2017-01-23, 17:47
Medlem
Ansjovisars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Jag undrar hur det känns för en människa att hela tiden bli hatad och spottad på, även den starkaste personen kan bli knäckt. Det blir en väldigt ensidig ( och tråkig ) bild av Anna Book vi får, hon är nog mer komplex än så. En bra mamma och fru och en fantastisk kock. Tänk om man hade en sådan matlagare hemma!
Jag blir jätteglad av ditt inlägg.

Nu fokuserar vi på Anna Books positiva och ödmjuka sidor istället för att racka ner på Anna Book tycker jag.

Svara inte på trollen som näthatar och skriver dumheter om Anna Book.

Anna Book är en människa, artist, mamma, fru samt älskare och matlagare, kanske vi ska fokusera på det och det hon gör bra kanske?
Citera
2017-01-23, 18:17
Medlem
Håller med om att anna borde få göra reality, hon är som klippt och skuren för en kanal5-serie.
Citera
2017-01-23, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ansjovisar

Du ska minnas att Anna Book inte är fullständigt svensk och det går anorlunda till nere på kontinenten än att man sitter ensam hemma och surar med en svettig fiskgratin.

Det här är jag faktiskt lite nyfiken på. Anna har väl nästan aldrig träffat sin far, en spansk rom. Var fick hon vanorna ifrån? Min frånvarande far är same, men inte bor jag i kåta och äter renmule för det.
Citera
2017-01-23, 18:43
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellint
Det här är jag faktiskt lite nyfiken på. Anna har väl nästan aldrig träffat sin far, en spansk rom. Var fick hon vanorna ifrån? Min frånvarande far är same, men inte bor jag i kåta och äter renmule för det.
Det spelar väl ingen roll? Har man spanska rötter så lever man naturligtvis mer som en spansk person än om man vore en helsvensk.
Citera
2017-01-23, 18:46
Medlem
Ansjovisars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellint
Men lilla vän, det är väl klart att man förstärker vissa kulturella särdrag om man intresserar sig och lever på ett visst sätt.

Jag till exempel kommer från ungern men äter lutfisk på julen.
Citera
2017-01-23, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ansjovisar
Men lilla vän, det är väl klart att man förstärker vissa kulturella särdrag om man intresserar sig och lever på ett visst set.

Jag tillexempel kommer från ungern men äter lutfisk på julen.

Mycket får man göra, men man lillavännar mig inte. Nu ska jag ägna mig åt särdrag från Zanzibar, inte för jag har någon anknytning dit men förr eller senare biter det. Precis som för lilla Anna med sitt spanska påbrå. Sen heter det sätt, man lever på ett visst sätt. Set är tennis. Ja, här i Sverige då
Citera
2017-01-23, 18:53
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaclint
Nu bakas det vaniljmuffins https://www.periscope.tv/annabook/1OwxWnLqYAZJQ?

Och sen lägger hon ut bild på dessa skapelser, som hon satt en center chokladbit i... Hon bakar ett recept som man skulle kunna hitta i en barntidning. Trots det kan man se på bilden att hon inte ens lyckats baka muffins. Trots sina dyra muffinsformar som hon antagligen snattat på Hemköp.
Citera
2017-01-23, 19:21
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Där har du fel. Anna har själv berättat upprepade gånger att hon är väldigt ödmjuk, hon har till och med gett sig själv ett ödmjukhetspris.

Av det senaste inlägget att döma verkar det pratas om att hon ska släppa in ett tv-team in på livet. Dom har förstås letat efter en ny Gunilla Persson och man kommer nog inte närmare än Anna Book.
https://www.instagram.com/p/BPm9Li1A...danobook&hl=sv
Härom dagen råkade hon avslöja att hon skulle vara med i Stjärnkusken. Att de tjatat länge på henne, men att hon tidigare inte vågat.

Jag undrar bara hur de ska hitta en sulky där hon når fram med sina korta prinskorvar till ben.
Senast redigerad av Flor-Ida 2017-01-23 kl. 19:23.
Citera
2017-01-23, 19:21
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnFKennedy
Har faktiskt aldrig haft något emot Anna Book. Framförallt pga att hon är en av få som inte varit med i de senaste årens vänsterpatraskdrev i media bla. F.ö är det för jäkla tråkigt att hon behövt lägga på sig så mycket då hon var riktigt mumsig en gång i tiden och har fortfarande ett väldigt sött ansikte.

Så dina skäl för att gilla Tunnan är a) Hon uttalar sig inte i media om vänster-frågor och b= hon var snygg?

Tror du satt ribban lägre än ormskit.
Citera
2017-01-23, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Trots sina dyra muffinsformar som hon antagligen snattat på Hemköp.

Anna snattar väl bara på NK? Hemköp känns inte lika fint så jag tror inte tant Book understår sig att snatta på Hemköp.
Citera
2017-01-23, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Härom dagen råkade hon avslöja att hon skulle vara med i Stjärnkusken. Att de tjatat länge på henne, men att hon tidigare inte vågat.

Jag undrar bara hur de ska hitta en sulky där hon når fram med sina korta prinskorvar till ben.

Årets deltagare I Stjärnkusken:
"Det handlar om Erica Johansson, Runar Sögaard, Regina Lund, Saga Scott, Simon Zion, Lennart ”Hoa-Hoa” Dahlgren och Cecilia ”Amazon” Benjaminsson. Det skriver TV4 i ett pressmeddelande"

Vad nu, ingen Lilla Anna?
Citera
2017-01-23, 19:28
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Tänk om man hade en sådan matlagare hemma!

Fast har du tänkt på att alla haft en sån matlagare fast inte hemma? Kallas ofta mattant.

Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Årets deltagare I Stjärnkusken:
"Det handlar om Erica Johansson, Runar Sögaard, Regina Lund, Saga Scott, Simon Zion, Lennart ”Hoa-Hoa” Dahlgren och Cecilia ”Amazon” Benjaminsson. Det skriver TV4 i ett pressmeddelande"

Vad nu, ingen Lilla Anna?

Å gud, Anna Book och Regina Lund i samma program! Krydda med lite Runar och Hoa-Hoa, det hade varit grejer det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in