2022-05-01, 00:10
Medlem
Jag följer rättegången Depp v Heard rätt noga och det må jag säga: det psykologen Curry vittnade om ang Heard hade lika gärna kunnat appliceras på vår Sångfågel. Aggressiv, livrädd för att bli lämnad, agerar ut sexuellt, blir oproportionerligt arg, ser sig själv som centrum i alla lägen och blir otroligt störd om så inte är fallet, stor dramatik kring personen, svårt med relationer, älskar gränslöst eller hatar intensivt, inser inte själv att något problem finns med mera.
Mon dieu, vad går familjen igenom nu när motgångarna hopar sig med barn som flyttar och tv som vänt ryggen?
Citera
2022-05-01, 02:02
Helt spontant middag mm hos bästa coccobocco med bästa Flisan o Ejaculube
https://streamable.com/cmcqyv
De gör allt för "sina" gäster.
Har hon blivit delägare?
Citera
2022-05-01, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma69
Anna är en stor artist var inte så orättvis mot henne, hon var fantastiskt fin på Elle galan med Carola Sigtuna tjejerna håller ihop
Haha ett rätt har du. Stor är hon men ingen artist.
Citera
2022-05-01, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Var Anna där? Såg Carola och många andra men inte Anna (jag var givetvis inte där men har gått igenom de flesta vimmelbilder därifrån och inte sett Anna på en enda)
Hade Anna varit där så hade hon redan skickat ut bilder på FB och sitt Instagram. Så nej hon var inte där.
Citera
2022-05-01, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Helt spontant middag mm hos bästa coccobocco med bästa Flisan o Ejaculube
https://streamable.com/cmcqyv
De gör allt för "sina" gäster.
Har hon blivit delägare?
Måste vara en lyxrestaurang med sina priser på menyn.
Citera
2022-05-01, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Hade Anna varit där så hade hon redan skickat ut bilder på FB och sitt Instagram. Så nej hon var inte där.
Precis, Anna hade haft minst tio bilder på sin story. Anna har aldrig varit inbjuden till Ellegalan. De som är där är artister skådespelare, programledare och människor inom modebranschen. Ingen bjuder in en hemmafru från Märsta till Ellegalan.
Citera
2022-05-01, 14:28
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsHjerpe
Jag följer rättegången Depp v Heard rätt noga och det må jag säga: det psykologen Curry vittnade om ang Heard hade lika gärna kunnat appliceras på vår Sångfågel. Aggressiv, livrädd för att bli lämnad, agerar ut sexuellt, blir oproportionerligt arg, ser sig själv som centrum i alla lägen och blir otroligt störd om så inte är fallet, stor dramatik kring personen, svårt med relationer, älskar gränslöst eller hatar intensivt, inser inte själv att något problem finns med mera.
Mon dieu, vad går familjen igenom nu när motgångarna hopar sig med barn som flyttar och tv som vänt ryggen?

Läskigt mycket som stämmer med Anna panna. Hon älskar väl antagligen gränslöst då hon är rädd för att bli lämnad, den dagen roberto lämnar henne om så skulle ske står hon där utan nånting. Ingen egen inkomst, ingen bostad och liknande.
Citera
2022-05-01, 14:43
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Lite så jag menade...plus att hon hade lagt upp bilder när hon gjorde hår, naglar och klänningen och skorna . Osv
Citera
2022-05-01, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Läskigt mycket som stämmer med Anna panna. Hon älskar väl antagligen gränslöst då hon är rädd för att bli lämnad, den dagen roberto lämnar henne om så skulle ske står hon där utan nånting. Ingen egen inkomst, ingen bostad och liknande.

Kommer ALDRIG att hända! "Halmpyntet" vågar aldrig lämna "Tunnan".
Citera
2022-05-01, 18:24
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Kommer ALDRIG att hända! "Halmpyntet" vågar aldrig lämna "Tunnan".

Nä dessvärre är det nog så
Citera
2022-05-02, 00:41
Medlem
En av Anna " Book-Tooks" käraste väninnor benämns inte mer. Är det p.g.a. rent av noll fördelar eller avund av att hon är bortrest på ett tryggt vilohem?
Personligen tycker jag de är lika i tankesätt, beteende och agerande. Lite som tvillingsjälar. Förutom att den jag tänker på är mer välformad, attraktiv och sensuellt empatisk än vad Anna "Book-Took" någonsin har varit och kan aldrig bli.

Sedan undrar jag lite på det här. Enligt välunderrättade källor så vill denne "högsinte och sturske" individ lansera julturneer och julskivor i Svenska kyrkans regi på deras bekostnad. Hur har det gått?
Jag tvivlar att Tv 4 och övriga media är intresserade att varken ekonomiskt och sändningsmässigt delta i detta projekt.
Sista frågan: Hur lyckades du övertala tv 4 att du och din dotter Felicia att få vara med i " Bytt är bytt"?

Var det en massa " krokodiltårar", vädjande på gränsen till självmord och oavbrutet maniska mobilsamtal , som fick dem att acceptera ert deltagande till sist?

Stämmer det? Då undrar jag vilken stolthet du har som tre barns mamma som gör sådana, förnedrande ageranden?
Att du inte skäms och gör som andra vanliga människor? Nämligen skaffa dig en egen inkomst utan att förnedra sig själv och bli utskrattad?

"Tack och godnatt. För ni ger mig alltid tacksamt befriande hämningslösa skratt. För ni är som en förvirrad Took med blanka sidor i en ointressant Book".
Citera
2022-05-02, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ktbocken
En av Anna " Book-Tooks" käraste väninnor benämns inte mer. Är det p.g.a. rent av noll fördelar eller avund av att hon är bortrest på ett tryggt vilohem?
Personligen tycker jag de är lika i tankesätt, beteende och agerande. Lite som tvillingsjälar. Förutom att den jag tänker på är mer välformad, attraktiv och sensuellt empatisk än vad Anna "Book-Took" någonsin har varit och kan aldrig bli.

Sedan undrar jag lite på det här. Enligt välunderrättade källor så vill denne "högsinte och sturske" individ lansera julturneer och julskivor i Svenska kyrkans regi på deras bekostnad. Hur har det gått?
Jag tvivlar att Tv 4 och övriga media är intresserade att varken ekonomiskt och sändningsmässigt delta i detta projekt.
Sista frågan: Hur lyckades du övertala tv 4 att du och din dotter Felicia att få vara med i " Bytt är bytt"?

Var det en massa " krokodiltårar", vädjande på gränsen till självmord och oavbrutet maniska mobilsamtal , som fick dem att acceptera ert deltagande till sist?

Stämmer det? Då undrar jag vilken stolthet du har som tre barns mamma som gör sådana, förnedrande ageranden?
Att du inte skäms och gör som andra vanliga människor? Nämligen skaffa dig en egen inkomst utan att förnedra sig själv och bli utskrattad?

"Tack och godnatt. För ni ger mig alltid tacksamt befriande hämningslösa skratt. För ni är som en förvirrad Took med blanka sidor i en ointressant Book".
Kin är den som inte nämns då alltså?(har haft Tunna-paus och inte hängt med i dramatiken). Annars är ju wannabe-Jeanette väldigt lika både beträffande smak och utseende, även om Jeanette inte är tunnformad. Anna borde satsa på okända vänner, fattar att de inte ger henne önskad status men det vore ändå bättre för henne i längden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in