2023-06-11, 17:14
Medlem
Så hennes son är dj nu.
Hörde att han stod still hela kvällen med
denna låten på repeathttps://youtu.be/jgzQ1vC0HmQ
Citera
2023-06-11, 18:40
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ixin
https://instanavigation.com/user-pro...natoledanobook

Längst ner där syns den!
Demis Roussos roterar i sin grav…
Citera
2023-06-11, 19:04
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tatoomike
Klickar man på den bilden och bilden bredvid så får man höra Tookens anskrämliga försök till sång oxå..
Men hon mimar ju bara. Syns tydlig när hon inte lyckas röra munnin i rätt takt, då de speedat upp tempot på låten en aning.
Citera
2023-06-12, 00:22
Medlem
GodSosses avatar
Arrangören ville troligen få slut på eländet så fort som möjligt, så därför ökades hastigheten på playback maximalt.
Citera
2023-06-12, 10:34
Medlem
Tips: podden ”Oförskämt att anta”
senaste avsnittet med namnet ”Stora avsnittet om Anna Book”
Ni hör själva, man MÅSTE lyssna!🫣👂✍️👏👏👏👏
Citera
2023-06-12, 10:57
Citat:
Ursprungligen postat av Viderenonvideri
Tack, herregud, detta behövde jag idag 😂
En fantastisk samling om den stooora stjärnan!
Bam bam bam!
Citera
2023-06-12, 13:09
Citat:
OH dear Lord...har bara lyssnat 20 minuter och jag bara inväntar Annas reaktion. Hon lär ju ha en del åsikter haha
Citera
2023-06-12, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
OH dear Lord...har bara lyssnat 20 minuter och jag bara inväntar Annas reaktion. Hon lär ju ha en del åsikter haha

Jag dör 😂 Ja vad ska man säga? Hon har ljugit om ALLT - ALLTID! Nu hon ju prova gråta ut ordentligt i pressen, men oh..det går ju inte när det är hennes egna lögner hon trillat in sig i. Knivigt läge för Mytomanen idag 😬
Citera
2023-06-12, 15:24
Medlem
moralhoras avatar
Citat:

Men gud! Rent allmänt så verkar det där vara en ny favoritpodd för min del. Tack för tipset!
Citera
2023-06-12, 15:47
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020
Jag dör 😂 Ja vad ska man säga? Hon har ljugit om ALLT - ALLTID! Nu hon ju prova gråta ut ordentligt i pressen, men oh..det går ju inte när det är hennes egna lögner hon trillat in sig i. Knivigt läge för Mytomanen idag 😬
Jag hade gärna lyssnat på mer motsägelsefulla fakta, hoppas på del 2 och 3. Det är en enorm skatt att rota runt i, med tanke på hur ofta tookan hamnat i olika incidenter. Det där med gyttjebrottningen hade jag kngen aning om, skrämmande.
Citera
2023-06-12, 16:21
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jag hade gärna lyssnat på mer motsägelsefulla fakta, hoppas på del 2 och 3. Det är en enorm skatt att rota runt i, med tanke på hur ofta tookan hamnat i olika incidenter. Det där med gyttjebrottningen hade jag kngen aning om, skrämmande.

Jag är grymt fascinerad av alla dessa lögner.. och hur hon liksom bara glider vidare i livet som om absolut inget är underligt...

Sen måste jag ändå ge podmakarna en stor eloge, för de lyckas ta hål på massa av hennes lögner och ändå är de oerhört respektfulla och driver inte med henne, så som jag skulle gjort för jag hade inte kunnat hålla mig- utan de håller en ganska okej linje utan att häckla, skratta och håna- utan hittar även de tillfällen då det är fullt begripligt att Anna brister ut i gråt, även om jag själv inte hade gjort det i den sitsen- tänker på när Arga Snickaren nästan letade fel hemma hos henne, herregud han skulle ju dö om han såg MIN klädkammare som faktiskt är proppad från golv till tak med lådor och påsar med ...tja..skit helt enkelt. Han betedde sig ju lika buffligt hos Pernilla W där den då pubertala sonen i huset helt enkelt fick nog och drog. PW är ju inte den gråtande typen utan kavlade i stället upp ärmarna men Book har ju den inställningen till livet och jag håller ju med Snickarn att hon bär en oerhört tung offerkofta ofta, men också att hon är jävligt aggressiv och gärna blir hotfull och otrevlig mitt i sitt offertänk.
Har en sådan familjemedlem.....det är aldrig andras fel att hen hamnar i klistret.
Citera
2023-06-12, 16:28
Medlem
moralhoras avatar
"Du kan inte bli en chorizo - du är en falukorv i alla fall!!"

Gud, hur kunde jag missa denna klassiker. Anna kallade TramsFrans för en falukorv på grund av att han skämtade om henne. Detta är det roligaste någonsin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in