Citat:
Ursprungligen postat av
Ktbocken
En av Anna " Book-Tooks" käraste väninnor benämns inte mer. Är det p.g.a. rent av noll fördelar eller avund av att hon är bortrest på ett tryggt vilohem?
Personligen tycker jag de är lika i tankesätt, beteende och agerande. Lite som tvillingsjälar. Förutom att den jag tänker på är mer välformad, attraktiv och sensuellt empatisk än vad Anna "Book-Took" någonsin har varit och kan aldrig bli.
Sedan undrar jag lite på det här. Enligt välunderrättade källor så vill denne "högsinte och sturske" individ lansera julturneer och julskivor i Svenska kyrkans regi på deras bekostnad. Hur har det gått?
Jag tvivlar att Tv 4 och övriga media är intresserade att varken ekonomiskt och sändningsmässigt delta i detta projekt.
Sista frågan: Hur lyckades du övertala tv 4 att du och din dotter Felicia att få vara med i " Bytt är bytt"?
Var det en massa " krokodiltårar", vädjande på gränsen till självmord och oavbrutet maniska mobilsamtal , som fick dem att acceptera ert deltagande till sist?
Stämmer det? Då undrar jag vilken stolthet du har som tre barns mamma som gör sådana, förnedrande ageranden?
Att du inte skäms och gör som andra vanliga människor? Nämligen skaffa dig en egen inkomst utan att förnedra sig själv och bli utskrattad?
"Tack och godnatt. För ni ger mig alltid tacksamt befriande hämningslösa skratt. För ni är som en förvirrad Took med blanka sidor i en ointressant Book".
Kin är den som inte nämns då alltså?(har haft Tunna-paus och inte hängt med i dramatiken). Annars är ju wannabe-Jeanette väldigt lika både beträffande smak och utseende, även om Jeanette inte är tunnformad. Anna borde satsa på okända vänner, fattar att de inte ger henne önskad status men det vore ändå bättre för henne i längden.