2023-05-04, 15:54
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Varför lägger hon upp sånt här? Räcker det inte att hon bara skickar ett meddelande till Tareq?

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...lkPTIxOTI5ZA==
Inbjudan är tydligen, vad man kan se, skickad av Bindefeld och festen är redan imorgon? Brukar det inte vara kutym att ha lite framförhållning vad gäller utskick om inbjudan till en sammankomst?

Eller har så många på A-, B- och C-listorna redan tackat nej så Bindan kände sig tvungen att i sista stund gräva fram D-listan för att få ihop "kändisar" till vinprovningen?
Citera
2023-05-04, 16:01
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Anna är frustrerad för att kvinnor talar om för henne att hennes tindermatchning bara var spam:

Förlåt alla Kvinnliga Hobbypoliser att jag skrev om detta på min story. Jisses man är domed if I do, domed if I don't #VADfårmanpostapåinstagram???

https://postimg.cc/jDmdybLM

"Domed"
Ja, nog fan är hon kupolformad

Hon skulle verkligen behöva gå om högstadiet. Kanske få en gymnasiekompetens. Hon kan ABC, i övrigt är det rätt visset med kunskaperna.
Citera
2023-05-04, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Inbjudan är tydligen, vad man kan se, skickad av Bindefeld och festen är redan imorgon? Brukar det inte vara kutym att ha lite framförhållning vad gäller utskick om inbjudan till en sammankomst?

Eller har så många på A-, B- och C-listorna redan tackat nej så Bindan kände sig tvungen att i sista stund gräva fram D-listan för att få ihop "kändisar" till vinprovningen?

Så förvånad att hon öht finns med på Bindefeldts listor
Citera
2023-05-04, 16:15
Medlem
Citat:
Anna är frustrerad för att kvinnor talar om för henne att hennes tindermatchning bara var spam:

Förlåt alla Kvinnliga Hobbypoliser att jag skrev om detta på min story. Jisses man är domed if I do, domed if I don't #VADfårmanpostapåinstagram???

Varför envisas stolpskottet att använda engelska uttryck som hon inte klarar av eller svenska ordspråk/talesätt som hon har noll koll på???
Citera
2023-05-04, 16:22
Medlem
TPLs avatar
Angående inbjudningar till kändisfester...

Anna får inbjudningar till begravningar. 🙄
Vid dödsfall diskuterar man i första hand inom familjen, sen meddelar man närmaste släkten. I eventuell dödsannons anger man var och när och ibland att man ombeds anmäla till begravningsbyrån om man ska delta och det kommer att bli mat eller kaffe efteråt. Ibland står det att "vi skiljs åt efter akten", ibland kommer annonsen efteråt med texten "jordfästning har ägt rum". Ibland att det endast är "för de närmaste".

Men ALDRIG, ALDRIG skickar man INBJUDAN till begravningar - utom till Anna Book då... 😏

(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
Senast redigerad av TPL 2023-05-04 kl. 16:24. Anledning: Ändring.
Citera
2023-05-04, 16:30
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Så förvånad att hon öht finns med på Bindefeldts listor
Ja, verkligen.
Hoppades dom på lite underhållning, när Anna skulle ge Tareq tips om matlagning?
Citera
2023-05-04, 16:43
Medlem
Citat:

Och DÄR är den gamla goda Anna som vi känner tillbaka! 😄
För att vara obrydd, så bryr hon sig ganska mycket va? 😄
Två snapsar till lunchen kanske? 🤭
Citera
2023-05-04, 17:06
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020
Och DÄR är den gamla goda Anna som vi känner tillbaka! 😄
För att vara obrydd, så bryr hon sig ganska mycket va? 😄
Två snapsar till lunchen kanske? 🤭
Konstigt sammanträffande?!
Har för mig att nån nämnde en viss Denise igår

Vi kanske har hittat Annas kryptonit?
Senast redigerad av osnuten 2023-05-04 kl. 17:27. Anledning: kryptonit
Citera
2023-05-04, 17:36
Medlem
Citat:
Konstigt sammanträffande?!
Har för mig att nån nämnde en viss Denise igår

Vi kanske har hittat Annas kryptonit?

Verkar onekligen så!
Gamla synder och lite karma på det!
Hon kan låtsas att hon sprider peace, love and understanding 🙏 men hela Sverige vet vid det här laget vem vi har att göra med 💣💥
Citera
2023-05-04, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Precis, det måste vara därför Anna lägger upp det. Hon är så imponerad av att Tarek bjuder in en hemmafru i Märsta så hon vill att alla skall veta.

Ärligt så har nog kreti och pleti bjudits in, min man fick en inbjudan. Vi har aldrig träffat Tarek vad vi vet, vi har bara flertalet gemensamma vänner som är "kändisar".
Citera
2023-05-04, 18:02
Medlem
Anna är arg igen. Nu för att nån tycker att hon borde göra som Carola som blivit smal och sexig. Urfånigt dumt mess att skicka, definitivt. Men det finns ju olika sätt att hantera det på. Att ignorera kanske vore en bättre idé…
Citera
2023-05-04, 18:56
Medlem
ZecilieChalous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Anna är arg igen. Nu för att nån tycker att hon borde göra som Carola som blivit smal och sexig. Urfånigt dumt mess att skicka, definitivt. Men det finns ju olika sätt att hantera det på. Att ignorera kanske vore en bättre idé…

Anna har förmodligen provat bikinin och insett att den är för liten, så nu kände hon sig träffad.

Det måste ju vara olidligt att befinna sig i samma byggnad som Anna, när hon rantar om olika oviktiga saker dagarna i ända.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in