2023-04-06, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Nu är Anna på gnällhumör. Inget hon gör duger.

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...9zaWQ9MjE5Mjlk

"Klippte ner naglarna igen 💅"

Det här är inga "naturliga egna naglar tack vare den fantastiska oljan" som Anna envisas med att hon har. Finns inga naturliga naglar som har den där tvära, raka vita kanten.
https://cdn.instanavigation.com/?aHR...lkPTIxOTI5ZA==

"Lite kärlek till någon som behöver det extra mycket ❤️❤️❤️"
Kaffe och en Marabou chokladkaka. Kan det vara till Anna?

Helt otroligt så pinsam hon är, orka skriva ihop ett så långt inlägg endast bestående av gnäll?!
Verkar som att hon inte är kapabel att säga något som är sant, ”jag har avstått från att gå på flera begravningar för att inte reta de som hatar mig, trots att jag var inbjuden” hahaaaaaa vilket otroligt skitsnack! 😂🤣
Hon som inte bryr sig om vad andra tycker, skulle hon avstå en inbjudan pga nättroll?
Nädu Tunnan nu måste du slipa på lögnerna för det där tror ingen på.
Skaffa ett jobb också så kommer du inte orka eller ha tid att skriva så långa inlägg utan ett uns sanning.
Citera
2023-04-06, 11:46
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Helt otroligt så pinsam hon är, orka skriva ihop ett så långt inlägg endast bestående av gnäll?!
Verkar som att hon inte är kapabel att säga något som är sant, ”jag har avstått från att gå på flera begravningar för att inte reta de som hatar mig, trots att jag var inbjuden” hahaaaaaa vilket otroligt skitsnack! 😂🤣
Hon som inte bryr sig om vad andra tycker, skulle hon avstå en inbjudan pga nättroll?
Nädu Tunnan nu måste du slipa på lögnerna för det där tror ingen på.
Skaffa ett jobb också så kommer du inte orka eller ha tid att skriva så långa inlägg utan ett uns sanning.
Det där med begravningar tycker jag var speciellt intressant. Anna gnäller för att hon blir kritiserad om hon går på begravning och om hon inte går får hon också kritik.
Varför inte bara hålla käften och inte lägga upp bilder på kistor, blommor och sörjande anhöriga och dessutom få allt att handla om Annas godhet och omtanke.
Man MÅSTE inte visa upp och berätta om allt och är det saker man inte kan eller får berätta håller man käften i stället för att hinta om hemliga, viktiga möten "som jag inte kan berätta om nu".
Näää. Men håll käften då. 🤮
Citera
2023-04-06, 11:48
Medlem
Betänk följande angående Anna Book-Tooks inlägg. Hon nämner ingenting om kritiken om henne som
förälder. Hennes tookiga beteende som är raka motsatsen till ett bra föräldraansvar och omsorg till sina
egna barn. Samt att bägge äldsta barnen tillämpat/använder narkotiska preparat och dömda för
kriminella handlingar.

Kritiken är mestadels riktade och befogad över hur hon betett/beter sig som förälder. Inte undra på att barnen har " skapat " sig sådan bakgrundshistoria med droger och kriminellt leverne.
För denna Took-Bookiga varelse har nog missförstått vad bra föräldraansvar och omsorg innebär?
Nämligen vara ett bra föredöme och låta barnen ta plats före ens egna behov.

Fast det är nog svårt att klara av som förälder, när både tankar och känslor är likvärdiga som ett barn i
tio års åldern? Barn i den åldern brukar väl leva i en fantasivärld, där de upphöjer sig själv och deras
förmågor? Samt sakna gränser om ingen vuxen sätter ut gränser och lär dem ta ansvar för beteende som dess konsekvenser det medföljer?
Denna familj påminner om individer som lider av höjdskräck och ändå vill hoppa fallskärm från tians trampolin i ett badhus. Vilket ofta slutar med gapskratt ifrån omgivningen och slutar med ett rejält magplask.
Hennes maniska jakt på bekräftelse som kändisskap i media är likvärdigt som att framhäva sig såsom nudist och naken besöka en strikt,religiös samlingsplats. Vilket ger uppmärksamhet. Men enbart negativ sådan.
Detta är min personliga uppfattning Anna Took- Book och galna beteende som levnadsideal.
Citera
2023-04-06, 12:56
Medlem
Citat:
Det där med begravningar tycker jag var speciellt intressant. Anna gnäller för att hon blir kritiserad om hon går på begravning och om hon inte går får hon också kritik.
Varför inte bara hålla käften och inte lägga upp bilder på kistor, blommor och sörjande anhöriga och dessutom få allt att handla om Annas godhet och omtanke.
Man MÅSTE inte visa upp och berätta om allt och är det saker man inte kan eller får berätta håller man käften i stället för att hinta om hemliga, viktiga möten "som jag inte kan berätta om nu".
Näää. Men håll käften då. 🤮
Ja hade hon inte själv flashat med sin godhet och sorg och ditten och datten hade gemene man inte ens vetat om att hon var på begravningen, såvida det inte var en kändis och Anna bara råkade bara bland de som hamnade på foto i media.
Citera
2023-04-06, 14:23
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Nu är Anna på gnällhumör. Inget hon gör duger.

