2023-05-03, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somone
Jag har hört från en relativt säker källa att Anna snodde smycken av Denise. Anna nekade naturligtvis men blev fotad senare iförd smyckena som publicerades i nån skvallerblaska. Anna blev galen när hon blev påkommen. Har kanske stått något om detta tidigare men tråden är så lång att jag inte hittade något om det. 🙂
Jag skrev någon kommentar om det senast ikväll
Det är väl klart att det har stått om det tidigare .
Citera
2023-05-04, 06:26
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whyabc
På Instagram så betyder det att hon själv följer 641 st.
Aha. Undrar hur många av dessa som följer henne?

Med tanke på hur många hon blockat undrar man ju också hur många som blockat henne? Måste ju finnas ett antal kändisar som blockat sina förföljare och då även Anna Book
Citera
2023-05-04, 08:17
Medlem
Patetiska Tooket bara mååååste bevisa att hon är ” någon” som fortfarande får inbjudningar Hur många artister och kändisar lägger ut på sina IG att de blivit inbjudna till något evenemang???? Herregud vad pinsamt och skämmigt Sen fortsätter TookAnna med visa att nu minsann blir det Casa Secundo i maj!!!!!! The retarded har tagit fram plånboken Nu blir det curros och choklad och frugan friterar….
Citera
2023-05-04, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Patetiska Tooket bara mååååste bevisa att hon är ” någon” som fortfarande får inbjudningar Hur många artister och kändisar lägger ut på sina IG att de blivit inbjudna till något evenemang???? Herregud vad pinsamt och skämmigt Sen fortsätter TookAnna med visa att nu minsann blir det Casa Secundo i maj!!!!!! The retarded har tagit fram plånboken Nu blir det curros och choklad och frugan friterar….
Jag har aldrig sett någon kändis lägga upp inbjudningar. Anna förstår inte hur löjligt hennes beteende är. En normal person tackar ja eller nej till den som skickat inbjudan.
Citera
2023-05-04, 10:42
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Varför lägger hon upp sånt här? Räcker det inte att hon bara skickar ett meddelande till Tareq?

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...lkPTIxOTI5ZA==

Heergud, är Tareq Taylor så jäkla desperat att han bjuder in Ers Hemskhet?
Citera
2023-05-04, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purpleisafruit
Anna är arg på stories igen, och lägger upp statistik där hon tackar ickeföljare för views och säger att hon inte köpt följare.

Men där, på hennes egna statistik, att hon har 36k följare. På hennes profil står det 55k. Hur går det ihop?

http://www.bilddump.se/bilder/202305...a97b:24af.jpeg
Kul att hon skriver ”ni som gått gymnasiet” när hon själv inte ens gått ut grundskolan 😅
Citera
2023-05-04, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag har aldrig sett någon kändis lägga upp inbjudningar. Anna förstår inte hur löjligt hennes beteende är. En normal person tackar ja eller nej till den som skickat inbjudan.
Men så är ju inte Anna nån kändis heller har hon ju själv sagt.
Citera
2023-05-04, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
Jag skrev någon kommentar om det senast ikväll
Det är väl klart att det har stått om det tidigare .

Bra, misstänkte det 😂
Citera
2023-05-04, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Men så är ju inte Anna nån kändis heller har hon ju själv sagt.
Precis, det måste vara därför Anna lägger upp det. Hon är så imponerad av att Tarek bjuder in en hemmafru i Märsta så hon vill att alla skall veta.
Citera
2023-05-04, 14:58
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Heergud, är Tareq Taylor så jäkla desperat att han bjuder in Ers Hemskhet?
Nja, säkert inte.
Det är väl Henkell Freixnett som har en lista på många personer de brukar bjuda in. En del nya och en del gamla och jag tycker att jag sett att de (inte Tareq) bjudit in henne till tidigare event de haft.
Men visst måste det kännas skönt att visa att man blir inbjuden till olika saker och inte är helt bortglömd.
Citera
2023-05-04, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Nja, säkert inte.
Det är väl Henkell Freixnett som har en lista på många personer de brukar bjuda in. En del nya och en del gamla och jag tycker att jag sett att de (inte Tareq) bjudit in henne till tidigare event de haft.
Men visst måste det kännas skönt att visa att man blir inbjuden till olika saker och inte är helt bortglömd.

Jag är lite fascinerad att hon lyckats hålla sig framme så pass mycket som hon har.
Hon är fruktansvärt egenkär och dessutom dryg och otrevlig
Hon gjorde en låt när hon var cirka 16 år som folk gillade, men sen dess har hon verkligen inte gjort någon hit
Citera
2023-05-04, 15:39
Medlem
osnutens avatar
Anna är frustrerad för att kvinnor talar om för henne att hennes tindermatchning bara var spam:

Förlåt alla Kvinnliga Hobbypoliser att jag skrev om detta på min story. Jisses man är domed if I do, domed if I don't #VADfårmanpostapåinstagram???

https://postimg.cc/jDmdybLM

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in