2023-05-03, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Varför lägger hon upp sånt här? Räcker det inte att hon bara skickar ett meddelande till Tareq?

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...lkPTIxOTI5ZA==

Det är viktigt att visa att man blir bjuden. Hade varit snyggt att tacka privat kanske.
Citera
2023-05-03, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Kan resten vara blockeliblockade?

Tänker mer att 20k är köpta och därför inte dyker upp som riktiga följare hos henne. Men vem vet
Citera
2023-05-03, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Varför lägger hon upp sånt här? Räcker det inte att hon bara skickar ett meddelande till Tareq?

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...lkPTIxOTI5ZA==

Dels för att hon vill visa alla att hon är bjuden på stort galej . Dels få visa alla att hon är upptagen och inte kan gå , för hon ska ut och resa !

Och att Bokis ska ut och resa i maj månad är stort ,dessutom tredje gången i år enligt henne . Annars brukar det alltid bara bara 4 veckor under industrisemestern , samma ställe samma veckor år efter år .
Win win
Senast redigerad av Tezz-l 2023-05-03 kl. 21:48.
Citera
2023-05-03, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purpleisafruit
Det är viktigt att visa att man blir bjuden. Hade varit snyggt att tacka privat kanske.
Dessutom fick hon chansen att visa att hon minsann ska resa. Två flugor i en smäll!
Citera
2023-05-03, 21:56
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
Dels för att hon vill visa alla att hon är bjuden på stort galej . Dels få visa alla att hon är upptagen och inte kan gå , för hon ska ut och resa !

Och att Bokis ska ut och resa i maj månad är stort ,dessutom tredje gången i år enligt henne . Annars brukar det alltid bara bara 4 veckor under industrisemestern , samma ställe samma veckor år efter år .
Win win
I mars (?) påstod Anna att hon och Roberto redan varit i Spanien 2 gånger i år. Jag gick tillbaka i tråden då och kunde bara hitta att dom var där ett par veckor i januari.
1. Anna har dåligt minne.
2. Anna ljuger.
3. Dom åkte bara dit över dan utan att hon nämnde det på IG.

(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
Citera
2023-05-03, 22:16
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Anna är arg på stories igen, och lägger upp statistik där hon tackar ickeföljare för views och säger att hon inte köpt följare.

Men där, på hennes egna statistik, att hon har 36k följare. På hennes profil står det 55k. Hur går det ihop?

http://www.bilddump.se/bilder/202305...a97b:24af.jpeg
Det stod "641 following" längst ner till höger. Det är nog det korrekta antalet följare, alltså såna som har henne i sina flöden. Ett fåtal av dessa interagerar med kommentarer och smileys.

Det visar ju i alla fall på att hon läser den här tråden, det är nog bara här det har diskuterats huruvida hon har köpta följare.
Senast redigerad av DoktorNo 2023-05-03 kl. 22:24.
Citera
2023-05-03, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Det stod "641 following" längst ner till höger. Det är nog det korrekta antalet följare, alltså såna som har henne i sina flöden. Ett fåtal av dessa interagerar med kommentarer och smileys.

Det visar ju i alla fall på att hon läser den här tråden, det är nog bara här det har diskuterats huruvida hon har köpta följare.

På Instagram så betyder det att hon själv följer 641 st.
Citera
2023-05-03, 22:36
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whyabc
På Instagram så betyder det att hon själv följer 641 st.

Hur många förföljer hon tro?
Citera
2023-05-03, 22:51
Medlem
Citat:
Ett handskrivet hatbrev kan ses här:
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle17895648.ab
Citat:
Ursprungligen postat av mimikry6
Anledningarna är många till varför jag tror det är Anna som skrivit brevet.
1. Hon har skrivit på sin IG som nu är borttaget att Denise har fula råttögon. I brevet står det just råtta.
2. Barnsliga språket
3. Alla utropstecken
4. Alla smileygubbar
5 Hon har skrivit illa om DLs vänner på IG, och här även i brevet.
6. Hon har tagit en bild på teven när DL blev omgjord/stylad av Trinny och Susanna och lagt ut på hennes IG. I brevet tas även det upp.

Jag tror faktiskt att hon är så pass sjuk att hon kunnat knåpa ihop detta brev.

När man söker på "Denise Lopez brev" så kommer även ett annat brev upp med urklippta bilder och text, samma text som i det förra. Finns alltså fler såna här sjuka brev.

Dessa brev fick väl Denise i samma veva som hon och Anna blev ovänner .

