2023-02-13, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Obegripligt att hon aldrig gör något där sång och musik är inblandat. Min kusin repar ordentligt innan turné, och de har varit "stora" i många år. Oavsett om det varit Sweden Rock eller nåt mindre ställe i ex Tyskland så ser de till att vara i MUSIKALISK form. Anna Book hon solar solarium istället. Begåvat....🤣🤣🤣🤣
Men Tooken får ju aldrig erbjudanden att visa sina enorma röstresurser så det är ju ingen ide att hon övar....
Citera
2023-02-13, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Såg Anna köra ”måndagsfys” före frukost och tänkte direkt ”aha nu är det nåt jobb på gång, det är då det brukar komma en period med lite motion”. Två bilder senare är hon på solariet ”inför kommande jobb”. Ibland är hon oerhört förutsägbar.

Jasså. Ska Anna köra någon spelning på Harrys kl 03 nu igen? Eller blir det någon dansbandskryssning med 60+ på någon Finlandsfärja?
Citera
2023-02-13, 12:26
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Obegripligt att hon aldrig gör något där sång och musik är inblandat. Min kusin repar ordentligt innan turné, och de har varit "stora" i många år. Oavsett om det varit Sweden Rock eller nåt mindre ställe i ex Tyskland så ser de till att vara i MUSIKALISK form. Anna Book hon solar solarium istället. Begåvat....🤣🤣🤣🤣
Kanske för att Anna står i mittpunkten och vill se fräsch ut. Hon tillhör inte the roadcrew el ev körar som din kusin gör. Då gör det inget hur man ser ut.

Anna har redan själv gått ut med att det kommer och hända grejer sommaren 2023. Inte för jag är nåt fan, men är glad för hennes skull det går bra nu, pengar rullar in som det ska nu.
Citera
2023-02-13, 12:41
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Anna har redan själv gått ut med att det kommer och hända grejer sommaren 2023. Inte för jag är nåt fan, men är glad för hennes skull det går bra nu, pengar rullar in som det ska nu.

Alla vi som med intresse följer den här tråden ser fram emot de (förhoppningsvis) kulturella yttringar du förutspår.
Citera
2023-02-13, 14:50
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Histrionisk personlighetsstörning.

Ja just så var det. vet att det varit uppe till diskussion tidigare men för varje gång jag läser om det, desto tydligare blir det. Pratade i dag med en psykolog som jag ibland rådgör med i jobbet och frågade just om denna "störning"...försökte vara lite diskret och liksom frågade "men om någon har den störningen, hur vet man, vad är typiskt för en sån person?"

Ge mig EN gissning på vad han svarade......

NÄ ska inte skoja med er, men utan att han vet (antar jag) att jag är aktiv i den här tråden så svarar han med en blinkning: "Om man är som Anna Book" och så rågarvade han
Citera
2023-02-13, 14:53
Medlem
Citat:

Jag har tänkt på samma sak.
Hon deltar i alla möjliga förnedringsprogram, men att man aldrig hör att hon vågar sjunga live, utan använder sig av en märklig bandspelare.
Har faktiskt inte hört, eller sett henne sjunga live överhuvudtaget efter det att hon satte in hästgaddarna.
Tänker att det är lika svårt att sjunga rent med löständerna, som med ett par sockerbitar under överläppen...går inte bra
Citera
2023-02-13, 17:01
Medlem
Minns jag fel eller skulle hon inte uppträda på någon kryssning?
Blev det aldrig av eller har jag bara missat? Eller är det nu i vår/sommar? Eller har jag blandat ihop något? 😅
Citera
2023-02-13, 17:16
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Har faktiskt inte hört, eller sett henne sjunga live överhuvudtaget efter det att hon satte in hästgaddarna.
Tänker att det är lika svårt att sjunga rent med löständerna, som med ett par sockerbitar under överläppen...går inte bra
Hon har aldrig kunnat sjunga.
Citera
2023-02-13, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hon har aldrig kunnat sjunga.

Aha, då kan hon ju inte skylla på löständerna då.
Citera
2023-02-13, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomman987
Minns jag fel eller skulle hon inte uppträda på någon kryssning?
Blev det aldrig av eller har jag bara missat? Eller är det nu i vår/sommar? Eller har jag blandat ihop något? 😅
Hon stod med som en av artisterna (typ massor) som ska vara med på nåt 80- eller 90-talstjosan i sommar.
Citera
2023-02-13, 22:20
Medlem
Citat:
Hon stod med som en av artisterna (typ massor) som ska vara med på nåt 80- eller 90-talstjosan i sommar.
https://tillbakatill80talet.se/
Citera
2023-02-14, 11:58
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
https://tillbakatill80talet.se/
Hon står inte som ett namn som ska dra folk. Utan längre ner. Mellan Anki Bagger och någon annan artist man inte heller minns. Av de stora namnen är det lite läskigt hur man kramar ur ett namn. Boney M kan väl inte ha en originalmedlem kvar? Noice och Secret service verkar ha en medlem kvar. Vi kan nog räkna med att Anna mimar till ABC. Jag tänker inte betala tusen spänn för det där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in