2022-08-24, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Marbella är fyra mil bort från Torremolinos så skratta inte i onödan.
Jag tvivlar f.ö. på att det där gänget med JO som enda riktiga legend vill beblanda sig med Anna.
Jag har aldrig sett Dr Alban i något sammanhang med Anna efter skilsmässan . Hon umgås bara med Kin och barnen. Anna är garanterat inte bjuden på hans 65årsfest.
Citera
2022-08-24, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag har aldrig sett Dr Alban i något sammanhang med Anna efter skilsmässan . Hon umgås bara med Kin och barnen. Anna är garanterat inte bjuden på hans 65årsfest.

Bu bu bu AnnaTook och The Retardo får inte vara med på ”gamla kompisen” Dr Albans 65 årskalas. Fler och fler s.k kändisar från Sverige ansluter och Tooket sitter på ”terrassen” och äter avokadomackor med kamel- tänderna! Bu bu bu
Citera
2022-08-24, 21:29
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Och sociteten dras inte till henne eller hur var det?

Har dessutom lyssnat på en pod där hon var inbjuden av Batina Philipsson.

Nu Costa del Sol med Sveriges mest kända neger och en av de största fotbollslegenderna genom tiderna.

Just saying...
Vänta nu, menar du den Bathina Philipson som var gift med Aje?

Vad ni förväntar er är en sak, men oavsett om Anna med bihang är bjudna eller inte så lär hon göra ett svällande intåg under eller efter ceremonin i ren högtidlighet.
Det är klart som Bullens Pilsner korv att hon kommer vara där som prominent gäst
OT: [bihang är rätt kul]
Edit:
Glömde att hon var på besök hos https://www.svenskttenn.com/se/sv/, strax innan hon lämnade hem landet.
Senast redigerad av flugornas 2022-08-24 kl. 21:35.
Citera
2022-08-25, 10:52
Medlem
I Annas hem i Spanien så är poolen alltid tom förutom bokarna. Vad är de andra för ägare/deltidare sin inte syns till. De kanske bor där på riktigt och jobbar på dagarna och en pool är inte så spännande för dem heller. En sval dusch och vara inne med AC är en härlig sysselsättning med netflix och lite vin och oliver.
Citera
2022-08-26, 01:03
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Vänta nu, menar du den Bathina Philipson som var gift med Aje?

Vad ni förväntar er är en sak, men oavsett om Anna med bihang är bjudna eller inte så lär hon göra ett svällande intåg under eller efter ceremonin i ren högtidlighet.
Det är klart som Bullens Pilsner korv att hon kommer vara där som prominent gäst
OT: [bihang är rätt kul]
Edit:
Glömde att hon var på besök hos https://www.svenskttenn.com/se/sv/, strax innan hon lämnade hem landet.
Nä, naturligtvis är det en annan Bathina Philipson , jag tror det var hon var gift med Leif-loket när han var handbollsdomare.
Bathina Philipson är ett mycket vanligt namn..
Citera
2022-08-27, 09:10
Medlem
Hur mår Anna nu när dom inte blev inbjudna till Albans kalas igår? Ska vi tippa på att det snart kommer ett inlägg där hon berättar att dom haft så fullt upp med annat umgänge och saker så att dom TYVÄRR inte kunde vara med….. Jag har hört från andra inbjudna att familjen Book inte blivit bjudna. Knakar det i vänskapen nu med My? Hon var där eftersom Jonas var bjuden och det har hon minsann vist upp.
Citera
2022-08-27, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Hur mår Anna nu när dom inte blev inbjudna till Albans kalas igår? Ska vi tippa på att det snart kommer ett inlägg där hon berättar att dom haft så fullt upp med annat umgänge och saker så att dom TYVÄRR inte kunde vara med….. Jag har hört från andra inbjudna att familjen Book inte blivit bjudna. Knakar det i vänskapen nu med My? Hon var där eftersom Jonas var bjuden och det har hon minsann vist upp.

