2025-03-18, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Ber om ursäkt för mitt svar igår
Inser nu att jag missförstod andra delen av ditt inlägg.
Missade ditt fokus på innan sociala medier gjorde sitt intåg. Då var det var nog inte speciellt roligt.
Håller förstås helt med
Inget alls att ursäkta! Jag skrev förvirrande

Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Tycker det är lite sorgligt att så många fd från alla möjliga karriärer har så svårt att tona bort på ett naturligt sätt. Missförstå mig rätt, alla ska naturligtvis inte tona bort, men en del som så att säga gjort sitt klarar inte att leva utan applåderna. Man kan förstå saknaden. Men det är en sak, som häromdagen när jag såg Annie Lennox spontant uppträda på en gala. Hon är gammal nu, nästan skör. Rösten håller inte riktigt, men hon har varit älskad och beundrad av en enorm publik. När Eurythmics försvann höll hon en låg profil. Vårdade sina fans och gjorde gott. Hennes musik är förvisso väsensskild från Annas. Annie tar plats på scen som en drottning. Väldigt få vill se Anna ta plats på en scen. Hon är möjligen utfyllanden på ett spektakel som hyllar 80-talet. Lilli o Sussi var på TV häromdagen. I pensionärsprogrammet Gokväll. De är också tanter nu. De accepterar det. De fyller livet med annat som får dem att må bra. Mauro Scocco sitter inte hemma i köket och gör livesändningar. Han behöver inte det. En del artister gör comeback med en scenshow. Folk är beredda att betala flera tusen för att äta en trerätters och lyssna på Magnus Ugglas låtskatt. Eller Lena PH. När man tänker att Anna skulle berätta sitt livs historia med fjorton varianter av ABC ser jag framför mig Findus microvärmda kåldolmar och ett glas mineralvatten. Kanske med ett guldfärgat sugrör? Hennes speciella röst passar perfekt för att dubba vissa röster i animerad film, det gjorde hon toppenbra. Dessvärre är det ingen som pallar att ha henne i studion en längre tid, så man drar sig för att anlita henne. Men det kanske vore något att satsa på i framtiden? OM hon pallar att lägga band på sig.
Detta har jag tänkt flera gånger också. Att vara röstskådis var hennes största chans att bli folkkär.

Hon var bra på det, hela hon är en karaktär och det passade verkligen till tecknat/animerat. Med tanke på att hon var duktig och det förmodligen var hyfsat betalt, är enda orsaken till att hon slutade att hon var för svår att jobba med. Tror jag. Så det är ju synd, men isf hennes fel :/
Citera
2025-03-18, 21:07
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purpleisafruit
Nu har hon lagt upp superselfies plus en text som inkluderar typ ”tog in ditt täcke som du hängde ut imorse & bäddade rent åt dig! #fördetärduvärd”.

Vem skriver så när man byter lakan och tar in ett täcke åt sitt barn? Vem skriver nåt över huvudtaget? Det är sånt här som gör anna så fascinerande. Så märklig.
Om det ändå hade varit barn det handlade om... Det är ju vuxna som tydligen inte klarar av att bo någon annanstans än hemma.
Citera
2025-03-18, 21:44
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Om det ändå hade varit barn det handlade om... Det är ju vuxna som tydligen inte klarar av att bo någon annanstans än hemma.

Det vuxna barnet (30+?) har varken utbildning eller yrkeserfarenheter, som skulle kunna vara grund till eget boende.
Hennes motto är troligen: "Gratis är gott!"
Citera
2025-03-19, 17:55
Medlem
Blir nästan lite ledsen att ingen orkat kommentera att Anna lagt upp 20+ stories där hon filmar skärmen och kollar på nåt klipp med Anjo. Med tillhörande skriftliga kommentarer och suckande.

Fast jag orkar knappt heller.

Nu är det stoj och stim med döttrarna i bilen efter att hon solat för att bli brun och fräsch.

Anna: snälla kom tillbaka med dina lives igen! This is no fun och jag vet att du skulle deppa om den här tråden dog
Citera
2025-03-19, 18:40
Medlem
ZecilieChalous avatar
Citat:
Blir nästan lite ledsen att ingen orkat kommentera att Anna lagt upp 20+ stories där hon filmar skärmen och kollar på nåt klipp med Anjo. Med tillhörande skriftliga kommentarer och suckande.

Nu är det stoj och stim med döttrarna i bilen efter att hon solat för att bli brun och fräsch.

Anna: snälla kom tillbaka med dina lives igen! This is no fun och jag vet att du skulle deppa om den här tråden dog

Och där hon skriver att hon har tränat innan solariesolningen. Tränat vaddå?
Citera
2025-03-19, 18:44
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZecilieChalou

Troligen käkmuskler och sväljreflex.
Citera
2025-03-19, 19:08
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZecilieChalou
Blötmökar i rätt tonart?
Citera
2025-03-20, 18:15
Medlem
Citat:

Jag missade detta Kollade på instanavigation igår på förmiddagen, och nu ikväll. De måste ha försvunnit där emellan. Suckade hon drömskt åt positiva kommentarer, eller drygt åt kritiska?

Och ja, LIVE!
Citera
2025-03-20, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Jag missade detta Kollade på instanavigation igår på förmiddagen, och nu ikväll. De måste ha försvunnit där emellan. Suckade hon drömskt åt positiva kommentarer, eller drygt åt kritiska?

Och ja, LIVE!

Asså det var så många stories att jag inte orkade kolla på allt; men hon kollade på nån video från Anjos YT där han gnällde på att nån photoshoppat nakenbilder på hans fru.

Och Anna tyckte det var fruktansvärt. Suckade LEDSET och med empati. Skrev halva noveller med stöttning till honom, taggade han i allt också. Sen var det säkert mer men nån annan som såg allt får ni gärna fylla i…
Citera
2025-03-21, 01:58
Medlem
SamuraiBennys avatar
När Anna går bort, kommer intet öga vara torrt.
kungen själv på sin gräsmatta sänker till halv stång
och jag själv kommer aldrig mera få fullt fjång.
Citera
2025-03-21, 19:42
Avstängd
Magictrixs avatar
Någon Marve Ahln*r har lagt upp detta klipp. Han verkar vara någon som hoppat av en sekt. Men vad har Anna med det att göra? Någon som vet mer?
https://www.instagram.com/reel/DHTZa...NvbWdxcTg2bGsy
Citera
2025-03-21, 19:55
Medlem
Finns här någon vänlig själ som kan länka till ”dokumentären”?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in