2024-06-09, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna ställde en fråga på Instagram: Har vi haft högsommar hela maj?!?
82% svarade ja.

Anna:
"Jag erkänner mig slagen av majoriteten 🫣🫣🫣 Men, jag vidhåller min uppfattning om att sommaren inte ens har börjat enligt min mening då 🫢🫢🫢 Men, det är väldigt grönt & vackert & vädret rår jag inte på. Löser det på olika sätt & är tacksam för livet ändå & det faktum att utomlandsresor väntar mig så att värmebehovet kommer tillgodoses ☀️☀️☀️👌 "

"För mig har det knappt känts som vår 😂😂😂 "

Hon kan ju basta för att få upp värmen... Man kan undra vad hon sysslade med hela maj eftersom hon tyckte att det knappt var vår då.

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...NpZD1kOGQwMmI=
För mig har det knappt känts som vår?!
Hon är ju så knäpp så man tror inte hon är riktig……har ju varit 25 grader hela maj!
”För mig är högsommar något helt annat”.
Kan man göra annat än sucka…….🙄

Det skulle ju kunna vara så att hon drar till med vilken skit som helst bara hon får skapa content så hon drar uppmärksamheten från det faktum att det är JÄTTEJOBBIGT för henne att hon inte fick åka med på Albans båttur.
Inte i år heller. Hon var med för några år sedan men sen gjorde hon i vanlig ordning sig ovän med bl a Alban.
Tänk både My och Annika Ljungberg var där! Så mycket skit de kunde prata om Tunnan!
Citera
2024-06-09, 18:33
Medlem
TPLs avatar
Klart att hon skulle låta just den dan symbolisera svensk sommar. Varför är dom inte hemma i Spanien och tittar till sin lägenhet där?

"Svensk högsommar hagel/regn/sol/blåst & blixtarväder 🌦⛈️🌩 Går ingen nöd på oss ☺️ Vi går in i värmen på Cicciotto i Sigtuna & njuter av en god lunch & kaffe & glass 🥰 "

Citera
2024-06-09, 18:42
Medlem
TPLs avatar
"Cappuccino & pistageglass blir pricken över iet 🤌 Känns lite jobbigt att lämna värmen för högsommaren ute ska ärligt erkännas från mitt håll 🙃 Men...det fina är att Cicciotto har öppet 7 dagar i veckan...eller varje dag om man hellre vill uttrycka sig så 🥰 Så vi är snart tillbaka här igen, fortsatt fin söndag."

Citera
2024-06-09, 18:44
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Klart att hon skulle låta just den dan symbolisera svensk sommar. Varför är dom inte hemma i Spanien och tittar till sin lägenhet där?

"Svensk högsommar hagel/regn/sol/blåst & blixtarväder 🌦⛈️🌩 Går ingen nöd på oss ☺️ Vi går in i värmen på Cicciotto i Sigtuna & njuter av en god lunch & kaffe & glass 🥰 "

Det är ingen hejd längre på Madame Book. Nu är det dessert till både lunch och middag som gäller.
Citera
2024-06-09, 18:49
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Det är då han också ligger på filten på gräsmattan och dansar och dansar och sjunger ABC.
Jaaaaa den filmen, någon som kan hitta och lägga ut =)
Citera
2024-06-09, 18:54
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Det är ingen hejd längre på Madame Book. Nu är det dessert till både lunch och middag som gäller.
Det vore väl lika bra om dom stannar där så dom kan äta både lunch och middag. Synd att stället inte serverar frukost och erbjuder övernattning så Anna slipper gå ut i den svenska sommaren.

Har hon helt slutat umgås med Kin, Tunnelbane-Nettan och den där med herrgård i Hälsingland? Har alla vänner tagit slut?
Citera
2024-06-09, 20:33
Medlem
ElimGaraks avatar
Citat:
Det vore väl lika bra om dom stannar där så dom kan äta både lunch och middag. Synd att stället inte serverar frukost och erbjuder övernattning så Anna slipper gå ut i den svenska sommaren.

Har hon helt slutat umgås med Kin, Tunnelbane-Nettan och den där med herrgård i Hälsingland? Har alla vänner tagit slut?

Nej så illa är det tack och lov inte!

Anna har ju oss! Sina trogna Bookomaner här på Flashback!

Vi är hennes mest trogna och lojala fans!
Citera
2024-06-09, 21:07
Hon borde älska dagens väder, för tydligen så måste man söka skydd för regnet just på bästaste restaurangen och göra undantag från sin vanliga sparv-diet.
Citera
2024-06-10, 07:50
Medlem
Nu raljerar hon i var och varannan mening om "högsommaren" Vet ingen som blir så kränkt när hon får mothugg.
Jag skulle så gärna vilja påpeka att det just nu är försommar och att högsommaren kommer efter midsommarafton.
Men, jag vill inte få livstidsblockering.
Citera
2024-06-10, 08:12
Medlem
Molton99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Nu raljerar hon i var och varannan mening om "högsommaren" Vet ingen som blir så kränkt när hon får mothugg.
Jag skulle så gärna vilja påpeka att det just nu är försommar och att högsommaren kommer efter midsommarafton.

Tack! Jag stör mig oxå på detta… att vi har ”högsommarvärme” är inte samma som att det är högsommar
Citera
2024-06-10, 08:27
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Anna är i desperat behov av följare för spons av tänderna och därför kan hon, när hon får mothugg, inte göra som hon brukar - blocka. Hon har inte råd att förlora 82% av följarna.
När det blir högtryck igen kommer Anna inte vilja diskutera väder.

#högsommar
Citera
2024-06-10, 09:22
Medlem
Citat:
Haha ja hon klarar verkligen inte att få mothugg!

Frågan hon ställde på sin Insta var ju om det varit högsommarvärme i MAJ vilket alla svarade Ja på.
Varför raljerar hon då om det nuvarande vädret?
Är väl ingen som sagt att det är sån värme nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in