2023-08-09, 06:47
Medlem
När Took-Book blir ärlig om segern i B L och svarar sanningsenligt om (miss)bruket av laxeringsmedel och Ritalina bl.a., ska jag ge henne både eloge och respekt. Fast det kommer nog aldrig ske?
Allt som jag skriver negativt om "kvast-Hulda" kommer ifrån flertalet trovärdiga människor i både skiftande ålder som kön. Liksom att "klanen " Book blir aldrig inbjudna. Tvärtom så är de påstridiga, aggressiva och tvingar sig in .Med lögner, tårar och övrigt dårlikt WT-beteende.

Varför de ej lyckas nå större framgångar inom kristna församlingar är nog inte konstigt?
Hennes kunskaper inom ämnet är jämngoda som femåringars insikter om Bibeln som precis börjat i Söndagsskolan?
Hennes "klasskamrater" i skolan förmedlade att var hon så förvirrat frånvarande att en lärare frågade om hon drev med denne. T.o.m. läraren i musiklektionen (ansåg att hon var både tondöv och talanglöst orytmisk) tyckte att en karriär inom denna gebit var lika trolig som att en diskuskastare skulle bli framgångsrik löpare i Maraton.
Hela dennes liv, bildande av familj liksom självinsikten är enbart byggd på livslögner, verklighetsflykt och egocentriskt vansinne som blir svårt att tillfriskna ifrån? Dags att landa ifrån skadliga utopier som aldrig förverkligas och sök arbete inom Samhall. Där får du en skattemässig lön och sysselsättning efter egna förutsättningar. T.ex. packa manliga och kvinnliga underkläder i paket till kunder från postorderföretag. Övriga arbeten inom denna verksamhet saknar hon förutsättningar att klara av.
Citera
2023-08-09, 12:22
Medlem
Pianotangents avatar
Fråga: Du låter annorlunda hur du uttrycker dig?
Svar från AB. En hel A4 med en lång rant. Bland annat 'du tror du känner mig?' och en MASSA ANDRA ANTAGANDEN om frågeställaren.

Pga av en fråga hon själv kontrollerar
Citera
2023-08-09, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Gud hade 7 miljarder människor att välja bland när Jesus skulle återfödas. Valde han verkligen Anna?

https://postimg.cc/N52CQTMD

Åh Herregud !!!! När ska människan besinna dig?? Vilar hit och dit….Tooket har ju aldrig gjort något annat än att vilat sig Det enda som arbetat i denna kropp är hennes smutsiga mun som spytt ur sig elakheter. Otrevligheter. Oförskämdheter. Hur kan en människa som TookAnna Stolledano som är sååååå lycklig bli en omvänd människa som ”förstår syftet” med att folk reagerar på hennes attitydsproblem. Högmod AnnaTook! Högmod!! Det är inte Gud som straffar. Det är medmänniskorna i omgivningen som reagerat på ditt högmod!
Citera
2023-08-09, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
De här är de bostäder som var upptagna i bouppteckningen
https://postimg.cc/BjSB5Ygd

Tackar ! Tänkte inte på Bookis denna gång . Utan tips på vart jag kan söka om andra personer har bostäder i Spanien .
Citera
2023-08-09, 14:26
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Gud hade 7 miljarder människor att välja bland när Jesus skulle återfödas. Valde han verkligen Anna?

https://postimg.cc/N52CQTMD

Ja, herregud vem är denna människan? Vad har hänt med henne, vem skriver åt henne? Inte kan väl våran egen Ers Hemskhet blivit Ers Skenhelighet? Preach motherfucker, preach!!!
Citera
2023-08-09, 17:46
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Ja, herregud vem är denna människan? Vad har hänt med henne, vem skriver åt henne? Inte kan väl våran egen Ers Hemskhet blivit Ers Skenhelighet? Preach motherfucker, preach!!!
Ja, man blir ju alldeles vimsig!
Är hon ansiktet utåt för en kampanj att gå ur svenska kyrkan?
Citera
2023-08-09, 18:06
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ja, man blir ju alldeles vimsig!
Är hon ansiktet utåt för en kampanj att gå ur svenska kyrkan?

Så kan det mycket väl vara! Anna tror ju det är tvärtom, att hennes underbara person skall dra människor till kyrkan, när det egentligen blir tvärtom. Nästa stora sak som sker nu är att hon och Runar börjar jobba ihop. Det bara måste vara så, en match made in heaven!
Citera
2023-08-09, 18:44
Medlem
SamuraiBennys avatar
Citat:
Undrar var den goda, varma och religiösa tonen kommer ifrån? Medmänskligheten dryper av orden och meningarna som en våt handduk. Kloka ord och djupa tankar... Knarkar hon?
Jag tror att efter Carola "utryckt sig fel" angående Svenskhet så försöker Anna ta hennes plats, eller så tror hon alla frikyrkor och sådant funkar som scientologerna (Där har vi något, undrar om de ens skulle ta i henne med tång, alltså den Svenska grenen av Scientologikyrkan)
Citera
2023-08-09, 18:50
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamuraiBenny
Jag tror att efter Carola "utryckt sig fel" angående Svenskhet så försöker Anna ta hennes plats, eller så tror hon alla frikyrkor och sådant funkar som scientologerna (Där har vi något, undrar om de ens skulle ta i henne med tång, alltså den Svenska grenen av Scientologikyrkan)

Om de skulle vilja ha ett samarbete med henne undrar jag men hon skulle garanterat vilja ha ett med dem. Åtminstone ett tag sedan vet vi ju hur det hade låtit...
Citera
2023-08-09, 19:46
Medlem
trottwells avatar
Citat:

Preach motherfucker, preach!!!

Kan någon få fram denna underbara film?
Även delar av filmen går bra.
Jag hittar inte det på nätet.
Citera
2023-08-09, 22:46
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell

Kan någon få fram denna underbara film?
Även delar av filmen går bra.
Jag hittar inte det på nätet.

Verkar vara borta från youtube av någon anledning.
Citera
2023-08-10, 01:17
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Verkar vara borta från youtube av någon anledning.

Anna har sannolikt bett någon kunnig person städa, själv skulle hon inte klara av det, det räcker inte med IQ skostorlek för att klara av det.

JAG UPPMANAR ALLA ATT PÅ NÅGOT SÄTT GE OSS GLÄDJEN ATT ÅTERSE FILMEN MED ANNA BOOK I VÄNTRUMMET PÅ ETT SINNESSJUKHUS!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in