2023-05-19, 00:15
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Vad var det som hände? Helt plötsligt taggar hon hejvilt med ställets namn på en massa stories.
Berättade någon att massage och ā la carte-måltider inte ingår i all-inclusive?
https://postimg.cc/3WBq1FGp

Förmodligen så har Turkiska regeringen upptäckt att Anna Toledano Book of Sweden turistar inkognito i landet. Nu tvingar Erdogan henne att göra gratisreklam mot att de tittar närmare på Sveriges Nato-ansökan... Ers Hemskhet är nu indragen i internationell storpolitik!
Citera
2023-05-19, 01:34
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Förmodligen så har Turkiska regeringen upptäckt att Anna Toledano Book of Sweden turistar inkognito i landet. Nu tvingar Erdogan henne att göra gratisreklam mot att de tittar närmare på Sveriges Nato-ansökan... Ers Hemskhet är nu indragen i internationell storpolitik!
Blev först lite kallsvettig, men det är ju ändå Anna det handlar om. Hon har diplomati i blodet.
OK att hon fick ställa upp på lite gratisreklam för Turkiet.
Många trodde att Erdogan ville ha nya F-16, eller en massa kurder utlämnade. I själva verket trånade han kanske bara efter en Samba Sambero🎶?
👺⚡️💅🏾🎤❤️💋💃🏽🕺🏻🙏🏾
Senast redigerad av osnuten 2023-05-19 kl. 02:07.
Citera
2023-05-19, 05:19
Medlem
Ett kitschhotell i turkstil där man får ta en buss till stranden. Rummen har garderob, platt-TV och vattenkokare. Vissa har balkong...Lyxlyxlyx
Citera
2023-05-19, 07:32
Medlem
Citat:
Vad var det som hände? Helt plötsligt taggar hon hejvilt med ställets namn på en massa stories.

Hon hade antingen tagit semester från FB eller tagit in extra alkohol sista kvällen. Tror på det senare alternativet 💃🌴🍺🥂🍾🍷🥃🍸🍹
Citera
2023-05-19, 11:41
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Blev först lite kallsvettig, men det är ju ändå Anna det handlar om. Hon har diplomati i blodet.
OK att hon fick ställa upp på lite gratisreklam för Turkiet.
Många trodde att Erdogan ville ha nya F-16, eller en massa kurder utlämnade. I själva verket trånade han kanske bara efter en Samba Sambero🎶?
👺⚡️💅🏾🎤❤️💋💃🏽🕺🏻🙏🏾

Vet vi om hon har kommit hem? Har hon landat på Arlanda, har pressen uppmärksammat att hon åter är i Sverige eller hålls hon kvar i Turkiet av Erdogan? Kanske hon ska hjälpa Erdogan mot oppositionen i valet den andra omgången nu den 24/5 genom att se till att Turkarna i Sverige röstar på Erdogan? Helsike så spännande detta helt plötsligt blev när man inser att hon inte enbart var i Side för ett förbättringsjobb utan att det också är internationell storpolitik inblandat...
Citera
2023-05-19, 12:53
Medlem
Citat:
Vet vi om hon har kommit hem? Har hon landat på Arlanda, har pressen uppmärksammat att hon åter är i Sverige eller hålls hon kvar i Turkiet av Erdogan? Kanske hon ska hjälpa Erdogan mot oppositionen i valet den andra omgången nu den 24/5 genom att se till att Turkarna i Sverige röstar på Erdogan? Helsike så spännande detta helt plötsligt blev när man inser att hon inte enbart var i Side för ett förbättringsjobb utan att det också är internationell storpolitik inblandat...

+10 på den 👏😂
Citera
2023-05-19, 13:17
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Jorå hon är hemma igen och middagen färdig på bordet så antagligen är Felicia hemma.
På story ser man.
Citera
2023-05-19, 15:14
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Jorå hon är hemma igen och middagen färdig på bordet så antagligen är Felicia hemma.
På story ser man.

Så skönt, då kan jag andas ut igen! Ett tag blev det riktigt nervöst med tanke på hennes internationella kändisskap och Åldringsrånarens delvis turkiska ådra. Trodde att Erdogan kanske skulle utnyttja hennes berömdhet och pressa Sverige ännu hårdare i Natoöverläggningarna på eftergifter men hon slank igenom gränsen inkognito, tack och lov...
Citera
2023-05-19, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hon har ingen manager längre. Felicia var manager ett tag efter Anna hade lurat den riktige managern och vi ser ju vart det har lett både mamma och dotter...

Var det Ereik hon hade lurat på pengar. Det var nog det dummaste hon gjort mot sig själv. Helt fel att behandla Erwik på det sättet men sen så var ju hennes rykte förstört. Jag tror jag minns rätt att det var Erwik. Måste springa in och titta till Felicia innan jag gör något jag måste göra innan dagen är slut.
Citera
2023-05-19, 17:05
Medlem
Citat:
Å jävlar va filtrerat nylle. Kakelplattorna verkar slipade så pass att underläppen glänser å ögonbrynen🤣🤣🤣 Har hon målat dit dom med tuschpenna. Fy faaaa.. så fula
Citera
2023-05-19, 17:21
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020
Hon hade antingen tagit semester från FB eller tagit in extra alkohol sista kvällen. Tror på det senare alternativet 💃🌴🍺🥂🍾🍷🥃🍸🍹
Det skulle ju förklara en hel del. Officiellt dricker hon väl nästan aldrig?
Äter sparvportioner, men går ändå upp i vikt
Citera
2023-05-19, 18:51
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Var det Ereik hon hade lurat på pengar. Det var nog det dummaste hon gjort mot sig själv. Helt fel att behandla Erwik på det sättet men sen så var ju hennes rykte förstört. Jag tror jag minns rätt att det var Erwik. Måste springa in och titta till Felicia innan jag gör något jag måste göra innan dagen är slut.

Ja det var han. När jag skrev inlägget mindes jag inte namnet.

Nåväl det som hände sedan var att Anna själv gick ut och sa att Felicia var hennes nya manager eftersom Erwik hade lurat henne...
Ja kort sagt är det en soppa av beskyllningar hit och dit men som sagt ser ju alla vad bråket utmynnade i: FIASKO både för mamá och dottern och resten av familjen.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2023-05-19 kl. 18:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in