2017-02-11, 21:57
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerHastings
– Jag tycker jättesynd om henne, säger Anna Book över sitt misslyckande som lett till att dottern blivit en mumie.

Ja, det var ju synd om dottern, som btw är en riktig godbit. Hur fan kan Anna låta mumifiera henne!
Citera
2017-02-11, 22:18
Hennes Instagram har inte varit stängd
Tänkte på det när jag läste detta, hon har haft foton uppe i stort sett varje dag och sänt live på Instagram
Har hon månne blockat dig ?

Citat:
Hon kommer tillbaka till Periscope och instagram snart nog, tro mig. Just nu slickar hon såren och väntar på att allt ska blåsa över och jag förstår henne helt och fullt för hon blev ju totalt bortgjord inför hela svenska folket. Att det sedan var helt hennes eget fel är ju en annan femma.

Skulle tippa på någon gång efter att Melodifestivalen är över för i år så att ingen kan påminna henne om att hon inte fick vara med.
Citera
2017-02-11, 22:44
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Tänkte på det när jag läste detta, hon har haft foton uppe i stort sett varje dag och sänt live på Instagram

Jo hennes konto är privat dvs stängd för icke följare.
Citera
2017-02-11, 22:59
Medlem
SpencerHastingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl

Hennes instagram är privat och jag följer henne inte så jag kan inte se nåt. Inte för att jag missar mer än maträtter och selfies egentligen.
Citera
2017-02-12, 00:10
Citat:
Hennes instagram är privat och jag följer henne inte så jag kan inte se nåt. Inte för att jag missar mer än maträtter och selfies egentligen.

OK....Jag visste inte det. Följer henne i rent självplågande syfte. Blir inte klok på människan men det är jag uppenbarligen inte ensam om
Citera
2017-02-12, 06:36
Medlem
Arga snickaren - vad hände sen ?

OK, dem gnäller på tvättmaskinen som inte tumlar inte. - då köper man en NY Anna Book.
En tvättmaskin kan man köpa och få installerad, elen är ju fixad av Arga snickaren gänget.

Soffan är skitig, " man kunde lätt sitta 18-20 pers " Men Anna, då köper man en ny soffa.
Den soffan som ni fick av arga snickaren gänget, kan du sälja. Om du orkar lyfta luren eller ta tag i soffan och bära ut den.

Köksmöblerna gnällde dem också på, för liten, dem fick inte plats.
Får inte 5 personer plats då köper man en ny köksmöbel Anna Book.
Ni kan även sälja denna möbel och köpa en ny.

Anna Book går vidare i köket, och gnäller på diskmaskinen som också den kan säljas och köpa en som NI vill ha.

Anna Book är tacksam över elen som fixades. Ja, den kunde ni inte fixa med en elektriker eller hur ?

Anna Book klagar över mosaiken i köket, Men Anna Book ta ett järn och bänd loss skiten och kakla ett eget som du vill ha. och då kommer du att se att lösnaglarna ryker också.

FY så lågt att klaga på möblerna som är lätt fixad. Men Anna Book orkar inte, Anna Book vill inte, Anna Book orkar inte beställa för det kostar pengar.

Gör som ni alltid har gjort - se åt ett annat håll, gör något roligare än att gnälla.
Citera
2017-02-12, 09:01
Medlem
emma80s avatar
Ni som har koll, följer Book på Instagram, ser livestreams m.m. Bor Felicia hemma hos paret Book? Kollar man Ratsit så har Felicia ingen folkbokföringsadress alls.

Anna, Roberto och Antonio är listade på samma adress. Inte Felicia, men jag har fått intrycket av att hon är där mest hela tiden.
Citera
2017-02-12, 09:19
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Jaha, då var det dags igen:
http://www.expressen.se/noje/anna-bo...tterns-skrack/

Tunnan gråter efter att dottern blir mumifierad inne i en cell i Fån(g)arna på fortet medan hon och Roberto lägger någon form av pussel för att få ut henne. (ej sett det själv) Grejen är ju den att i vanlig ordning så ska fläskTunnan lipa ut i Expressen igen. Hon är ju med, helt frivilligt, i ett lek och tramsprogram. Nästan mer fascinerande är ju att Expressen väljer att publicera skiten! Att Tunnan helt saknar normala referensramar är ju inget nytt. Det är ju inte så att det är farligt att delta i detta tramsprogram. Kan väl inte annat än att säga att det programmet, som så många andra, fylls av före -dettingar.

Fan vilka osmickrande bilder på Lill-Tunnan. Måste vara jobbigt när man är van vid tusen filter på Insta. Hur orkar man ens köra med så mycket filter, folk känner ju knappt igen en om man träffas i verkliga livet?
Citera
2017-02-12, 09:32
Medlem
Ananys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp

FY så lågt att klaga på möblerna som är lätt fixad. Men Anna Book orkar inte, Anna Book vill inte, Anna Book orkar inte beställa för det kostar pengar.

.

För att Anna Book liksom alla narcissistjävlar alltid anpassar sanningen till det som passar dem för stunden.

Innan Arga Snickaren var där och renoverade första gången skröt hon på IG om den lyckliga familjen och om hur hon jämt städade, lagade mat (trots det hatade köket) och gav intryck av att det var ordning och reda.
Programmet visade en annan verklighet med överfulla klädkammare som bågnade av skräp, en utbränd grinande Anna som var så förlamad av sorg att hon inte ens orkade ringa hantverkare för att fixa tvättmaskinen. Dessutom hade de inte råd.
Hon hulkade fram hur mycket hon hatade sitt kök (inte ett ljud om alla sociala tillställningar och stora middagar med glada gäster i den stooora soffan då inte. Men det blev väl förstås bortklippt ).

