2022-01-29, 11:26
Medlem
Framträdandet kommer att sluta som vanligt för Tunnan tittarna tar fram skämskudden. Mamma Mu går back ekonomiskt har bränt mer pengar på sitt utseende än gaget. Dom som jobbar i sminket är utmattade den stooora stjärnan har styrt gnällt och ställt. Realiteten att det inte går att sminka en gris har Tunnan förträngt i över 30 år.
Citera
2022-01-29, 13:21
Medlem
I My-tråden finns en bild på Tooket från My’s story, Tooket har så grova ben (av typen trästockar) så jag tror nästan att bilden är filtrerad åt andra hållet. Ser overkligt ut.
Citera
2022-01-29, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Inte mer än nån annan sosse.
Man behöver inte vara sosse för att vara en bortgjord egoistisk politiker.
Citera
2022-01-29, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
I My-tråden finns en bild på Tooket från My’s story, Tooket har så grova ben (av typen trästockar) så jag tror nästan att bilden är filtrerad åt andra hållet. Ser overkligt ut.
Håller med Förstår inte varför Tooket tecknar upp sig hos MYtomanen och får ” professionell” hjälp med träning, hälsa och kost
Citera
2022-01-29, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Håller med Förstår inte varför Tooket tecknar upp sig hos MYtomanen och får ” professionell” hjälp med träning, hälsa och kost

Anna ”hjälper” My istället. Med att se mer och mer ut som hon
Kan inte få bilden av Vicki Pollard ur huvudet efter att någon jämförde My och Anna med Vicki och Hyacinth f.ö
Citera
2022-01-29, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Det här inlägget från Tony Irwing gör att i jag tror det i alla fall.
https://postimg.cc/WqPYb6q7

Jag gissade att hon skulle sjunga för Anis don Demina men det är tydligen Keyyo (enligt info bl a från Pelikantomte)
Ännu en bild med en framåtlutad Anna. Jag tror att hon vill stå rak i ryggen men fettmagen tynger henne framåt.
Citera
2022-01-29, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteAlltid
Samhällstjänst får inte utföras hos vinstdrivande företag vilket man får anta att Cicciotto är.

Det kan ju vara någon form av arbetspraktik som Fetlicia gör där eftersom hon verkar ha svårt att behålla ett arbete. Vi pratar ändå om en kvinna på 30+ som aldrig haft ett stadigvarande arbete eller en fast inkomst. Att hon skulle uppfylla arbetsförmedlingens krav för att få hjälp och stöd är trots allt ganska sannolikt.

Att Felicia skulle vara med i a-kassan eller uppfylla kraven för att få a-kassa får väl däremot antas vara osannolikt. Minsta ersättningen man kan få vid arbetspraktik är 223kr/dag från försäkringskassan vilket kan för klara hennes låga inkomst för 2021 trots att hon enligt Anna arbetar.
Hela Bookfamiljen har väl alltid kommit lindrigt undan, både det gäller jobb eller komma undan från straff när de gjort ngt kriminellt.
Citera
2022-01-29, 15:40
Medlem
[quote=Dansa0pausa|78883491]AnnaTook är mycket tyst och återhållsam gällande sin medverkan i programmet! Inga grandiosa omdömen av sig själv Fortsätter att gnälla över att hon saknar sitt jobb!!!! Har TV4 klippt bort Tooket eller vad står på??? Någon som vet?[/ Vore rena rama skadeglädjen om hon är bortklippt, då skulle hela våren fyllas med klagosång på hennes instagram som vi här på fb skulle kunna glädjas åt. Samtidigt vill man ju höra hennes falsksång på tv4.
Citera
2022-01-29, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Ännu en bild med en framåtlutad Anna. Jag tror att hon vill stå rak i ryggen men fettmagen tynger henne framåt.

Idag hos My med en annan pose som hon ofta använder.
https://postimg.cc/2b6pGMx5
Citera
2022-01-29, 16:27
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123

Näe, det där är en klassisk pose när människor vill se smalare ut.
Citera
2022-01-29, 17:32
Medlem
Citat:

Herregud! Större och större…..ser ut som Fyrkant Bob
Citera
2022-01-29, 17:40
Medlem
Citat:

Annas hand ser ut som när man blåser upp en engångshandske i plast. Det har verkligen gått långt när fetman tar sig ut i händerna.

Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Näe, det där är en klassisk pose när människor vill se smalare ut.

Och problemet för Anna är att det inte funkar. Man kan säkert dölja några kilos övervikt med dessa poser men när man som Anna lider av grav fetma framhäver det tvärtom hur fet hon är.

Vem är det Anna försöker övertyga om att hon inte är fet? Alla kan ju se att hon inte har ett normalt BMI, vilket hon hävdade att en läkare sagt för något år sedan i samband med ett läkarbesök, när man ser ofiltrerade bilder på henne.

När nu Anna inte har karaktären att inte äta mer än hon behöver så vore det bättre att hon ägde sin fetma istället för att förneka och försöka dölja den. Det blir bara patetiskt med alla dessa filtrerade bilder där hon gjort sig smalare än hon är och dessa fjantiga poser där hon försöker att se smalare ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in