2023-09-23, 14:59
Medlem
Rimberts avatar
Kan inte sluta skratta över att Anna släpade med den stackars Retardo till gynekologimottagningen.
Anna har det fortfarande i sig att skriva de mest absurda inlägg på IG.
Trodde hon hade mognat lite, sedan hon fann Jesus...
Citera
2023-09-23, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Kan inte sluta skratta över att Anna släpade med den stackars Retardo till gynekologimottagningen.
Anna har det fortfarande i sig att skriva de mest absurda inlägg på IG.
Trodde hon hade mognat lite, sedan hon fann Jesus...
Jag har också haft med mig min partner ett par gånger. Var väldigt skönt med en trygg person bredvid när det pratades om hur vi skulle gå vidare .
Citera
2023-09-23, 17:00
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Jag har också haft med mig min partner ett par gånger. Var väldigt skönt med en trygg person bredvid när det pratades om hur vi skulle gå vidare .
ok. Då kanske det är så man gör. Men jag fann det väldigt lustigt med den sävlige Roberto på en gynekologimottagning. Men jag är kanske lite för lättroad.
Ska Anna ta med lill-Snorre nästa gång? Åtminstone det verkar lite olämpligt.
Senast redigerad av Rimbert 2023-09-23 kl. 17:04.
Citera
2023-09-23, 17:09
Citat:
ok. Då kanske det är så man gör. Men jag fann det väldigt lustigt med sävligt Roberto på en gynekologimottagning. Men jag är kanske lite för lättroad.
Det kanske är vanligare än man tror, men det är verkligen inte vanligt att berätta det för hela omvärlden...
Fick Retardo lära sig att smörja in lilla fiffin?🙄
Det är så konstigt, lilla anna är inte den första kvinna som kliver in i klimakteriet, varför snackar hon inte med Nettan, som gladeligen pratar om sina besvär?
Anna är en mycket ensam människa och det är hennes egen förtjänst.
Jobbar ens Retardo fortfarande?
Lillsnorren lägger dagligen ut klipp på restaurangmåltider, alkohol, cigarrer, scarface mm
Fliisan är inte kvar hos lillasyster som lever sitt liv som säljare i Spanien, tror inte hon kommer flytta tillbaks till Sverige.
Citera
2023-09-23, 17:12
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det kanske är vanligare än man tror, men det är verkligen inte vanligt att berätta det för hela omvärlden...
Det är så konstigt, lilla anna är inte den första kvinna som kliver in i klimakteriet, varför snackar hon inte med Nettan, som gladeligen pratar om sina besvär?
Lillsnorren lägger dagligen ut klipp på restaurangmåltider, alkohol, cigarrer, scarface mm
Fliisan är inte kvar hos lillasyster som lever sitt liv som säljare i Spanien, tror inte hon kommer flytta tillbaks till Sverige.
The Sttolledanos - The never ending story.
Tycker synd om den råttansiktade lillasystern, som trodde hon hade flytt från sin förfärliga familj, men numera våldgästas av sin brottsdömda syster, som egentligen ska vara hemma i Svedala för att avtjäna sitt straff för sitt skamliga åldringsbrott.
Senast redigerad av Rimbert 2023-09-23 kl. 17:15.
Citera
2023-09-23, 17:15
Medlem
GodSosses avatar
Citat:

Det tackar vi för (underhållningen, alltså)!
Citera
2023-09-23, 17:36
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Och varje gång hon öppnar munnen blir det mer och mer tydligt.
Även om hon ibland upplever nåt nytt, som hon tycker borde lyftas upp på dagordningen, är hon för isolerad för att kunna tala om det. Hon träffar inte, och umgås inte med, normala människor. Hon lever i sin egen värld.
Citera
2023-09-23, 18:02
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Tycker synd om den råttansiktade lillasystern, som trodde hon hade flytt från sin förfärliga familj, men numera våldgästas av sin brottsdömda syster, som egentligen ska vara hemma i Svedala för att avtjäna sitt straff för sitt skamliga åldringsbrott.
Nja, det är väl avtjänat nu.
Citera
2023-09-23, 18:05
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:

Tycker ni är alldeles för hårda mot Vanessa. Hon är ju en söt flicka. Lite särartat utseende javisst men söt är hon.
Hon är väl också relativt skötsam som jag förstått det? Känns lite elakt att behöva bli kallad råttansikte bara för hon råkar ha Anna som mor. Hoppas personligen det går bra för Vanessa och att hon når framgång i livet.
Citera
2023-09-23, 18:12
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Tycker ni är alldeles för hårda mot Vanessa. Hon är ju en söt flicka. Lite särartat utseende javisst men söt är hon.
Hon är väl också relativt skötsam som jag förstått det? Känns lite elakt att behöva bli kallad råttansikte bara för hon råkar ha Anna som mor. Hoppas personligen det går bra för Vanessa och att hon når framgång i livet.
Ok. Jag kan hålla med till en viss del. Hon kan vara söt ur vissa vinklar och kan vara hur trevlig som helst, det känner jag inte till...
Fast jag tycker att hon verkar vara en karbonkopia av sin haklöse storebror, fast utan haksägget.

Jag brukar sällan kommentera andras utseenden, då det verkar ganska ytligt.
Men smaken sitter som alltid i betrakarens ögon.

Stackars Retardo lyckade inte så väl med att föra sina gener vidare. Det bidde bara små haklösa dvärgar.
Senast redigerad av Rimbert 2023-09-23 kl. 18:26.
Citera
2023-09-23, 18:25
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Jag håller med. Titta på unga spanska tjejer, många ser ut precis som Vanessa. Liten eller obefintlig haka. Personligen tycker jag hon ser helt normal ut, vad det nu spelar för roll vad jag tycker.
Man kan diskutera mycket men just utseende som inte är självförvållat tycker jag inte behöver diskuteras alls.
Citera
2023-09-23, 18:28
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Jag håller med. Titta på unga spanska tjejer, många ser ut precis som Vanessa. Liten eller obefintlig haka. Personligen tycker jag hon ser helt normal ut, vad det nu spelar för roll vad jag tycker.
Man kan diskutera mycket men just utseende som inte är självförvållat tycker jag inte behöver diskuteras alls.
Håller med om allt. Ingen kan hjälpa hur de föds. Naturen kan vara väldigt grym.
Fast om man kombinerar Annas och Robertos så gener, så är det en farlig gissningslek hur det ska sluta...
Det resulterar i småväxta halvdvärgar, med små hjärnor och små hakor.
Det är väl bara matriarken Anna som har en stor haka i den familjen, flera dubbelhakor dessutom, för att på något sätt kompensera familjens haklöshet.
Senast redigerad av Rimbert 2023-09-23 kl. 18:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in