2017-06-17, 15:40
Medlem
Gränsen går vid att dra in hennes barn i tråden. Den grabben har nog lidit tillräckligt med sin knäppgök till morsa.
Citera
2017-06-17, 15:42
Medlem
ace_secs avatar
https://www.instagram.com/p/BVY9TBXh...natoledanobook

Nya bilden på henne på middagen med bögen.

Tänderna ser ju fortfarande helt groteska ut!! Ser ut som en häst!
Och jämför med de bakre tänderna.... Är hon helt blind? Ser hon inte hur
groteskt det ser ut? Och hennes bekanta - varför säger de inget till henne?

Freakshow deluxe!
Citera
2017-06-17, 15:48
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
https://www.instagram.com/p/BVY9TBXh...natoledanobook

Nya bilden på henne på middagen med bögen.

Tänderna ser ju fortfarande helt groteska ut!! Ser ut som en häst!
Och jämför med de bakre tänderna.... Är hon helt blind? Ser hon inte hur
groteskt det ser ut? Och hennes bekanta - varför säger de inget till henne?

Freakshow deluxe!

Händerna ser ju mer normala ut på den här bilden. Hade hon snott en bild av någon annans händer ändå eller var det något tok med kameran på andra bilden?
Citera
2017-06-17, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Händerna ser ju mer normala ut på den här bilden. Hade hon snott en bild av någon annans händer ändå eller var det något tok med kameran på andra bilden?
Eller så finns det nåt som heter filter..
Jag fascineras mer av hur hon lägger ut bilder på insta mitt inatta, vad gör hon på dan? Sover???
Citera
2017-06-17, 16:16
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Den kommer från denna tråd, någon skrev det här inne 22 maj.

Har just fått ta del av information om Antonios brottsligheter då han har en pågående rättegång i Solna för att ha begått våldtäkt mot barn.

Inlägget i fråga: (FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!

Sedan dess har det inte presenterats några ytterligare detaljer, inga som helst bevis, ingen häktesframställan... faktiskt inget konkret alls.

Läste i kommentatorsfältet till Bloggbevakning att ärendet antingen lagts ned mot honom, eller att han blev frikänd. Men hur säker den källan var kan jag inte alls bedöma.
Citera
2017-06-17, 23:00
Medlem
Jag tror att Camilla Läckberg höll sitt bröllop hemligt in i det sista på grund av att Book skulle tagit sig dit annars. Att hon inte blev bjuden borde vara en tung sorg för den nyrenoverade Anna som skulle solat sig i glansen och tagit över tillställningen.
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-06-17 kl. 23:04.
Citera
2017-06-17, 23:31
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Den kommer från denna tråd, någon skrev det här inne 22 maj.

Har just fått ta del av information om Antonios brottsligheter då han har en pågående rättegång i Solna för att ha begått våldtäkt mot barn.

Inlägget i fråga: (FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!

Sedan dess har det inte presenterats några ytterligare detaljer, inga som helst bevis, ingen häktesframställan... faktiskt inget konkret alls.
Bara skvaller alltså.

Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Gränsen går vid att dra in hennes barn i tråden. Den grabben har nog lidit tillräckligt med sin knäppgök till morsa.
Ja, skall man nu slänga sådana anklagelser på en 16-åring då skall man vara jäkligt säker på att det stämmer innan -- och övriga kommentarer om barnen är bara jäkligt elakt och drygt.
Citera
2017-06-17, 23:36
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Eller så finns det nåt som heter filter..
Jag fascineras mer av hur hon lägger ut bilder på insta mitt inatta, vad gör hon på dan? Sover???
En sak är i a f helt säker: Hon lär ju inte arbeta.
Citera
2017-06-18, 02:39
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
En sak är i a f helt säker: Hon lär ju inte arbeta.

Hade det varit någon ordning hade hon åtminstone motionerat och tränat så att hon bibehåller sin nedbantade figur men det verkar vara lite med det. Istället springer hon till tandläkaren och ruinerar sig. Karln måste väl jobba fyrdubbla skift för att de ska kunna betala tandläkarräkningen skulle jag tro. Tandläkare har fri prissättning såg jag i någon tidning så det kan ju bli en dyr affär för henne.
Citera
2017-06-18, 07:12
Medlem
Parallaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Karln måste väl jobba fyrdubbla skift för att de ska kunna betala tandläkarräkningen skulle jag tro. Tandläkare har fri prissättning såg jag i någon tidning så det kan ju bli en dyr affär för henne.

Tandläkaren kanske gör det billigt/gratis för "all den goda reklmanen" hon får i sociala medier
Citera
2017-06-18, 08:02
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Närbild på hästtänderna och nåt dingelidong Tunnan tycker passar i örsnibbarna. Hu.
Citera
2017-06-18, 08:16
Medlem
Jag må ha fula tänder men dessa är åtminstone av gud givna. Hur Anna Book kan betala för sina gigantiska, fula och helt oproportionerliga gaddar övergår mitt förstånd. När jag sitter och kollar på hennes senaste bilder undrar jag om hon helt enkelt inte trollar alla och har låtit någon redigera in de där tänderna på bilderna, för verkliga ser de inte ut att vara!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in