Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
Jag hade gärna lyssnat på mer motsägelsefulla fakta, hoppas på del 2 och 3. Det är en enorm skatt att rota runt i, med tanke på hur ofta tookan hamnat i olika incidenter. Det där med gyttjebrottningen hade jag kngen aning om, skrämmande.
Jag är grymt fascinerad av alla dessa lögner.. och hur hon liksom bara glider vidare i livet som om absolut inget är underligt...
Sen måste jag ändå ge podmakarna en stor eloge, för de lyckas ta hål på massa av hennes lögner och ändå är de oerhört respektfulla och driver inte med henne, så som jag skulle gjort för jag hade inte kunnat hålla mig- utan de håller en ganska okej linje utan att häckla, skratta och håna- utan hittar även de tillfällen då det är fullt begripligt att Anna brister ut i gråt, även om jag själv inte hade gjort det i den sitsen- tänker på när Arga Snickaren nästan letade fel hemma hos henne, herregud han skulle ju dö om han såg MIN klädkammare som faktiskt är proppad från golv till tak med lådor och påsar med ...tja..skit helt enkelt. Han betedde sig ju lika buffligt hos Pernilla W där den då pubertala sonen i huset helt enkelt fick nog och drog. PW är ju inte den gråtande typen utan kavlade i stället upp ärmarna men Book har ju den inställningen till livet och jag håller ju med Snickarn att hon bär en oerhört tung offerkofta ofta, men också att hon är jävligt aggressiv och gärna blir hotfull och otrevlig mitt i sitt offertänk.
Har en sådan familjemedlem.....det är aldrig andras fel att hen hamnar i klistret.