, " nu är hon här IGEN " hon söker för all möjlig skit som ingen normal människa gör. Det finns exempel tidigare tråden. De lär ju vara måttligt less på fettot i a f
Citera
2017-04-16, 00:07
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippiraya

Usch vad otäckt. Tänk henne snaska godis och popcorn samt dricka läsk på bion och så kanske hon plötsligt får magknip och börjar att må illa och spyr på golvet eller på en biobesökare.

Är man sjuk ska man hålla sig hemma i sängen anser jag och inte riskera att andra också blir sjuka eller drabbas av obehag.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-04-16 kl. 00:14.
Citera
2017-04-16, 09:19
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Usch vad otäckt. Tänk henne snaska godis och popcorn samt dricka läsk på bion och så kanske hon plötsligt får magknip och börjar att må illa och spyr på golvet eller på en biobesökare.

Är man sjuk ska man hålla sig hemma i sängen anser jag och inte riskera att andra också blir sjuka eller drabbas av obehag.

Om inte andra skall drabbas av obehag bör Booken hålla sig inomhus långt borta från civilisationen konstant... Bara hon vistas ute blir det ju obehag för alla som tvingas se henne...
Citera
2017-04-16, 10:05
Medlem
GemytligGentlemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
https://www.copykatt.com/

"Företaget" heter CopyKatt.com och drivs av copywritern Petra Irme har vi konstaterat.
Företaget är förstås inte registrerat vilket kanske är lika bra i det här skedet.
Rör sig och arbetar inom Erwiks-sfären troligen. https://www.erwikcommunication.com/

Om det är den här sidan är copywritern fullkomligt jävla oduglig. Fanskapet har ingen som helst koll på grammatik, kommatering och hur man får flyt i en text. Vederbörande är lika lämplig för copywriting som Michael J Fox för kirurgi.
Citera
2017-04-16, 11:09
Medlem
Photoshoppeds avatar
[quote=GemytligGentleman|60471167]Om det är den här sidan är copywritern fullkomligt jävla oduglig. Fanskapet har ingen som helst koll på grammatik, kommatering och hur man får flyt i en text. Vederbörande är lika lämplig för copywriting som Michael J Fox för kirurgi.[/QUOTE

Nej. Det är inte den. Det är denna som är en officiell sida:http://www.annabook.net/

Den du länkar till tror jag att Anna själv ligger bakom och att något av barnen i familjen, kanske Roberto, fått utforma den.

Och nu har de tagit bort att Anna var utan sur fisk på bilden Snacka om att hon är här inne och läser varje dag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in