2021-12-02, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Har jag förstått detta rätt?

Anna åker alltså till en affär (eller fyndmarknad...) i Norsborg enbart för att Carola var där för ett par dagar sedan?

Vad är det för fel på människan?

Carola har fått ett eget inlägg på Instagramkontot hos EGs Fyndmarknad med texten ”Vår älskade Carola”. Anna Book har fått en story som varar 24 timmar - utan någon som helst kommentar.

Hon har liksom lagt upp 5 bilder på stories och taggar affären. Varav det första: ”passar på när jag ändå är här ute på ärenden”

Ärendet var att åka till butiken. Varför inte bara skriva det rakt upp och ner? Stör mig så jävla mycket på den där människan
Citera
2021-12-02, 18:17
Medlem
Halloj AnnaTook!!! Jag vill få en förklaring till lägenheterna i Spanien Please, por favor, per favore 🙏🙏Är det svärfar som äger lägenheten eller äger du liiiiiite 👌
Citera
2021-12-02, 18:32
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Jag vet.. Jag markerade ordet dagispoppare i artikeln innan jag la upp den igen, då det var någon snäll själ som la upp denna plus flera andra gamla artiklar för en sisådär två år sen. 😁
Artikeln osar en smula förakt mot lilla Anna.
Ungefär som journalisten tänkte Yeah, riiight.
När Anna fortsätter trots sin dunderflopp att drömma sig bort..

I en annan Artikel sa Anna förnumstigt som 14 åring, att hon lärt sig av Carola hennes misstag och karriär och att hon minsann skulle göra annorlunda i sin sångartistkarriär..
Som bidde en pajaserikarriär.
Bara att se hur Carola beter sig då hon klantat sig, av det har Anna lärt sig nada.
Intressant att mammsen flikar in och kommenterar🤣🤣
Citera
2021-12-02, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CocoLarry
Hon har liksom lagt upp 5 bilder på stories och taggar affären. Varav det första: ”passar på när jag ändå är här ute på ärenden”

Ärendet var att åka till butiken. Varför inte bara skriva det rakt upp och ner? Stör mig så jävla mycket på den där människan

Jag förstår inte varför man måste åka hela vägen till Norsborg för att uträtta olika ärenden. Vad finns i Norsborg som inte finns närmare Märsta? Som du skriver, det är butiken. Ärenden var då inte att hälsa på Marianne för hon skriver att det passade hon på med då hon ändå var i krokarna.
Citera
2021-12-02, 18:38
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Japp, tanten fick bli hennes alibi när det enda Anna vill är att göra som hennes Idol Carola.
Det är INTE en slump att Anna dyker upp i denna butik några dagar efter Carola..
Carola som dessutom uppträder och jobbar för fulla muggar.
Vad gör Anna nuförtiden ? Jo, äter som vanligt. Fast det är ju alla andras fel.
Citera
2021-12-02, 18:46
Medlem
Citat:
Rimligt att skriva namn och ålder på de hon besöker 😂

”Hälsa på Marianne 93 år i Slagsta.”
Ja hon verkar alltid ha vägarna förbi eller åka förbi ja osv... 😂
Citera
2021-12-02, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anit76
Ja hon verkar alltid ha vägarna förbi eller åka förbi ja osv... 😂

Att skriva: ”åka förbi”, ”när jag ändå var i krokarna” m.m. är ju något man skriver om man kör budbil och åker runt land och rike mellan olika platser 😂
Citera
2021-12-02, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Vad gör Anna nuförtiden ? Jo, äter som vanligt. Fast det är ju alla andras fel.

Det kan man fråga sig vad hon gör. För några månader sedan bönade och bad hon om att restriktionerna skulle upphävas så att hon kunde återgå till att vara artist. Det är ett tag sedan nu...

OT: Det hade varit intressant att se Annas orangea kuvert från Pensionsmyndigheten och se hur många ören hon får i pension.
Citera
2021-12-02, 19:27
Medlem
osnutens avatar
Ja, det verkar finnas oändligt mycket negativt att gräva upp om Anna. När man tror man hört allt, så finns det alltid minst lika mycket till.
Jag börjar tro att hon är som en kackerlacka. Inget tar "död" på henne. Så länge hon lyfts fram i gammelmedia då och då kommer hon kunna köra i samma gamla hjulspår länge till. Och media tjänar säkert mer pengar på utspridda artiklar där de försiktigt driver med henne, än att "avslöja" henne en gång för alla för den hon är.
Som nybörjare tror jag hela tiden att botten är nådd, men man lär sig.
Bara att luta sig tillbaka och invänta nästa veckas lågvattenmärke. Bring it!
Citera
2021-12-02, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Ja, det verkar finnas oändligt mycket negativt att gräva upp om Anna. När man tror man hört allt, så finns det alltid minst lika mycket till.
Jag börjar tro att hon är som en kackerlacka. Inget tar "död" på henne. Så länge hon lyfts fram i gammelmedia då och då kommer hon kunna köra i samma gamla hjulspår länge till. Och media tjänar säkert mer pengar på utspridda artiklar där de försiktigt driver med henne, än att "avslöja" henne en gång för alla för den hon är.
Som nybörjare tror jag hela tiden att botten är nådd, men man lär sig.
Bara att luta sig tillbaka och invänta nästa veckas lågvattenmärke. Bring it!

Jag är också lite Anna- nybörjare.
Trodde först att hon mest var en lågbegåvad nolla med avsomnad.karriär.
Men ju längre jag hängt här har bilden av en förslagen, falsk, manipulativ och fullkomligt hänsynslös människa växt fram.
En riktigt vedervärdig människa.
Citera
2021-12-02, 19:56
Moderator
oilslicks avatar
Sen att skriva ut att Marianne 93 som bor i Slagsta ska vara borta i några månader, vem fan skriver så offentligt förutom Anna.
Hennes sociala förmåga är precis noll.
Det är konstigt att det fortfarande finns nån som vill umgås med henne.
Citera
2021-12-02, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Sen att skriva ut att Marianne 93 som bor i Slagsta ska vara borta i några månader, vem fan skriver så offentligt förutom Anna.
Hennes sociala förmåga är precis noll.
Det är konstigt att det fortfarande finns nån som vill umgås med henne.

Hade Marianne ens nåt val? Booken knackade på med fikabröd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in