2021-12-05, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellint
Snälla, säg att det inte är bomull i adventsstaken. Hon som bor på landet har ju alla möjligheter att fylla den med naturliga material.

Det tänkte jag inte ens på - men visst är det bomull. Det ska säkert simulera snö...
Citera
2021-12-05, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellint
Snälla, säg att det inte är bomull i adventsstaken. Hon som bor på landet har ju alla möjligheter att fylla den med naturliga material.

Nog ser det ut som bomull Anna vet nog inte hur vitmossa eller annan mossa ser ut ändå. (Psst, Anna…vitmossa finns att köpa-mindre brandfarligt också)

Ser ut att vara dukat för ungefär tre personer, med tanke på att det är tre normalstora lussekatter av var sort…herregud isåfall med tanke på alla kakor och godis hon lagt till. Hon får väl vräka i sig om hon vill men hennes ljugande är plågsamt.
Senast redigerad av PannaSnook 2021-12-05 kl. 21:32.
Citera
2021-12-05, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av obscenitet
Det måste ju vara rätt många bjudna gissar jag…

Seriöst om någon skulle börja logga vad Anna äter på en vecka… hjälp…
När jag tittar på bilderna med alla bullar och sötsaker så blir jag övertygad att Anna kommer att dö på grund av att hon äter så mycket dagligen. Jag tror inte heller att det kommer att sluta bra med alla besöken på Cicciotto. Ingen människa besöker sina barns arbetsplats på det sättet Anna gör. Anna har inget förstånd hur man beter sig. Hon är både okunnig och obildad, hon är en katastrof.
Citera
2021-12-05, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Finner inga ord, hon är verkligen helt otrolig. skämmer ut sig totalt inför radiokanalerna.
Ja verkligen, ingen vill spela en sån dålig jullåt på radion. Anna har ingen självinsikt och Roberto är retarded så de två får fortsätta och lyssna på den, ingen annan vill lyssna.
Citera
2021-12-05, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Jag ser två, kanske tre koppar på bordet.

Det skulle gå åt många kollegieblock för att hålla koll på det.

Det är nog lättare att lära en fisk cykla än att få reda på hur mycket Anna egentligen stoppar i sig. Anna smyger ju rejält med alkoholen om jag uppfattat det hela rätt. Har hon motionerat den sista tiden?

Vore kul om det fanns en app som kan uppskatta en persons vikt utifrån ett foto.

Jag slår vad om att Anna ökar med 10% i vikt under 2022 utifrån vad hon smällt i sig den här veckan som varit en vecka utan födelsedagar eller annat speciellt firande.

Varför tränar hon inte med My Martens? Varför hjälper inte My henne? Varför sitter de och trycker i sig skräp när de ses? Frågorna är många...
Citera
2021-12-05, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag tror inte heller att det kommer att sluta bra med alla besöken på Cicciotto. Ingen människa besöker sina barns arbetsplats på det sättet Anna gör. Anna har inget förstånd hur man beter sig. Hon är både okunnig och obildad, hon är en katastrof.

Det tror inte jag heller. Visst, ett enstaka besök kan vara okej men hon ränner dit flera gånger i veckan. Om min mamma ebs skulle tänka tanken på att besöka mig på mitt jobb skulle jag förbjuda henne på livstid.
Citera
2021-12-05, 21:54
Medlem
Citat:
Adventsfika. Herregud vad hon (de) trycker i sig.

https://postimg.cc/gallery/yVC6bpx

"Döööööör sååååå gott"
Ja Anna. Med dina viktproblem och ditt sockerintag är det verkligen rekommenderat att rulla lussebullarna i raffinerat socker innan du mumsar i dig dem.

Oroväckande låg kunskapsnivå i den där familjen.
Citera
2021-12-05, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Varför tränar hon inte med My Martens? Varför hjälper inte My henne? Varför sitter de och trycker i sig skräp när de ses? Frågorna är många...

Det skulle vara en blind som leder en blind.

My tror att hon kan träna - men, let’s face it som man säger på engelska, hon vet knappt hur man gör en squat.

Då är det enklare att de gör någonting de är duktiga på. Stuffing their faces.
Citera
2021-12-05, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
"Döööööör sååååå gott"
Ja Anna. Med dina viktproblem och ditt sockerintag är det verkligen rekommenderat att rulla lussebullarna i raffinerat socker innan du mumsar i dig dem.

Oroväckande låg kunskapsnivå i den där familjen.

För mig är det en gåta att hon, med den kroppshyddan, och hennes vansinniga leverne inte fått diabetes ännu.
Citera
2021-12-05, 21:58
Medlem
Citat:
Menar du detta? 😂

https://postimg.cc/BttVQ1Qd

Ja, verkligen vilken damage control.

Took-Book ljuger som vanligt.
Läste på Bloggbevakning att läsare scrollat igenom Bookens instagramflöde och sett att hon haft PLASTGRAN 2012-2017.
Citera
2021-12-05, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Det är nog lättare att lära en fisk cykla än att få reda på hur mycket Anna egentligen stoppar i sig. Anna smyger ju rejält med alkoholen om jag uppfattat det hela rätt. Har hon motionerat den sista tiden?

Vore kul om det fanns en app som kan uppskatta en persons vikt utifrån ett foto.

Jag slår vad om att Anna ökar med 10% i vikt under 2022 utifrån vad hon smällt i sig den här veckan som varit en vecka utan födelsedagar eller annat speciellt firande.

My har i grunden liknande problem på flera olika sätt. Mytomani, ätstört beteende, osäkerhet, stort bekräftelsebehov, humörstörningar- you name it. My har sublimerat det genom att bli realitykändis/PT, Anna genom att bli proffsofferkofta på heltid. De kan inte hjälpa varandra annat än med att cementera varandras beteende.
Senast redigerad av PannaSnook 2021-12-05 kl. 22:15.
Citera
2021-12-05, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
My har i grunden liknande problem på flera olika sätt. Mytomani, ätstört beteende, osäkerhet, stort bekräftelsebehov, humörstörningar- you name it. De kan inte hjälpa varandra annat än med att cementera varandras beteende.

Ja, men om de är vänner och den ena är som en gravid flodhäst och den andre leker personlig coach så är det ju lite dålig reklam för deras vänskap att de inte lyfter varandra.
My valde Anna som kompis för hon är den tjockaste i gänget och Anna valde My för att My är sämst vad det gäller matlagning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in