2023-02-02, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhothefuckisBirger
https://instagram.com/discoverypluss...d=YmMyMTA2M2Y=

www.discoveryplus.com
Citera
2023-02-02, 20:33
Citat:
Ursprungligen postat av Badmoessa
Hon skriver fortfarande discoveryplusse, är hon ordblind?
Deras instagramkonto heter så.
Citera
2023-02-04, 13:04
Nytt inlägg från Anna med en massa foton av sig själv (inkl ett iklädd bara trosor i ett förråd eller nåt). Inget helt nytt tror jag. Hon har kommit på att man inte blir lycklig av att vara smal. Och hon har NU bestämt sig för att inte bry sig om andras åsikter om hennes kropp. Har vi hört den förrut?
Citera
2023-02-04, 13:11
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Nytt inlägg från Anna med en massa foton av sig själv (inkl ett iklädd bara trosor i ett förråd eller nåt). Inget helt nytt tror jag. Hon har kommit på att man inte blir lycklig av att vara smal. Och hon har NU bestämt sig för att inte bry sig om andras åsikter om hennes kropp. Har vi hört den förrut?
Man får större självinsikt när man blir ädre, så är det.
Citera
2023-02-04, 13:47
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Hon ger sej inte med sitt förnekande att hon är fet. Hon skulle bli betydligt lyckligare av att gå ner i vikt. Tyvärr så är hon inte mottaglig för andras åsikter. Pengar är inte allt, Anna. Dom kan inte köpa lycka. Har du satt handbojor på gubben nu? Du har ju inget liv utan honom. Vilken mat skulle din egen ekonomi räcka till? Märker du inte själv hur dina barn försöker ta avstånd? Akta dej om gubben börjar lukta gott, då har han planer på ett nytt liv, utan dej. Du är bara en snyltare, inget annat.
Citera
2023-02-04, 13:56
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Hon ger sej inte med sitt förnekande att hon är fet. Hon skulle bli betydligt lyckligare av att gå ner i vikt. Tyvärr så är hon inte mottaglig för andras åsikter. Pengar är inte allt, Anna. Dom kan inte köpa lycka. Har du satt handbojor på gubben nu? Du har ju inget liv utan honom. Vilken mat skulle din egen ekonomi räcka till? Märker du inte själv hur dina barn försöker ta avstånd? Akta dej om gubben börjar lukta gott, då har han planer på ett nytt liv, utan dej. Du är bara en snyltare, inget annat.
I den ena intervjun efter den andra sa hon efter vinsten i BL att hon blivit minst 25 (?) år yngre på insidan, lyckligare, orkade mer, blivit friskare och insåg att hon ljugit för sig själv. Hon skulle köpa en helt ny garderob nu när hon äntligen kunde ha normala storlekar.

Vad hände sen? Nu sitter hon inne och filmar TV-n, lagar mat, fikar och är ledsen och nedstämd.
Citera
2023-02-04, 14:13
Medlem
Citat:

noterade ett skapligt inskär på första bilden
Citera
2023-02-04, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
noterade ett skapligt inskär på första bilden

Vad betyder det? 😂
Citera
2023-02-04, 14:53
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puukko-kniven
Vad betyder det? 😂
Inskär för mej är när kläderna eller underkläderna är för små. Det blir fula spår som syns tydligt genom kläderna. Det har jag själv varit drabbad av i mitt tidigare feta liv. Ser hemskt ut. Det insåg jag och gjorde något åt. Hälsosam livsstil som gäller. Det du Anna. Du måste tänka på fysiken nu. Du börjar bli gammal, då är det extra viktigt. Särskilt om du vill spendera svärfars pengar så långt dom räcker. Troligtvis är dom slut innan året är slut. Hi, hi. O.B.S. Jag är inte avundsjuk på pengarna, jag lever gott. Spenderar inte min inkomst på en massa skit, som inte gör mej till en bättre människa. Att vara respektfull, visa hänsyn, vara omtänksam, hjälpande är viktigt. Men du tycks totalt ha missförstått vad det innebär. Det innebär i första hand att inte vara en stor egoist och bara tänka på sej själv. Gör man det så har man inget liv.
Citera
2023-02-04, 18:16
Medlem
Citat:
Jag har bara väntat…. och tadaaaaa… nu kom inlägget om ”påhoppen, mobbningen, elaka åsikterna” om hennes kropp. Bu fucking hu!!!
Ge dig nu Tant Toledano.
Du vann BL och dissade SJÄLV alla feta för NU visste du minsann hur du skulle leva.
Nu är du fet igen… och vet du va??…. ingen absolut INGEN bryr sig!!

Varför lägger man ut en sådan här bild?
https://postimg.cc/wtvQK3P2
(Det är förresten efter hennes första GBP).

Varför står man i halvnaken i stringtrosor i ett källarförråd och VARFÖR tar man ett foto??

Så genomskinligt barnsligt pinsamt.

Tror t o m slaskpressen har lessnat på att skriva om den här uttjatade tyck-synd-om-mig människan.
Citera
2023-02-04, 18:21
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Jag har bara väntat…. och tadaaaaa… nu kom inlägget om ”påhoppen, mobbningen, elaka åsikterna” om hennes kropp. Bu fucking hu!!!
Ge dig nu Tant Toledano.
Du vann BL och dissade SJÄLV alla feta för NU visste du minsann hur du skulle leva.

Varför står man i halvnaken i stringtrosor i ett källarförråd och VARFÖR tar man ett foto??

Tror t o m slaskpressen har lessnat på att skriva om den här uttjatade tyck-synd-om-mig människan.

Ja så blir det om man går in i en karaktär och låtsas tycka om sig själv oavsett storlek.

Hon blev inspirerad av någon som också la ut bilder på sig själv, jag antar att den personen var redo och har accepterat sig själv och varit mentalt förberedd på alla konsekvenser som blir?

För kommentarer åt alla håll blir det alltid då det ligger i betraktarens öga och man aldrig kan kontrollera andras åsikter?
Citera
2023-02-04, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Ge dig nu Tant Toledano.

Haha… va?

Fotat sig naken med trosa i förråd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in