Nu är det ” mat-tröst” i det Stolledanska Secondo Casa Friterat för hela slanten. Padrones. Bläckfiskringar. Pommes. M.m Det dryper fett i hennes ådror men det lindrar liiite att inte få vara med att fira Dr Albans 65-årsdag Fy fan vad det ska svida när MYtomanen publicerar det ena fotot efter det andra. För att tala om alla videos som visas under lunchen där det dansas och sjöngs Åh vad Tooket skulle vilja vara där…några kilometer bort och få visa sina mowes och stämma Happy birthday Alban
Citera
2022-08-27, 18:34
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
Nu är det ” mat-tröst” i det Stolledanska Secondo Casa Friterat för hela slanten. Padrones. Bläckfiskringar. Pommes. M.m Det dryper fett i hennes ådror men det lindrar liiite att inte få vara med att fira Dr Albans 65-årsdag Fy fan vad det ska svida när MYtomanen publicerar det ena fotot efter det andra. För att tala om alla videos som visas under lunchen där det dansas och sjöngs Åh vad Tooket skulle vilja vara där…några kilometer bort och få visa sina mowes och stämma Happy birthday Alban
Det är så många frågor när det gäller Anna.
Jag undrar bara när de måste lämna sin time-sharelägelägenhet igen och flytta tillbaka tillbaka till tråkiga Sverige igen, där Anna betraktas som en paja mer eller mindre.
I Spanien är hon i alla fall okänd, på gott och ont...
Citera
2022-08-27, 19:01
Visst har de varit i ”sitt andra hem” ovanligt länge nu? Det är väl lättare nu när svärfar är borta och Roberto kan bestämma.
Citera
2022-08-27, 19:59
Medlem
Men se på f-n.
Nu har hon återvänt till sitt fega, passivt aggressiva sätt att skriva bokstäver istället för att stå för det hon tycker
https://postimg.cc/V520PjH1
Vad kan TWYWMF betyda tro .
Jag gissar att fjanteriet slutar med Mother Fucker (s).

Hon måste vara SÅ förbannad för att Dr Alban firar födelsedag tillsammans med mängder av roliga vänner, 4 mil ifrån Retardos sunkiga lägenhet och hon får inte va me .
Dessutom hyrde My och Jonas bil för att hälsa på Mike i hans gym som ligger ca 30 min från Retardos lgh utan att hälsa på.

Ingen av The Toledanos har gratulerat My & Jonas till bröllopet, inte ens gillat inlägget.
Jag tror att när My berättade att de inte skulle bli inbjudna till bröllopet tog det ”hus i hel-ete”.
Citera
2022-08-27, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Det är så många frågor när det gäller Anna.
Jag undrar bara när de måste lämna sin time-sharelägelägenhet igen och flytta tillbaka tillbaka till tråkiga Sverige igen, där Anna betraktas som en paja mer eller mindre.
I Spanien är hon i alla fall okänd, på gott och ont...
Eller som Aftonbladet skrev: AnnaTook är den mest kända ” kändisen” i Sverige ! Hon gör allt för att få vara kändisen som hon egentligen aldrig velat bli eller vara eller hur var det nu igen…..
Citera
2022-08-27, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Men se på f-n.
Nu har hon återvänt till sitt fega, passivt aggressiva sätt att skriva bokstäver istället för att stå för det hon tycker
https://postimg.cc/V520PjH1
Vad kan TWYWMF betyda tro .
Jag gissar att fjanteriet slutar med Mother Fucker (s).

Hon måste vara SÅ förbannad för att Dr Alban firar födelsedag tillsammans med mängder av roliga vänner, 4 mil ifrån Retardos sunkiga lägenhet och hon får inte va me .
Dessutom hyrde My och Jonas bil för att hälsa på Mike i hans gym som ligger ca 30 min från Retardos lgh utan att hälsa på.

Ingen av The Toledanos har gratulerat My & Jonas till bröllopet, inte ens gillat inlägget.
Jag tror att när My berättade att de
inte skulle bli inbjudna till bröllopet tog det ”hus i hel-ete”.

Hahaha Fy fan vad det ska svida för lilla AnnaTook Men nu har ju KBT- drottningen Kin och Tooket mer att prata om! Svider säkert även för denna Wanna-be att vännerna valde Alban….
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in