Naturligtvis var det utstuderat och uttänkt för att få allt bekostat gratis.
Jävlar vad det sved att hon tvingades ta emot Anders "kränkningar" dvs sanningen om offerkoftementaliteten och grinandet. Det bevisade hon inte minst efteråt när hon yrade om upprättelse, anklagade Anders för att ljuga och all annan skit hon hävde ur sig.

Att hon och Roberto själva framstod som inkompetenta jubelidioter tänkte inte Anna på just då när programmen spelades in. Inte heller när hon hånflinandes på Periscope stolt skröt om hur hon hade drivit med teamet andra gången de var där.
Inte förrän efteråt, då var det inte lika roligt längre, när kritikerstormen mot hennes otacksamma beteende fick henne att gömma sig på ett låst Instagram och hävda att det var klippningens fel. Som vanligt var stackars Anna oskyldig och utsatt för obefogade hatattacker.

När folk ifrågasatte hennes dubbelspel försökte hon släta över det med nya lögner eller genom att använda det välanvända blockfingret som f ö borde vara förslitningsskadat vid det här laget. Se där - ytterligare en rubrik för en grinartikel i kvällspressen.

Att hon orkar försöka ens? Men hon tror väl på det själv där hon sitter på sin tron i sin fantasibubbla.
Citera
2017-02-12, 09:57
Medlem
Ananys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Fan vilka osmickrande bilder på Lill-Tunnan. Måste vara jobbigt när man är van vid tusen filter på Insta. Hur orkar man ens köra med så mycket filter, folk känner ju knappt igen en om man träffas i verkliga livet?

Eller hur. Det om något måste ju skapa prestationsångest och social fobi. Tyvärr verkar det mer regel än undantag i sociala egomedier numera.

Detsamma gäller ju Anna i allra högsta grad.
Hennes instagrammande om "viktresan" med för- och efterbilder, kraftigt redigerade, tagna ur smickrande vinklar i dämpad belysning. Så räcker det att se henne i andra sammanhang hon själv inte har kontroll över, nu senast i Fångarna på fortet, för att se hur det egentligen ligger till. Det är ju bara att stjälpa sig själv men ligger i linje med hennes konstanta självbedrägeri och offentliga lögner.

Men Anna kommer givetvis ha ursäkter även för det; att det var längesedan programmet spelades in, att kameran (alla utom hennes egna) lägger på 5 kg osv. För redigeringsprogram använder hon minsann INTE, "hon är inte sådan" har hon själv sagt. Kanske något filter, en gång, på skoj. Bla bla bla...
Citera
2017-02-12, 12:52
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp

OK, dem gnäller på tvättmaskinen som inte tumlar inte. - då köper man en NY Anna Book.
En tvättmaskin kan man köpa och få installerad, elen är ju fixad av Arga snickaren gänget.

Soffan är skitig, " man kunde lätt sitta 18-20 pers " Men Anna, då köper man en ny soffa.
Den soffan som ni fick av arga snickaren gänget, kan du sälja. Om du orkar lyfta luren eller ta tag i soffan och bära ut den.

Köksmöblerna gnällde dem också på, för liten, dem fick inte plats.
Får inte 5 personer plats då köper man en ny köksmöbel Anna Book.
Ni kan även sälja denna möbel och köpa en ny.

Anna Book går vidare i köket, och gnäller på diskmaskinen som också den kan säljas och köpa en som NI vill ha.

Anna Book är tacksam över elen som fixades. Ja, den kunde ni inte fixa med en elektriker eller hur ?

Anna Book klagar över mosaiken i köket, Men Anna Book ta ett järn och bänd loss skiten och kakla ett eget som du vill ha. och då kommer du att se att lösnaglarna ryker också.

Gör som ni alltid har gjort - se åt ett annat håll, gör något roligare än att gnälla.

Som jag och flera andra sagt tidigare, vi tror inte för en sekund att det är något fel på vitvarorna alls. Med tanke på hur inkompetent Tunnan- familjen ter sig så undrar jag om de kört tumlare o diskmaskin på rätt program? Eller snarare gnälls det för gnällandets skull, dvs för att få uppmärksamhet. Funkar inte maskinen/maskinerna så finns ju garanti, kontakta leverantören.

När det gäller köksön och plankan under diskmaskinen så fixar man dem lätt på en kvart med lite skruv o beslag. Men de är inte Tunnans grej att laga något själv, utan hon ska passas upp precis hela tiden.

Jag kan bara inte fatta hur Tunnan kunde tro att hon "skulle få upprättelse" från Arga Snickaren samt dessutom tro att hon skulle få folkets jubel efter det, när suggan fått allt gratis! Hon är ta mig fan en av de mest pantade individerna i detta land! Att tro att hela svenska folket ska tycka synd om henne när hon fått ALLT GRATIS. Något som många bara drömmer om.
Citera
2017-02-12, 13:37
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Ni som har koll, följer Book på Instagram, ser livestreams m.m. Bor Felicia hemma hos paret Book? Kollar man Ratsit så har Felicia ingen folkbokföringsadress alls.

Anna, Roberto och Antonio är listade på samma adress. Inte Felicia, men jag har fått intrycket av att hon är där mest hela tiden.
Jag får uppfattningen att hon inte bor där, men jag kan ha fel. Däremot måste hon vara folkbokförd någonstans, det måste alla. Är man bostadslös är man ofta kvarskriven på senaste adressen eller en postbox. Så något lurt är det? Kan hon har skyddad identitet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in