2023-01-04, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Det också, fick bara nys om ett litet rykte ang yngsta dottern och ett annat ang sonen men jag ska gräva lite i det innan. Det är väl ingen hemlighet att Vs pojkvän (ex??) rör sig i miljöer där viss handel av apoteksvaror kan förekomma/har förekommit och Anna kan ju ha lite väl mycket huvudvärk ibland om man säger så ;-)

Sonen, ja han är ju myndig men jobbar inte- det vet jag- iaf inte på något "normalt förvärvsarbete" och inbringar lön.
Anna inbringar inte heller direkt några kronor till hushållet. De ärvda fastigheterna sjunker hastigt i värde.....A mår nog INTE så bra som hon trodde att hon skulle göra nu när ar...eller jag menar pengar börjar trilla in

Kin är inte ovän med Anna, men Kin är vän med MY och därför har Anna troligtvis gett henne ett ultimatum att välja mellan dem, Kin är snäll och varmhjärtad och kanske lite godtrogen också och väljer att ställa sig utanför de forna vännernas dispyt.
My verkar inte heller särskilt arg på A

Enligt krimfup.se är sonen dömd för skadegörelse. Men jag tänker inte pröjsa för att gå in och läsa vad han gjort.
Citera
2023-01-04, 18:00
Citat:
Ursprungligen postat av Badmoessa
Enligt krimfup.se är sonen dömd för skadegörelse. Men jag tänker inte pröjsa för att gå in och läsa vad han gjort.
Skadegörelse?? hmm minsann... det är bara att ta hans personnummer och skriva till tingsrätten så får man ut det gratis om någon dag. Men då har han nog inte åkt dit för något annat. Ryktet säger att han har varit otrogen också men då skulle nog inte mammsen Anna fortsatt följa honom, eller??
Citera
2023-01-04, 21:20
Medlem
Citat:
Skadegörelse?? hmm minsann... det är bara att ta hans personnummer och skriva till tingsrätten så får man ut det gratis om någon dag. Men då har han nog inte åkt dit för något annat. Ryktet säger att han har varit otrogen också men då skulle nog inte mammsen Anna fortsatt följa honom, eller??
Varför inte?
Citera
2023-01-05, 01:54
Medlem
TPLs avatar
Citat:
OT. Står i hans tråd. FUP i inlägg 2.
Citera
2023-01-06, 09:36
Medlem
” Hon som INTE läser här” bombarderar sitt IG med matbilder då hennes ”ENs” vän vill lära sig laga mat Att Tooket aldrig lär sig! Sveriges mest förutsägbara person
Citera
2023-01-06, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
” Hon som INTE läser här” bombarderar sitt IG med matbilder då hennes ”ENs” vän vill lära sig laga mat Att Tooket aldrig lär sig! Sveriges mest förutsägbara person
Mest fisk och grönsaker där … not!
Citera
2023-01-07, 16:46
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badmoessa

Finns en stängd tråd om sonen här på Flashback om man vill se vilken tragisk figur han är.
Citera
2023-01-07, 18:20
Medlem
TookAnna har fått måååånga DM,s om varför hon inte postar på IG Jo tjena!!! Många DM,s Hon meddelar att hon fokar på välmående hujedamej! Äntligen fick vi oxå veta att ett av ätteläggen är på Mallis. Slutspekulerat. Nu undrar jag vart ” mellanättelägget” håller hus?? Kanske ” hon som inte läser här” kan berätta var han är och gör
Citera
2023-01-08, 07:27
Medlem
Nu känns det som att sparka på nån som ligger när man läser Annas senaste story. Ja, det kan vara jättemysigt att äta hemma med sin man, men, det doftar total övergivenhet över inlägget. Det är faktiskt synd om Anna på riktigt. Hon har flashbacks längsta tråd men är nog Sveriges ensammaste kändis. Det finns ett samband.....

Kanske man ska låta henne vara. Det är nog lite fel i huvudet på de som castar henne till diverse lekprogram, man tar inte in en människa som mår dåligt för att sen förnedra denne.
Citera
2023-01-08, 09:37
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Nu känns det som att sparka på nån som ligger när man läser Annas senaste story. Ja, det kan vara jättemysigt att äta hemma med sin man, men, det doftar total övergivenhet över inlägget. Det är faktiskt synd om Anna på riktigt. Hon har flashbacks längsta tråd men är nog Sveriges ensammaste kändis. Det finns ett samband.....

Kanske man ska låta henne vara. Det är nog lite fel i huvudet på de som castar henne till diverse lekprogram, man tar inte in en människa som mår dåligt för att sen förnedra denne.

Problemet med castingen är nog att det inte är de som ringer henne utan hon som jagar dem. Vet minst två program som tagit med henne för att de inte orkar med hennes tjat, de tar med henne med tanken att hon ska fatta att hon inte är önskad men greppar inte det riktigt. Hon har varit med som tredje, fjärde ersättare i något och varit väl införstådd med det men ändå förväntat sig vip- treatment, betalda frisörfakturor osv.

Men jag förstår din tanke.
Folk VILL ju se henne också, vi gillar generellt förnedring på bästa sändningstid.

För övrigt så tar det tydligen tid att knappa in på folkbokföringen och meddela att man har flyttat, ngt lillasyster gjorde på tio minuter men storasyster helt har missat.
Citera
2023-01-08, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
TookAnna har fått måååånga DM,s om varför hon inte postar på IG Jo tjena!!! Många DM,s Hon meddelar att hon fokar på välmående hujedamej! Äntligen fick vi oxå veta att ett av ätteläggen är på Mallis. Slutspekulerat. Nu undrar jag vart ” mellanättelägget” håller hus?? Kanske ” hon som inte läser här” kan berätta var han är och gör
Han verkar vara på Mallis , eller iallafall någonstans där det finns palmer ..
Citera
2023-01-08, 11:16
Medlem
MadameDuBarys avatar
Citat:
Problemet med castingen är nog att det inte är de som ringer henne utan hon som jagar dem. Vet minst två program som tagit med henne för att de inte orkar med hennes tjat, de tar med henne med tanken att hon ska fatta att hon inte är önskad men greppar inte det riktigt. Hon har varit med som tredje, fjärde ersättare i något och varit väl införstådd med det men ändå förväntat sig vip- treatment, betalda frisörfakturor osv.

Men jag förstår din tanke.
Folk VILL ju se henne också, vi gillar generellt förnedring på bästa sändningstid.

För övrigt så tar det tydligen tid att knappa in på folkbokföringen och meddela att man har flyttat, ngt lillasyster gjorde på tio minuter men storasyster helt har missat.

Om Märstas skönsjungande näktergal har tur kanske familjen Wahlgren/Ingrosso förbarmar sig över henne.

Säkert har hon grattat Pernilla W till hennes finfina och välbetalda sommarjobbet på Skansen med förhoppningen att bli inbjuden dit och sjunga sina hits - och kanske även ABC hamnar i Allsångshäftet....och kanske efter programmets slut ta över scenen i en timme precis som många andra stora artister har fått göra.

AB har säkert även öst komplimanger över Bianca Ingrossos egen talkshow - och hoppas på att bli inbjuden som hedersgäst.

AB kan väl heller inte ha missat att prisa Benjamin Ingrossos lovordade uppträdande tillsammans med Kungliga Filharmonikerna...och samtidigt påminna honom om den häftiga selfien hon tog med honom i december 2021.

Men tills det dyker upp nya jobb kan hon ju leva upp till sin roll som självutnämnd ambassadör för Märsta och sprida glans över tätorten med förslagsvis musikaliska salonger och på så vis locka dit såväl artister som publik...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in