Är det någon som minns om det var före eller efter det som Anna väldigt ofta la ut bilder från gatan där DL bodde ?

Jag kan väl ana varför Denice ledsnade . Men vad var det som gjorde att Anna blev så hatisk ?
Citera
2023-05-03, 23:00
Medlem
Citat:
Anna är arg på stories igen, och lägger upp statistik där hon tackar ickeföljare för views och säger att hon inte köpt följare.

Men där, på hennes egna statistik, att hon har 36k följare. På hennes profil står det 55k. Hur går det ihop?

http://www.bilddump.se/bilder/202305...a97b:24af.jpeg

Det är nog antalet följare / ickeföljare som kollar hennes storys / inlägg .
Citera
2023-05-03, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Hur många förföljer hon tro?

Hon förföljde nog DL och jag gissar på att det var hon eller dottern som stalkade hennes danspartner i lets dance .

Själv har hon väl bara blivit förföljd av den korta lilla gubben ända till julmats-kön på ikea .
Favorit i repris
https://imgur.com/TX4iqqz
Citat:
Ursprungligen postat av Clean-Cut-Kid
Här satt jag och citerade hennes inlägg i text pga tekniskt oförmögen. Sen ser jag att nån fixat skärmdump, topp!

Några följare började i alla fall sedan ifrågasätta hennes förklaring varpå Anna Book inte blir glad.

"Så till er som inte "köper" ni kan bara avfölja DIREKT!!!! Jag vart stalkad idag på Ikea, rusta, i Skärholmen C av en kort kraftig person (...) Tryck på avfölj eller så kan jag underlätta & klicka på Blockera!!!"

Också avslutar hon med att hon har tappat all matlust och bara är ledsen nu.
Citat:
Ursprungligen postat av ebba112
Här är hela försvars kommentaren från Annas instagram - Alla kan visst inte läsa innantill ~ Jag har under lång tid nu & är fortsatt utsatt av STALKING!!!!! Så till er som inte "köper" ni kan bara avfölja DIREKT!!!! Jag vart stalkad idag på Ikea, rusta, i Skärholmen C av en kort kraftig person som jag & andra personer kände igen ~ & den personen tog på långt håll bilder på mig & jag fick gå in på toaletten en lång stund & gömma mig så DU / NI har ingen aning om ens hälften som hänt idag.....fann även ett mycket elakt brev fasttejpat på min dörr, så som sagt skulle kunna berätta mer. MEN HAR FÅTT RÅDET ATT INTE PRATA OM DET HÄR. Så nu ger jag inga vidare förklaringar, så om nån här inte tror på vad JAG skriver ifrån mitt hjärta om det svåra & extremt vidriga jag & min familj blir utsatt för?!?! Ja då vill jag att ni ska veta att det STRUNTAR jag högaktningsfullt i ~ Tryck på avfölj ~ eller så kan jag underlätta & klicka på Blockera!!! Behöver inga följare som likt dom som trakasserar mig säger att - Det spelar ingen roll vad du ( jag) säger.......för den/dom kommer INTE tro mig i alla fall!!!!! Så välj! Så elakt att skriva som ni gör Aantonjakobsson - adloros - lacarihuela - carnander - ÅTERIGEN, FRÅGA MIG!!! Då svarar jag med en korrekt tagg & framför allt ärligt!!! Men istället är ni typerna som verkar gilla att bara sopa till & tänker INTE på människan bakom detta ( jag ) som blir utsatt för detta 😔😔😔😔😔😔😔😔 Detta gör mig ännu mer & fortsatt ledsen. Skulle äta middag med familjen....men jag har tappat all matlust & är bara ledsen. Så trist 🙏
Senast redigerad av Tezz-l 2023-05-03 kl. 23:21.
Citera
2023-05-03, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
Dessa brev fick väl Denise i samma veva som hon och Anna blev ovänner .

Är det någon som minns om det var före eller efter det som Anna väldigt ofta la ut bilder från gatan där DL bodde ?

Jag kan väl ana varför Denice ledsnade . Men vad var det som gjorde att Anna blev så hatisk ?

Jag har hört från en relativt säker källa att Anna snodde smycken av Denise. Anna nekade naturligtvis men blev fotad senare iförd smyckena som publicerades i nån skvallerblaska. Anna blev galen när hon blev påkommen. Har kanske stått något om detta tidigare men tråden är så lång att jag inte hittade något om det. 🙂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in