2021-07-11, 15:28
Så vackert av Robbisch att klippa fram A N N A i ogräset...🤣🤣🤣
Citera
2021-07-11, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Så vackert av Robbisch att klippa fram A N N A i ogräset...🤣🤣🤣
Jättefint! Alltså vem GÖR sånt? undrar Anna. Jo hennes fantastiska man såklart.
Citera
2021-07-11, 16:21
Medlem
Häromdagen städar TookAnna som ett tok hon städar enligt egen uppgift i 7 timmar! Fattar ni! 7 timmar!! Idag fortsätter Tooket att städa inne. Måste vara det skitigaste hemmet ever!! Ta på dig stövlarna Anna och hjälp The retarded med utemiljön Solen skiner och det är perfekt väder för arbete i trädgården. Och Jojjebetto har läst tråden om sin AnnaTook och skrivit ANNA med gräsklipparen i gräset. Tooket får äntligen uppmärksamhet och börjar gråta. Tydligen tillhör det inte till vanligheterna. Jag förstod det! Många ord liten verkstad ⚒Kanske Mi Amor får krypa på ikväll
Citera
2021-07-11, 16:40
Medlem
tåbild från story

https://postimg.cc/NLR9dWnf
Citera
2021-07-11, 16:43
Medlem
Kolla in As story.. Robbert kan inte ha kallingar under shortsen
Citera
2021-07-11, 16:48
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Häromdagen städar TookAnna som ett tok hon städar enligt egen uppgift i 7 timmar! Fattar ni! 7 timmar!! Idag fortsätter Tooket att städa inne. Måste vara det skitigaste hemmet ever!! Ta på dig stövlarna Anna och hjälp The retarded med utemiljön Solen skiner och det är perfekt väder för arbete i trädgården. Och Jojjebetto har läst tråden om sin AnnaTook och skrivit ANNA med gräsklipparen i gräset. Tooket får äntligen uppmärksamhet och börjar gråta. Tydligen tillhör det inte till vanligheterna. Jag förstod det! Många ord liten verkstad ⚒Kanske Mi Amor får krypa på ikväll

Ser maskrosbladen och allt annat ogräs som väntar på att bli bortplockade av Anna, men Anna.. hon sitter bara inne och sorterar skåp i solvärmen.
Citera
2021-07-11, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
På Instastory idag filmar hon skåp som hon måste städa.
Sedan gör hon iskaffe till bästa Roberto som är ute i trädgården och gräver.
Att själv gå ut och arbeta slår nog inte Anna 🙄

Men kvinna!
Gå ut och rensa rabatter, klipp gräset och jaga mördarsniglar innan de tar över hela växtligheten!
Solbränna och motion får du gratis!
Citera
2021-07-11, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Jag säger ju det! Han vill vara beredd om TookAnna släpper till Inte så vanligt
Citera
2021-07-11, 17:06
Medlem
3timeseGOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa

Städa, rensa o sortera…. Hur i hela friden hittar hon saker att rensa hela tiden? Kan ju inte finnas mkt kvar där hemma… tvingar yngsta flickan till samma ångeststädning som avslutas på motionsbandet dusch o mys med mamma o pappa… är hon 5 år???? Herregud din tokiga kärring du skapar en sekt hemma i lilla vita huset
Citera
2021-07-11, 17:07
Medlem
Tuttlutts avatar
Vad grinar hon för?
Att han klippt gräset?
Citera
2021-07-11, 17:07
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Inled oss icke i frestelse utan fräls oss ifrån ondo.

Jag vill hellre veta om det är en före detta grusgång Anna går på. Väldigt raka kanter på sidorna. Fläckar av sönderbränt gräs. Massor av vad som ser ut att vara maskrosor.
Bortkastade pengar att köpa färdig gräsmatta och sen låta den förfalla.
Anna har haft så mycket tid för storstädning men väljer att spara det tills det är högsommar. Hon älskar ju sol och värme så varför håller hon till inne med fläkten?
Herr Anker måste vrida sig i sin grav när han ser förfallet.
Anna sa i liven att fjärilen som hon hjälpt ut flera gånger kanske var nån från andevärlden. Kan ha varit herr Anker som ville locka ut Anna i trädgården/"trädgården".
Citera
2021-07-11, 17:10
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Kom ihåg var ni hörde det först.
Skrev det tidigare i tråden och allt mer och mer tyder på det.
Anna fick ett jobberbjudande som var stort, tvungen att fundera två ggr. Förstår det eftersom det är inget lätt arbete att ta sig an, man blir omskriven efter varje program, kan bli hissad eller dissad om vart annat. Vilket hon säger att hon är van vid.

Vart hade hon möte? Jo, östermalm.
Vad finns på Östermalm? Jo, sveriges Sveriges Television.
Min magkänsla som jag känner och väldigt sällan har fel i säger ALLSÅNG PÅ SKANSEN.

Är övertygad om det skulle vara en perfekt comeback för henne och tror hon överväger detta noga fram och tillbaka.
Hon har gett en massa hinter på sista tiden om att det är nåt stort på gång, rätta mig om jag har fel.

Hon kan oftast ta folk, inte alltid dömande om hon inte blir trängd i sin integritet.
För ärligt talat har nån av er sett något hemma hos reportage som hos typ Lotta Engberg? Nej, hon går sin egen väg och har integritet och visar upp endast det hon vill Visa pga integritet och en jävel på att marknadsföra sig.

Säker på det finns en baktanke med hennes lives, nu har jag dock aldrig sett en hel sådan, men eftersom hon aldrig verkar ställa upp på intervjuer så är det hennes sätt att kommunicera med hennes fans och visa upp att hon är som sina fans, tvättar, städar, lagar mat osv.

Jag ser fram emot se henne på tv nästa sommar, och vet alla ni kommer titta, även om jantelagen svämmar över i tråden.
Det fungerar inte riktigt så med TV-underhållning. De håller möjligen redan nu på att se över vem som ska ersätta den mammaledig Sanna nästa sommar? Eller så kör hon på ändå. Pandemin är trots allt inte helt utrotad ännu och därför kan det vara svårt att se hur det ser ut nästa sommar. Artisterna de tillfrågar är såklart listade. Sedan vill man ju ha en blandning av gammalt och nytt. Jag kan mycket väl tänka mig att Anna Book finns med i någon reservlista över lite nostalgi. Men då vill man gärna ha någon som är aktuell även i något annat sammanhang. Till exempel Ewa Rydberg. Finns väl ingen under 40 som visste vem hon var förrän hon plötsligt sjöng i melodifestivalen. Vill man ha en fd stjärna tror jag Rydberg går före i kön. Om hon vill eller kan förstås.

Det förekommer heller inga anställningsintervjuer för såna här program. Seriösa artister tillhör en agentur som har ett antal artister i sitt stall. Jag tror inte Anna har någon agent. När artisten får ett mail med en fråga kan de tacka ja och sedan skickar man ett kontrakt på det. Det signeras och skickas tillbaka och så var det med det. Dessutom tror jag inte ens att Allsång på Skansen sköts ifrån tv-huset. Det är ofta ett produktionsbolag som hyrs in. Möjligen har man interna möten på TV-huset där man diskuterar vilka som kan passa att vara med. Men det arbetet tror jag man gör i vinter, när man vet lite mer vilka artisters som är aktuella.

Mer tänkbart är väl att hon själv föreslagit en idé om ett program om henne själv. Då kan hon nog sitta och mala till korna går hem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in