När man läser den där textväggen kan man ju nästan tro att hon hänger här inne i tråden och läser. Men det gör hon ju ABSOLUT inte! Det är bara tragiska patetiska människor utan liv som hänger här, eller hur det nu var enligt tant Took.
Citera
2023-04-06, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
När man läser den där textväggen kan man ju nästan tro att hon hänger här inne i tråden och läser. Men det gör hon ju ABSOLUT inte! Det är bara tragiska patetiska människor utan liv som hänger här, eller hur det nu var enligt tant Took.
Hon avslöjade sig när hon skrev att maten hon lagar ser ut som spya, det kommer härifrån 😀
Citera
2023-04-06, 14:33
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Hon avslöjade sig när hon skrev att maten hon lagar ser ut som spya, det kommer härifrån 😀
Japp, samt konstaterandet att hon är narcissist, och att hon älskar att synas på begravningar.
Citera
2023-04-06, 14:41
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ja, och att all mat hon gör i ordning äter hon upp själv.
Vi har trampat på samtliga av Annas ömma tår. Tur att hon är så nöjd och lycklig och har sin fantastiska familj och alla vänner - nåja, den korta tid hon hade en massa "vänner"...

Rättar mig själv angående naglarna. Halvmånen syns vid nagelroten, inte vid hela nagelbandet.
Citera
2023-04-06, 14:53
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ja, och att all mat hon gör i ordning äter hon upp själv.
Vi har trampat på samtliga av Annas ömma tår. Tur att hon är så nöjd och lycklig och har sin fantastiska familj och alla vänner - nåja, den korta tid hon hade en massa "vänner"...

Rättar mig själv angående naglarna. Halvmånen syns vid nagelroten, inte vid hela nagelbandet.
Lagar jag mat, ser det ut som spyor, visar jag mat så äter JAG allt jag visar. Skulle jag visa vad jag äter så skulle det kallas för hets eller något liknande...

Känner mig dum. Jag förstår inte vad hon menar. Äter hon så otroligt lite, eller mycket?

Edit: OK. Antar att hon menar att hon äter sparvportioner, och är rädd för att bidra till vikthetsen i samhället.
Många andra skulle kanske också börja självsvälta sig, för att försöka se ut som Anna?
Senast redigerad av osnuten 2023-04-06 kl. 15:23.
Citera
2023-04-06, 16:12
Medlem
Som sagt så många gånger…
Hon är som en riktigt obehaglig bilolycka som man bara måste stanna och se på och gotta sig i. Och sen kunna åka därifrån men en skön känsla av att ha sluppit undan eländet.

Jag känner mig aldrig så NORMAL och VETTIG och FRISK som jag gör efter att ha läst ett sånt där ”bilolycks-inlägg” som hennes senaste inlägg var.

Amen på den!!
Citera
2023-04-06, 19:02
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noll-liv
Nja...det skulle jag nog vilja påstå. Mina naglar ser också ut sådär om jag klarlackar dom. Nu är mina naglar helt omålade och skulle tro att att hennes skulle se likadana ut. Naglar ser väl ut sådär??

Ja det är hennes riktiga naglar. Jag har likadana utan olja och lack.
Citera
2023-04-06, 19:47
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Ja det är hennes riktiga naglar. Jag har likadana utan olja och lack.
Nej. Dom saknar smile line och lunula.
Den yttersta delen som följer fingertoppens rundning är spikrak på Annas fejknaglar.
Du och Anna är unika.

Lägg gärna upp bild på dina naglar.
Senast redigerad av TPL 2023-04-06 kl. 19:49. Anledning: Tillägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in