2010-09-12, 10:31
Medlem
EleanorRigbys avatar
Jag menade att vad har hon gjort som artist sedan ABC, hennes privatliv har man ju kunnat läsa om i pressen.
Att jag mött henne är en simpel historia, men ok, jag var på väg från en restaurang i närheten av Grönan och hon var på väg in, kanske är det tio år sedan.
Vi var ett gäng tjejer, glada, men nyktra ska tilläggas.
Book kom med sin man, antar jag iaf att det var. Vi tyckte det var kul att se henne och en av mina kompisar frågade glatt om hon kunde få Booktokans autograf.
Men oj vad arg B blev, hon fräste att vi skulle lämna henne ifred, hennes man kollade in oss lite, kanske därför.
Jag kunde inte annat än skratta och vilken blick jag fick av lilla Anna.
Hursomhelst mer än så var det inte med det, och skulle jag säga att jag träffat på ngn sk kändis om det inte var sant, jadu då skulle jag nog kunna hitta på någon liite bättre, eller hur
Citera
2010-09-12, 12:40
Medlem
Anna kanske inte haft så många"hits".
Men alla som är insatta i musiken tycker att hon är en av den största talanger Sverige haft genom tiderna..
Citera
2010-09-12, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Men alla som är insatta i musiken tycker att hon är en av den största talanger Sverige haft genom tiderna..
STÖRSTA TALANGEN,,MÅSTE VARA DAGENS SKÄMT,
HON HAR EN PSYKISK STÖRNING,DET ÄR DEN ENDA TALANGEN HON HAR,
KONSTIGT NOG SÅ JOBBAR HON VÄLDIGT MYCKET MEN SOM NÅGON SKREV,MAN FÅR ALDRIG VETA VART HON JOBBAR,HON ÄR SÅ ""OVER""
Citera
2010-09-13, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monika
Frågan kom upp i en annan tråd och jag är angelägen om att få veta. Någon som vet? Som kan ta reda på det?
var det någon som uppfattade Hans Viklunds kommentar i dansfeber om att det var en glädje att man fick se denna paddan i ett tv program för det e ju inte alla som ställer upp i vad som helst,,han var ironisk,, o´ch menade att hon gör ju inget annat än ställer upp så fort någon frågar henne, hon gör det säkert gratis ochså,dom skojade om hennes vikt igen såg ni att hon orkade ju knappt lyfta på benen, hon är verkligen en bastant bit,varför göra svenska folket så illa och visa upp en gråsugga.
Pernilla Wahlgren hajade när Hans drog igång och hon utbrött i ett gapflabb,en kurvig christina aquilera,hur kan man som person och individ skämma ut sig på detta viset? har hon ingen respekt för det svenska folket, hon är verkligen avskyvärd.
Citera
2010-09-15, 13:19
Kräckvarning utlovas

"alltid retar det någon"

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7782956.ab
Citera
2010-09-16, 02:23
Medlem
Satan’s Skulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Samba ”sambero”: hon är dum i huvudet.
Citera
2010-09-16, 05:30
Avstängd
Manjakiss avatar
Sag ni det vidriga fotot fran hennes Facebook dar hon lag som en strandad val i sangen ikladd nagot djavla forsok till sjomanskostym
Citera
2010-09-19, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Sag ni det vidriga fotot fran hennes Facebook dar hon lag som en strandad val i sangen ikladd nagot djavla forsok till sjomanskostym
nej är så jävla trött på denna media kåta feta lilla sak så jag bara kräker,
nej hon har större succé ute i affärerna när hon är ute och stjäler,
hon är så jävla äcklig så det finns inte ord för det, var inte hennes pappa en spansk zigenare,jo jag tror jag har läst detta, det förklarar hennes stöld turnéer i stockholm city,
Citera
2010-09-19, 13:37
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantalight
hon är så jävla äcklig så det finns inte ord för det, var inte hennes pappa en spansk zigenare,jo jag tror jag har läst detta, det förklarar hennes stöld turnéer i stockholm city,
Ja det ligger väl i generna på paddan.
Citera
2010-09-20, 06:29
Avstängd
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantalight

Kan tanka mig fettkosan oppna typ prinsesstarts forpackningar och kora ned sina knubbiga fingrar och provsmaka gradden! Eller sta och suga "gubbhostan" ur wienerbrod! Kan aven tanka mig fettot sta och ata dom dar runda julostarna som applen
Citera
2010-10-10, 20:39
Medlem
Daniel83s avatar
Äh, sluta mobba Anna Book. Ni kan väl idiotstämpla mig nu, men jag tycker hon kan va rätt porrig ibland. Sen gillar ju jag lite mustigare damer Så jävla synd bara att hon förminskade tuttarna...
Däremot verkar hon vara rätt flamsig och fjortisaktig, vilket är en aning avtändande...Men å andra sidan; Carola är också dryg, men har ljuvliga tuttar
Citera
2010-10-10, 20:43
Medlem
Anna Book är så B.. Jävla b-kändis.. eller ska man säga typ e? :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här