2023-05-19, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Ja det var han. När jag skrev inlägget mindes jag inte namnet.

Nåväl det som hände sedan var att Anna själv gick ut och sa att Felicia var hennes nya manager eftersom Erwik hade lurat henne...
Ja kort sagt är det en soppa av beskyllningar hit och dit men som sagt ser ju alla vad bråket utmynnade i: FIASKO både för mamá och dottern och resten av familjen.
Jag har läst att hon lurade Erwik på 80000 kr .i Biggest Loser Det har gjort att ingen vill ha med henne att göra mer förutom som driftkucku i tv4 och i skräpprogram..
Senast redigerad av Muminflickan 2023-05-19 kl. 19:07.
Citera
2023-05-19, 19:35
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Våldtäckt på minderårig.
Ontop.
1min maskedsinger utfyllning är väl vad hon klarar

Ja våldtäkt på minderårig men jag har läst fupar om fler saker, han snodde ju en jacka från en kille också. Sen har jag för mig att han var inbladad i drograttfylla och misshandel men det står säkert i hans tråd.

Den stora har ju också begått brott, den lilla håller sig från Sverige, smart drag.
Citera
2023-05-19, 19:57
Medlem
Så klart hon blev lurad av Erwik 🙄
Tror han talar för alla kändisar i hela landet! INGEN vill ta i henne med tång här hemma.
Tur att hon fick nya ryska kompisar i Turkiet iaf 👏

https://i.postimg.cc/bJW162TL/Screen...9-194449-2.png

Vet inte när i tid postade detta. Men det spelar knappast någon roll, hon skyller allt på alla andra idag såväl som för 45 år sedan.
Senast redigerad av NY2020 2023-05-19 kl. 20:07.
Citera
2023-05-19, 20:21
Medlem
ZecilieChalous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020
Så klart hon blev lurad av Erwik 🙄
Tror han talar för alla kändisar i hela landet! INGEN vill ta i henne med tång här hemma.
Tur att hon fick nya ryska kompisar i Turkiet iaf 👏

https://i.postimg.cc/bJW162TL/Screen...9-194449-2.png

Vet inte när i tid postade detta. Men det spelar knappast någon roll, hon skyller allt på alla andra idag såväl som för 45 år sedan.

Hoppsan. Det där gick inte att misstolka.
Tur att paret Took har fått in cash nu med arvet, då kan Anna göra sig skuldfri tänker jag.
Citera
2023-05-19, 22:14
Medlem
Musslis avatar
Tittade precis på Retardo när han flaxar med armarna och tuggar tuggummi med öppen mun. Herregud, nu fattar jag faktiskt varför han bor kvar med Anna. Det saknas något där uppe. 🫢
Citera
2023-05-19, 22:23
Medlem
ZecilieChalous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Tittade precis på Retardo när han flaxar med armarna och tuggar tuggummi med öppen mun. Herregud, nu fattar jag faktiskt varför han bor kvar med Anna. Det saknas något där uppe. 🫢

En "match in heaven", Anna är dessutom STOLT när hon lägger ut sådant. Lyteskomik som utnyttjar en som inte förstår bättre.
Senast redigerad av ZecilieChalou 2023-05-19 kl. 22:26.
Citera
2023-05-19, 23:23
Medlem
GodSosses avatar
Citat:

Länk?
Citera
2023-05-20, 01:17
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Länk?
Han kallas väl inte för Halmpyntet utan anledning....
Ja, en länk vore trevligt.
Senast redigerad av Rimbert 2023-05-20 kl. 01:37.
Citera
2023-05-20, 02:18
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av ZecilieChalou
En "match in heaven", Anna är dessutom STOLT när hon lägger ut sådant. Lyteskomik som utnyttjar en som inte förstår bättre.

Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Länk?

Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Han kallas väl inte för Halmpyntet utan anledning....
Ja, en länk vore trevligt.
https://streamable.com/2vwtmb
Väldigt lik avatar hon har gjort
Citera
2023-05-20, 03:04
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag har läst att hon lurade Erwik på 80000 kr .i Biggest Loser Det har gjort att ingen vill ha med henne att göra mer förutom som driftkucku i tv4 och i skräpprogram..
Finns tre sidor av detta. Annas, fd managern och sanningen. Vi har väl inte en aning om hur det gick till.
Citera
2023-05-20, 08:44
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://streamable.com/2vwtmb
Väldigt lik avatar hon har gjort
Filmen jag menar ligger under hennes inlägg, inte där det försvinner efter 24h. Den snutten är mycket längre och är inte maskad heller.
Jag vet tyvärr inte hur man sparar ner film från Instagram.
Citera
2023-05-20, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Finns tre sidor av detta. Annas, fd managern och sanningen. Vi har väl inte en aning om hur det gick till.

Anna blåser alla hon kan. Matt-företaget t.e.x
Plattsättaren kanske. Minns att hon var bästis med henne tills också det sket sig.

Finns säkert 20+ företag hon gjort sig ovän med.
-"Jag ska ha den där. Gratis. Jag är känd. Du borde vara tacksam att jag vill ta emot din produkt. Gratis."

Det funkar väl på samma sätt som hennes fina metod att vårda sina vänskapsband ❤️
-"Jag vill ha din LV- väska. Lånar den. Du ska få tillbaka den. Snygga diamantörhängen! Får jag testa?"

O.s.v
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in