2017-02-25, 21:18
Medlem
irrljuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerHastings
Se där ja, så arg var hon visst inte på SVT i alla fall.

Ett av hennes fantastiska händelser 2017, 20 sekunder i mellanakten på mello där hon inte ens hade "huvudrollen".
Citera
2017-02-25, 21:41
Medlem
_Dante_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hemska saker, jag trodde Flor-Ida skojade när hon sa att de kanske var köpta och så visar det sig att det verkar finnas en marknad för "fusk-följare"

Jag är chockad över hur fula företag kan sälja "fusk-följare" till sociala medier så att ens yttre fasad ser bättre ut

Det fattas bara att Björn Ranelid skaldar om fenomenet också så är det fullbordat

"Kärleken och vänskapen är ett mirakel, köpt på internet"

Kan man sjunka djupare än att köpa fuskföljare på sociala medier?
Citera
2017-02-25, 21:46
Medlem
SpencerHastingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrljus
Ett av hennes fantastiska händelser 2017, 20 sekunder i mellanakten på mello där hon inte ens hade "huvudrollen".

Lite kul ändå att hon nyligen klagade på att de inte ens bjudit in henne som mellanaktsnummer. Hon nöjde sig tydligen med så här lite i slutändan.
Citera
2017-02-25, 21:57
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerHastings
Lite kul ändå att hon nyligen klagade på att de inte ens bjudit in henne som mellanaktsnummer. Hon nöjde sig tydligen med så här lite i slutändan.
Det här var ju hennes "nya grymma projekt" som utlovades inför 2017. Att få delta i en helt humor- och poänglös sketch i mellon. I hennes värld är detta både upprättelse och revansch.
Citera
2017-02-25, 22:12
Medlem
Citat:

Finns en bild från inspelningen av detta i hennes Insta med en "klappa" i förgrunden. Har för mig att hon hashtaggar #filminspelning mm under bilden. Blockad så kan inte kolla vad hon skrev men hon fick det att låta som ett stort jobb.
Citera
2017-02-26, 09:28
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shpdv
Enligt instagram har Bookskan 39.7 i feber ikväll.. Oj oj, sen om det är i Celsius eller på hennes egen skala låter jag vara osagt, för vi kan väl bara utgå ifrån att hennes feber är värre än gemene mans?

Om hon nu är så sjuk borde hon ju inte laga mat åt alla och envar i familjen heller som det skrivs i tråden. Härligt med någon som står och snorar samt sprider baciller på allehanda sätt över maten.
Dessutom vid en sådan feber sak man ligga till sängs konstant, men vi får väl snart höra nåt om att hon inte fick förtur på akuten, att det skrivs skit om henne på nätet där ingen tror på hennes dödssjuka tillstånd etc...

Citat:

Ännu en anledning till att jag bojkottar schlageridiotin sedan bra många år.
Citera
2017-02-26, 11:13
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Om hon nu är så sjuk borde hon ju inte laga mat åt alla och envar i familjen heller som det skrivs i tråden. Härligt med någon som står och snorar samt sprider baciller på allehanda sätt över maten.
Dessutom vid en sådan feber sak man ligga till sängs konstant, men vi får väl snart höra nåt om att hon inte fick förtur på akuten, att det skrivs skit om henne på nätet där ingen tror på hennes dödssjuka tillstånd etc...

Ännu en anledning till att jag bojkottar schlageridiotin sedan bra många år.

Men fläskTunnans baciller är väl bara goda, precis som någon doktor enl fläskberget själv, påstått att hennes blod ser hälsosamt ut, som hallonsmoothie. Hon måste vara en av de mest korkade individer i detta land!

Jag kollar heller inte på melodifestivalen, då jag tycker det är 99% trams nuförtiden. Dessutom var det ju skönt att slippa se narcissist- fläsket uppta rutan.
Citera
2017-02-26, 11:56
Medlem
why123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Jösses Amalia, vet man vilka alla dessa konton är? Eller kan man köpa sånt också?

Vilken värld vi lever i, där man fixar instagram och köper följare, kommentarer och likes. Varför i hela fridens lilja, gör man så? Handlar det om intrycksstyrning? https://sv.wikipedia.org/wiki/Erving_Goffman

Hahaha, ja skrattar så jag nästan välter ut kaffet! Men oj, vad jag håller med dig. Vadå "en ding, ding värld"!

Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Men, det är ju jättesorgligt!
Man ger en bild av att man måste ha 500+ vänner på fejjan, insta, twitter och allt vad det heter. För att vara lyckad. När sanningen är, och alltid har varit, att man faktiskt (om man har tur) bara har sin familj och en eller en handfull riktiga vänner.

Det är f-n inte konstigt att antidepp är den mest utskrivna medicinen idag.
Citera
2017-02-26, 12:43
Medlem
Ananys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Det här var ju hennes "nya grymma projekt" som utlovades inför 2017. Att få delta i en helt humor- och poänglös sketch i mellon. I hennes värld är detta både upprättelse och revansch.

Precis. I Annas skruvade verklighet var det här "jobbet" ytterligare en upprättelse och ett bevis för att andra behandlat henne fel och iom detta erkänner det . Dessutom förstärker det hennes uppfattning att hon gör rätt som "vågar säga obekväma sanningar" och att det lönar sig trots att det gör ont att vara (spela) martyr. Det är som att servera vin till en alkoholist, det späder bara på hennes sjukdomstillstånd.
F ö var den sketchen sämre än ett hemsnickrat roliga timmen-skämt på mellanstadienivå. Pinsamt dåligt på alla sätt.
Citera
2017-02-26, 20:27
Medlem
vadskalljagtros avatar
Herregud, jag blev blockad av Anna för jag ifrågasatte hennes kommentar om att vi som inte gillade Loreen hade dålig musiksmak... SÅ får man inte göra... Hon är verkligen sjuk i huvudet!!!
Citera
2017-02-26, 20:33
Medlem
SpencerHastingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vadskalljagtro
Herregud, jag blev blockad av Anna för jag ifrågasatte hennes kommentar om att vi som inte gillade Loreen hade dålig musiksmak... SÅ får man inte göra... Hon är verkligen sjuk i huvudet!!!

Ja jävlar... Hon tycker minsann att man ska vara rakryggad och stå för det man tror på, men inte när det riktas mot henne själv. Det kommer att sluta med att de enda som är kvar är de som lismar och smickrar Anna. Hennes insta kommer endast bestå av godkända kommentarer som:
"Åh mums, recept tack!"
"Du borde skriva en kokbok"
"Vad vacker du är Anna"
Och Loreens låt var pissdålig så tyvärr Anna.
Citera
2017-02-26, 20:37
Medlem
soligts avatar
Hon gråter fan alltid tycker jag, och hon verkar alltid ha motgångar i livet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in