2021-10-21, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Frågan är om gubbarna o tanterna kommer att känna igen Anna från den bilden och verkligheten.

Eller kommer Anna ringa runt till folk och be Robetto skjutsa dit alla de känner tex hennes älskade frisör, läkaren som sprutar in botox och lasertanten, så att det ska bli fullsatt..

Anna firade ju midsommar med tandläkar Jelena ett år och bjöd in frisören vid Vanessas student om jag inte minns fel.
Hela familjen kommer väl att sitta längst bak och busvissla efter varje sånguppträdande.
Kanske pressen, läs Hänt Extra, är där oxå.. Detta måste uppmärksammas! ABs comeback ⭐
Citera
2021-10-21, 15:52
Medlem
Jaha nu har Tunnan hittat ett nytt kort att dra för att få uppmärksamhet religion kortet. Sjukdom kortet knullkortet osv osv funkar inte längre. Blir väl någon rubrik Anna Book har funnit Gud mitt liv har blivit fantastiskt. Halkar naturligtvis tillbaka i gamla hjulspår som vanligt. Gud fungerar inte som springpojke vilket Tunnan kommer att bli kränkt av
Citera
2021-10-21, 16:26
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteNightFlight
Kyrkan skrev på Facebook att "sångerskan Anna Toledano Book" är där både som gäst och "musiker". Det antyder att hon även kommer att framföra någon form av musik.

Hon kan inte ens spela Gubben Noa så det kräver att hon övar sången tillsammans med kyrkomusikern annars får hon sjunga a cappella eller med förinspelad musik.
Oavsett om hon har förinspelad musik eller har kyrkomusikern med sig så måste hon öva in den sång som eventuellt ska framföras i programmet.
Har vi sett någon bild eller har hon skrivit något om att hon övar in någon sång till programmet? Övas det inte så kan det inte framföras någon sång.
Citera
2021-10-21, 17:24
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna har hängt ett kors i örsnibben för att framstå som religiös.
Skrattretande. Anna vet inget om religion. Hon har vid flera tillfällen sagt att om hon måste välja, så tycker hon bäst om KATOLISMEN, för att hon är spansk. Hon vet alltså inte ens att det heter katolicismen
Citera
2021-10-21, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Skrattretande. Anna vet inget om religion. Hon har vid flera tillfällen sagt att om hon måste välja, så tycker hon bäst om KATOLISMEN, för att hon är spansk. Hon vet alltså inte ens att det heter katolicismen
Det är svårt att hitta en person som är så obildad och okunnig som Anna.
Citera
2021-10-21, 21:43
Medlem
Coolvid19s avatar
Nu är Vanessa på väg till "vårt hem" i Spanien. Ingen närmare förklaring anges.

Fortfarande ingen som tycker det r konstigt att Anna kör bil med läsglasögon?
Citera
2021-10-21, 21:59
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19

Antonio berättade för ett tag sen att Vanessa skulle till Spanien med sin pojkvän på semester.
Citera
2021-10-21, 22:04
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Antonio berättade för ett tag sen att Vanessa skulle till Spanien med sin pojkvän på semester.
Ah, det var det jag tänkte. Eftersom hon inte sa något. Hon verkar inte lika stolt över lilltösens kille. De kommer väl knulla sönder sängen därnere får vi hoppas. Vet någon vem snubben är? Kriminell?
Citera
2021-10-21, 22:13
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ah, det var det jag tänkte. Eftersom hon inte sa något. Hon verkar inte lika stolt över lilltösens kille. De kommer väl knulla sönder sängen därnere får vi hoppas. Vet någon vem snubben är? Kriminell?

Vi får hoppas att det är en individ som flyttar ihop med V inom det snaraste så långt bort från morsan som möjligt.
V har potental att bli normal som vuxen.
Senast redigerad av cece123 2021-10-21 kl. 23:01.
Citera
2021-10-21, 22:13
Medlem
Citat:

Hon fick talat om att V är på väg till deras HEM I Spanien, det är det enda som är väsentligt.

Jag har funderat varför inte Anna, med all sin fritid åker ner nån vecka själv. Hon som älskar egentid.
Jag skulle absolut göra det, ta med en väninna kanske.
Konstigt att äga en lägenhet i Spanien och endast vara där ett par veckor om året tillsammans med maken.
Citera
2021-10-21, 22:22
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Vi får hoppss att det är en individ som flyttar ihop med V inom det snaraste så långt bort från morsan som möjligt.
V har potental att bli normal som vuxen.
Ja, det hoppas man ju. Men jag tror dessvärre inte det. Anna kommer nog inte tillåta att hon blir för självständig.

Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Hon fick talat om att V är på väg till deras HEM I Spanien, det är det enda som är väsentligt.

Jag har funderat varför inte Anna, med all sin fritid åker ner nån vecka själv. Hon som älskar egentid.
Jag skulle absolut göra det, ta med en väninna kanske.
Konstigt att äga en lägenhet i Spanien och endast vara där ett par veckor om året tillsammans med maken.
DET kan man verkligen fråga sig. Men hon vågar väl inte åka iväg ifall hon behövs på TV4.

Vid närmare eftertanke kan man ju fråga sig varför hon inte ansöker om att få tävla i Eurovision för Spanien? Det är ju många svenska artister/låtskrivare som tävlar för andra länder. Det kan nog ge en bra inkomst med en liten spansk hit. Synd att hon redan bränt Samba Sambrero. Men kanske någon variant på Till Paris? Till Madrid vill jag rida på en gris?
Citera
2021-10-21, 22:29
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:

Går inte köra bil med läsglasögon. Hon satte väl på dom och tog en bild. Jisses hur jävla dumma är folk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in