2021-08-14, 18:59
Medlem
ElimGaraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fardtjansten
Hur kan du påstå att det syns?
Vilken utbildning har du inom området?

Då kanske Du också kan upplysa oss om vilka Piller Du anser att hon har ätit vid det tillfället!
Trött på allt negativt om Anna med familj, finns det någon här som kan skriva något positivt om henne eller annan familjer medlem ?

Något positivt!
Ja, de bjuder verkligen på underhållning!
Bästa såpoperan någonsin!
Citera
2021-08-14, 19:00
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eline91
Hon blev förresten rejält irriterad också när en följare snällt och försiktigt frågade om de vill flytta till Spanien när Roberto är pensionär. Anna är minsann 51 år och jobbar massor och kommer fortsätta jobba massor!!! Hon kanske till och med kommer försörja honom. Hon är faktiskt SÅNGERSKA.
Hon blir snart irriterad på allt och alla (förutom rövslickarna). Jag skulle önska att jag kunde förstå varför hon fortsätter med sina banala intelligensbefriade lives??? Hon kan väl inte tro att alla ”rövslickare” är hennes beundrare?
Citera
2021-08-14, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Hon blir snart irriterad på allt och alla (förutom rövslickarna). Jag skulle önska att jag kunde förstå varför hon fortsätter med sina banala intelligensbefriade lives??? Hon kan väl inte tro att alla ”rövslickare” är hennes beundrare?

Hon tror att de är många som beundrar henne. Men inte 100%

Irritationen och ilskan över att alla inte skriver extremt positivt om henne kommer att öka. Hennes dåliga självkänsla och självkontroll gör att hon överreagerar och tänder till på alla cylindrar. Naiv som hon är förstår hon inte vad som händer när hon håller på på det där viset.

Hennes narcissism gör så att hon måste sända ändå. Och hennes självkänsla är på botten och gör så att hon blir tvär och arg. Och så går det runt runt med detta.
Citera
2021-08-14, 20:29
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fardtjansten
Helt rätt men fast fel, den skrev per till Anna, men carola fick framgång med den.
Men carola visste nog vem den låten var tänk och menad för. Men utan skrupler så är det väl bara att ta för sig.
Det är något som inte är Anna:s kännetecken, det utgår jag i från att vi är eniga om.
Det var Lasse Holm och Ingela "Pling" Forsman som skrev "Tommy tycker om dig". Inte någon "per" som du skriver. Och låten skrevs för Carola och spelades in av henne 1984 på Bert Karlssons skivbolag Marianne.

Anna Book däremot gjorde sin första singel 1985 på CBS Records efter att hon varit med i en talangjakt anordnad av Dagens Nyheter. När Holm och Forsman skrev "Tommy" visste de förmodligen inte att Anna Book sjöng.

"Tommy tycker om mig" är kanske inte någon av Carolas bästa låtar. Själva låten är ju en perfekt fjortis-hit men jag gillar inte Carolas röst. Trots allt är den inspelningen bättre än vad Anna Book någonsin gjort i sångväg.
Citera
2021-08-14, 20:53
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
hjälp vad hon svullat upp, men filtrerar o redigerar aldrig bilder eller drar in magen säger hon

https://postimg.cc/gallery/ZnsGZcP
Har en kompis som säkerligen skulle kunna leka med sig själv till de bilderna. Han gillar nämligen stora bröst och är det dessutom lite fjong på bröstvårtorna som Anna har där så blir han mer än lycklig.

Det skulle nog för övrigt vara inkomstbringande för Anna Book om hon gjorde lite nakenbilder och såg till att få betalt för det. Lite lagom sexiga utvik som en riktig MILF. Inget samlagsporr med Roberto utan bara att hon visar de gigantiska brösten och vilken frisyr hon har nertill.
Citera
2021-08-14, 21:05
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av indernacht
Anna är ju solklart maktmissbrukare. Kan hon inte bara erkänna det? Tror hon skulle få fler beundrare då.
Inte bara maktmissbrukare utan matmissbrukare dessutom. ☝️
Citera
2021-08-14, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Det skulle nog för övrigt vara inkomstbringande för Anna Book om hon gjorde lite nakenbilder och såg till att få betalt för det. Lite lagom sexiga utvik som en riktig MILF. Inget samlagsporr med Roberto utan bara att hon visar de gigantiska brösten och vilken frisyr hon har nertill.

OnlyFans a´la Anna kanske bara är ett ekonomiskt halmstrå away?
Citera
2021-08-14, 23:16
Medlem
WhiteNightFlights avatar
Citat:

Anna har visat brösten, det är INTE någon hylla som genererar intäkter.
Citera
2021-08-14, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteNightFlight

Mja säg inte det, beror på vilka böjelser man har tror jag. Intäkter från mig skulle det inte generera dock..
Citera
2021-08-15, 00:16
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteNightFlight
Även de hemskaste brösten tillfredsställer alltid någon.
Citera
2021-08-15, 07:08
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Har en kompis som säkerligen skulle kunna leka med sig själv till de bilderna. Han gillar nämligen stora bröst och är det dessutom lite fjong på bröstvårtorna som Anna har där så blir han mer än lycklig.

Här kan du visa din kompis så har han lite och mysa med 😉

https://postimg.cc/gallery/ZnF5NTN
Citera
2021-08-15, 07:11
Medlem
Tuttlutts avatar
Familjen har varit ute och ätit.
Vanessa filmar och lägger ut.
Alla andra gäster verkar sitta stilla och äta och prata men inte familjen Stolledano.

https://postimg.cc/gallery/Gt69yy7
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in