Citat:
Inget alls att ursäkta! Jag skrev förvirrande 
Citat:
Detta har jag tänkt flera gånger också. Att vara röstskådis var hennes största chans att bli folkkär.
Tycker det är lite sorgligt att så många fd från alla möjliga karriärer har så svårt att tona bort på ett naturligt sätt. Missförstå mig rätt, alla ska naturligtvis inte tona bort, men en del som så att säga gjort sitt klarar inte att leva utan applåderna. Man kan förstå saknaden. Men det är en sak, som häromdagen när jag såg Annie Lennox spontant uppträda på en gala. Hon är gammal nu, nästan skör. Rösten håller inte riktigt, men hon har varit älskad och beundrad av en enorm publik. När Eurythmics försvann höll hon en låg profil. Vårdade sina fans och gjorde gott. Hennes musik är förvisso väsensskild från Annas. Annie tar plats på scen som en drottning. Väldigt få vill se Anna ta plats på en scen. Hon är möjligen utfyllanden på ett spektakel som hyllar 80-talet. Lilli o Sussi var på TV häromdagen. I pensionärsprogrammet Gokväll. De är också tanter nu. De accepterar det. De fyller livet med annat som får dem att må bra. Mauro Scocco sitter inte hemma i köket och gör livesändningar. Han behöver inte det. En del artister gör comeback med en scenshow. Folk är beredda att betala flera tusen för att äta en trerätters och lyssna på Magnus Ugglas låtskatt. Eller Lena PH. När man tänker att Anna skulle berätta sitt livs historia med fjorton varianter av ABC ser jag framför mig Findus microvärmda kåldolmar och ett glas mineralvatten. Kanske med ett guldfärgat sugrör? Hennes speciella röst passar perfekt för att dubba vissa röster i animerad film, det gjorde hon toppenbra. Dessvärre är det ingen som pallar att ha henne i studion en längre tid, så man drar sig för att anlita henne. Men det kanske vore något att satsa på i framtiden? OM hon pallar att lägga band på sig.
Hon var bra på det, hela hon är en karaktär och det passade verkligen till tecknat/animerat. Med tanke på att hon var duktig och det förmodligen var hyfsat betalt, är enda orsaken till att hon slutade att hon var för svår att jobba med. Tror jag. Så det är ju synd, men isf hennes fel :/