2021-12-05, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Ja, men om de är vänner och den ena är som en gravid flodhäst och den andre leker personlig coach så är det ju lite dålig reklam för deras vänskap att de inte lyfter varandra.
My valde Anna som kompis för hon är den tjockaste i gänget och Anna valde My för att My är sämst vad det gäller matlagning.

Det är säkert så att My vill ha en tjock kompis hon kan känna sig som den smalare, mer attraktiva, yngre och mer lyckade tillsammans med. Om jag ska gissa lite så tror jag att Anna agerar morsa åt My och dessutom gärna också vill att My ska kämpa med sin vikt precis som hon själv gör, så att Anna ska känna sig mindre ensam med sina viktproblem med. De gjorde ju ”tummy tuck” tillsammans med om jag inte minns fel. Mys andra kompisar-inklusive Alexander Erwik, hår-Bobby mfl-har ju inte sådana problem…att Anna drar ner Mys rykte verkar ju inte bekomma My alls.
Senast redigerad av PannaSnook 2021-12-05 kl. 22:31.
Citera
2021-12-05, 22:29
Medlem
Angående Anna och julgranen:

Anna påstår att hon de senaste 29 åren köpt julgran från Smålandsgran.

Lögn, lögn, lögn.

Se länken nedan. Så sent som 2017, och åren dessförinnan, hade hon en helt vanlig plastgran.

https://postimg.cc/gallery/dvnvG0j
Citera
2021-12-05, 22:33
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Adventsfika. Herregud vad hon (de) trycker i sig.

https://postimg.cc/gallery/yVC6bpx

Kollade snabbt på fjärde bilden och var helt säker på att Anna höll på att förbereda grisfötter.
Fast att hon fixade med socker var trots allt mera logiskt.

Först en bild med Benjamin och några bilder senare en förtäckt utskåpning av Pernilla.
Anna verkar lite bipolär när det kommer till den familjen.
Citera
2021-12-05, 22:59
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
"Döööööör sååååå gott"
Ja Anna. Med dina viktproblem och ditt sockerintag är det verkligen rekommenderat att rulla lussebullarna i raffinerat socker innan du mumsar i dig dem.

Oroväckande låg kunskapsnivå i den där familjen.
Ja den ena är mer retarded än den andra. Makalöst att dom får vardagen att gå ihop.
Citera
2021-12-06, 00:34
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Jag skulle säga att det är hon som undrar varför Mix Megapol och Rix FM inte spelar hennes jullåt.

https://postimg.cc/hXbb9P5g

Hon är så fruktansvärt pinsam och patetisk.

Helvete Anna drar ÅTERIGEN löjets skimmer över sig
Vad pinsam hon är... 🤢
Citera
2021-12-06, 07:26
Medlem
Anna och Mi amor har varit på julmarknad i Sigtuna och sprang på Benjamin ingrosso, undrar hur glad han blev

https://postimg.cc/gallery/QKWQ18H
Citera
2021-12-06, 07:44
Medlem
TPLs avatar
Citat:
För mig är det en gåta att hon, med den kroppshyddan, och hennes vansinniga leverne inte fått diabetes ännu.
Hon står på Metformin sen länge.
Citera
2021-12-06, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Det är nog lättare att lära en fisk cykla än att få reda på hur mycket Anna egentligen stoppar i sig. Anna smyger ju rejält med alkoholen om jag uppfattat det hela rätt. Har hon motionerat den sista tiden?

Vore kul om det fanns en app som kan uppskatta en persons vikt utifrån ett foto.

Jag slår vad om att Anna ökar med 10% i vikt under 2022 utifrån vad hon smällt i sig den här veckan som varit en vecka utan födelsedagar eller annat speciellt firande.

Varför tränar hon inte med My Martens? Varför hjälper inte My henne? Varför sitter de och trycker i sig skräp när de ses? Frågorna är många...

Väninnan skulle säkert bli glad för att få EN stycke kund och har TookAnna tur kanske hon kan tigga till sig ytterligare en månad GRATIS!! För gratis är sååå gott.
Citera
2021-12-06, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hon står på Metformin sen länge.

Inte förvånad, har hon sagt det själv?
Citera
2021-12-06, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Anna och Mi amor har varit på julmarknad i Sigtuna och sprang på Benjamin ingrosso, undrar hur glad han blev

https://postimg.cc/gallery/QKWQ18H
Det är väl alltid kul för en stor stjärna att träffa en annan stor stjärna 😃.

Annas lilla snyting mot bl a mamma PW där i sin text fick ju sin uppföljning sen i inlägget om Smålandsgran så det var knappast en tillfällighet.
Citera
2021-12-06, 08:10
Medlem
Jag väntar bara på idén att det är Anna själv som kommit på grejen med att doppa lussebullar i socker. Trots att det är månadens stora fluga på nätet.
Citera
2021-12-06, 08:12
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Det är väl alltid kul för en stor stjärna att träffa en annan stor stjärna 😃.

Annas lilla snyting mot bl a mamma PW där i sin text fick ju sin uppföljning sen i inlägget om Smålandsgran så det var knappast en tillfällighet.
Alltså, vad fan? Avstånd? Vad stolt mi amore ser ut😫
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in