2009-10-28, 21:36
Medlem
Hur gammal är Booken nu egentligen?

Det är ju inte dags för sånt här nu, det borde hon ju för fan tänkt på för länge sen.
Citera
2009-10-28, 22:27
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nezan

Det är ju inte dags för sånt här nu, det borde hon ju för fan tänkt på för länge sen.

Jag kan förstå det ändå. Hon har gjort en livsförändring och gått ner mycket, hon vill plocka bort överblivet skinn och göra sina armar fina och fixa brösten. Inte jättekonstigt när man alltid varit tjock och haft komplex. Hon har kanske alltid velat fixa sina armar men det har inte varit lönt innan men nu är det det och då vill hon "unna" sig det. Likadant med brösten som jag förstod det som att hon skulle "fasta till". Där är det inget konstigt, dock att förstora brösten så att hon kommer se mulligare ut fattar jag inte.

Vad jag reagerar på är att hon gör det i massmedia och hennes eviga tycka synd om. Att hon gått ner i vikt är där ingen tvekan om och det är hårt arbete oavsett en GBP eller inte...jajaja, säg vad ni vill för det är det. Det är inte så att man går ner bara för att man är opad, det krävs mycket ändå och följer du inte riktlinjerna blir du sjuk. Är ganska mycket man ska tänka på och följer man inte det kan man både bli sjuk och totalt misslyckas (är ni intresserad kan ni PMa för lite länkar, jag gissar att de flesta inte är intresserade av en operation för "WT-fettos som bara skulle sluta frossa på McDonalds...). Så det är bra gjort av Booken, det ska hon ha för!

Tillägg: operationer för att ta bort överblivet skinn är ganska vanligt efter GBP. Men det gör man inte förrän några år efter för att man ska låta så mycket som möjligt dra ihop sig själv. Tycker det är lite konstigt att de går med på att fixa till Booken innan hon ens är färdigt nere i vikt...kanske annorlunda när TV pungar upp med pengarna.
Citera
2009-10-28, 23:05
Medlem
Jo jag vet jag har en kompis som gjorde den där magsäcksförminskningen och gick ner nåt enormt, nästan farligt tyckte man då han inte kunde äta särskilt mycket alls under en stor del av tiden.

Nu var han hyfsat ung dock så det gick vägen, annars är det ju ofta så att de här abnormt tjocka på kanske flera hundra kilon dör om de gör ett sånt här ingrepp på dem.

Nåväl han tog bort överblivet skinn när han nått den vikt som ansågs normal och inte förr.

Jag såg det själv och det blev som dubbelvikningar av skinnet helt enkelt, nåt som inte skulle gått bra att leva med ändå.

Därför tycker jag Book ser väl fet ut ännu för nåt sådant då det i normalfallet kommer falla mer i vikt.

Bröstförstoringen vet jag väl inte så mycket om, men hon vill väl skutta in som medelålders och sjunga ABC med tuttar som syns helt enkelt.

Jag är ganska säker på att hon inte kommer längre iaf.
Citera
2009-10-31, 01:17
Medlem
Akiyoshis avatar
Bild på Anna Books bröst

Här är en bild på bookens bröst i samband med såpan:
http://u1.imgupload.co.uk/1256947200/424f_anna_book.jpg
Citera
2009-11-01, 22:24
Medlem
Majasmokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tullamore
Jag kommer ihåg tidningen Okej från mitten på åttiotalet.Hon hade vit baddräkt på sig och man kunde se garnet igenom den.
YES! Det numret hade jag! Jag sprutade över hela bilden
Citera
2009-11-02, 09:45
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallander
Vilken cliffhanger till nästa vecka...Vem vill inte se resultatet på överarmarna som dallrade så obehagligt enligt Anna

Vad jag inte fattar är varför man hon plastikingrepp nu när hon verkar ha en hel del kilon kvar att tappa? OK att det är gratis men det måste ju bli sladdrigt igen när hon ska ner typ 20 kilo till. MINST

Spännande fortsättning följer, sanna mina ord. 20 kilo till, sen får vi se AB:s maghud ryka också. Sen är hon redo att gå in i studion och spela in "Å Ä Ö".
Tyvärr.
Citera
2009-11-02, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nezan

Jag tror hon är född 1970....som moi
Citera
2009-11-02, 14:39
Medlem
Anna Maria Theres Book Toledano
Fyller 40 år om 312 dagar, född den 10 september 1970
Citera
2009-11-03, 09:27
Medlem
Anna opererad akut igen. För tarmvred. Vilken tur att hon orkar tala ut i pressen hela tiden. I kväll ryker gäddhänget. Tur att hon hann fixa till det innan tarmvredet.

http://www.expressen.se/noje/1.17662...-opererad-igen
Citera
2009-11-11, 18:45
Medlem
Jag mår konstant illa av att höra och läsa av denna vidriga människa. Fyy faa-an.
Citera
2009-11-11, 23:41
Medlem
jugbandbluess avatar
Igår var hon med i nåt kirurgiprogram på tv, visade pattarna (frankenstein-vibbar) och fick gäddhänget bortslitet, gnällde och tyckte synd om sig själv. Jag har aldrig brytt mig om henne innan men nu blev jag spyfärdig. "Det gör så ont när jag för ihop mina nyss uppskurna armar mot min fläskiga kropp buhu". Sällsynt vek och korkad individ.
Citera
2009-11-12, 00:47
Avstängd
micro113s avatar
Nu kan hon skriva boken som det stod om i början på detta ämne 2005

Magen sprack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem