2021-11-18, 23:13
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Ja, saknaden efter "pappan" är verkligen patetisk. Han kände väl inte ens till henne.
När ska hon inse att hon blev till på ett semesternupp mellan hennes mor och någon sorts strandraggare...
Det är svårt att bedöma sanningshalten i vad hon säger. Men enligt egen uppgift bodde han tydligen i Sverige när hon föddes. Men sedan reste han hem igen.
Det kan ju ha hänt men det som talar emot är att Anna inte har en susning vad som hände när hon var mellan 0 och 1 år. Eftersom han tydligen återförenades med sin gamla familj talar det emot att han "bodde" i Sverige. Förmodligen rymde han hemifrån och hälsade på mamma Book för att se på sin bebis. Sen tog han första flyg hem igen.

Och som sagt. Var han polis så var han det under Franco-regimen och då var han förmodligen en fascist. Vilket kan förklara en del.
Citera
2021-11-18, 23:48
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Det är svårt att bedöma sanningshalten i vad hon säger. Men enligt egen uppgift bodde han tydligen i Sverige när hon föddes. Men sedan reste han hem igen.
Det kan ju ha hänt men det som talar emot är att Anna inte har en susning vad som hände när hon var mellan 0 och 1 år. Eftersom han tydligen återförenades med sin gamla familj talar det emot att han "bodde" i Sverige. Förmodligen rymde han hemifrån och hälsade på mamma Book för att se på sin bebis. Sen tog han första flyg hem igen.

Och som sagt. Var han polis så var han det under Franco-regimen och då var han förmodligen en fascist. Vilket kan förklara en del.

Fick sparken före 32-års ålder. Sanningen i lögnerna, Annas pappa söp ihjäl sig.
Citera
2021-11-19, 00:08
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Anna fick det att låta som att han aldrig återvände till Sverige efter den kränkande prövotiden som biltvättare när hon pratar på i Bathinapodden,så morsan fick dra med sig Anna till Spanien om hon överhuvudtaget skulle ha fortsatt kontakt med farsan.
Citera
2021-11-19, 00:32
Medlem
cece123s avatar
Anna ljuger som vanligt i Bathinapodden påstår Anna att hon fick veta om sin PCOS 7 år efter att Fetlicia föddes, borde vara - 97.
Men i en tidningsintervju nämner hon att det var tack vare sin man som hon fick diagnosen ett tag efter bröllopet.

Anna pratar länge om hur hon har slutat ljuga för sig själv, att hon blev fet för att hon inte åt näringsrik mat..
Har Anna inte fattat att wienerbröd, bullar, kakor och godis inte är näringsrik mat?

😁 Bathina är lite mer ifrågasättande än Malou.. och ställer frågor med ett flåsskrattande som gör att kompissugna Anna inte märker att frågorna är något skarpare än vad MesMalou skulle våga ställa, så Anna skrattar med och faller i fällan och säger ännu mer mot sig själv... Underhållande..

Anna menar på att PCOS fick henne att ljuga, men det var inte hennes fel då läkarna sagt att hon inte kunde gå ner.
Bathina kontrar med att hon gick väl ned i Lets Dance..
Jo, då..svarar Anna.. 11 kg, men om det inte vore för PCOS skulle hon ha gått ner 3 gånger mer...
Och glömmer bort detta
https://pasteboard.co/UyjLEsGLslD8.jpg
Alltså Anna gick ner drygt 20 kg innan Lets Dance.. Trots sin PCOS..
Men misslyckades och blev ännu fetare.

Det här är ju lite motsägelsefullt också..
https://pasteboard.co/6zdOZQY2PpIJ.jpg
Eller ska man tolka texten och de 2 bilderna på Anna, att Anna försöker tala sig själv tillrätta. 😁
Senast redigerad av cece123 2021-11-19 kl. 00:49.
Citera
2021-11-19, 00:36
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:

Här gör du det lite för enkelt för dig, polisen i Spanien var i stort sett samma personer och gick inte från att vara fascist till inte fascist över en natt.
Citera
2021-11-19, 00:54
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna fick det att låta som att han aldrig återvände till Sverige efter den kränkande prövotiden som biltvättare när hon pratar på i Bathinapodden,så morsan fick dra med sig Anna till Spanien om hon överhuvudtaget skulle ha fortsatt kontakt med farsan.

Ja hon och mamman var där en gång?

Men som Lena PH… kärleken är evig…
Citera
2021-11-19, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Tycker det är dax att påminna om den här ”pärlan”.
Här visar hon verkligen hur gräslig, vulgär och sjuk hon är.
(Personerna som undvek henne som hon beskriver så kränkande i den här liven var hennes halvsyster Pia och hennes dotter)

https://youtu.be/4JVzvvTZhYY

Vedervärdigt. Klarade inte att titta klart. Varför sitter hon och sänder live när hon är så arg och mordisk?
Varför kommunicera med sina följare när hon verkar hata dem?
Gillar hon att vara elak mot folk och vilka sitter och tar emot skiten utan att reagera?
Bland det värsta jag sett faktiskt.
Citera
2021-11-19, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Tycker det är dax att påminna om den här ”pärlan”.
Här visar hon verkligen hur gräslig, vulgär och sjuk hon är.
(Personerna som undvek henne som hon beskriver så kränkande i den här liven var hennes halvsyster Pia och hennes dotter)

https://youtu.be/4JVzvvTZhYY
Hur vet du att det är Pia hon menar?
Citera
2021-11-19, 02:25
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
De här cyklerna börjar kännas mer och mer tragiska. Hon påminner på något bisarrt vis (även om deras liv på många sätt är olika också) om en annan ”kändis”, nämligen Magmysaren Micke.
Samma upprepningar om att SNART kommer det stora genombrottet/breaket, allt är trollens/någon annans fel, anmäla hit och dit och ovilja att förstå att det bästa sättet att bryta looparna och status quo för sin egen skull är att jobba på sitt eget beteende. Nu är ju MM utvecklingsstörd, jag vet men kan inte förbise vissa likheter mellan Anna och honom.

Varje gång jag ser en ny bild på Annas tekoppar eller boomerangbild på hennes nybäddade säng/något berg med stekt kött känns det mest tragiskt. Trots att hon euforiskt sa för ett par veckor sen att Gud nu placerat henne på hennes rätta plats vet man att inget kommer förändras

Jag var tvungen att kolla in hans tråd och eeh det ligger något i det hela..
Speciellt beskrivningen av hans "egna" lasagne, som bygger på färdiga produkter.
https://pasteboard.co/BfgFU5aLPNWO.jpg
Eller att han glatt visar upp sin fot..
Han ligger inom autimspektrat..
Citera
2021-11-19, 05:09
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAT
Här kommer bilder
https://postimg.cc/gallery/fYZHfhq

Tack! Med tanke på att Anna alltid skryter om att hon är så rak så borde hon ju kunna konfrontera människor direkt istället för att skriva otrevliga kryptiska meddelanden på insta och i sina storys. 🤔
Citera
2021-11-19, 05:33
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Vedervärdigt. Klarade inte att titta klart. Varför sitter hon och sänder live när hon är så arg och mordisk?
Varför kommunicera med sina följare när hon verkar hata dem?
Gillar hon att vara elak mot folk och vilka sitter och tar emot skiten utan att reagera?
Bland det värsta jag sett faktiskt.

Ja hon beter sig som en mobbare som bara mår bra om hon får trycka ner andra människor. Jag har många gånger tyckt synd om hennes följare som blivit utskällda fastän de inte har sagt något fel. 🤮

Jag blir aldrig klok på hur det kan komma sig att ingen i familjen stoppar henne från att livea. Jag förstår att de inte kan stoppa henne från att göra det när de inte är hemma och att de inte vill gå och ta mobilen ifrån henne när hon är mitt i en live. Men familjen måste ju sätt något av klippen och skämmas ihjäl och konfrontera henne. Men det kanske är lönlöst, vem kan ändra på Anna liksom? 🤮
Citera
2021-11-19, 05:40
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Tack för att du orkade läsa

Några av styckena är kanske lite svårlästa, men tro mig - de var ännu jobbigare att lyssna på.

Ja jag är imponerad att du orkade lyssna och skriva ner för jag kommer nog bli galen om jag skulle lyssna på henne, jag fick lite nog efter att hon var hos Malou och sa att hon äter mycket fisk och grönsaker samt att hennes problem aldrig varit att hon äter för mycket - jo tjena.

Det verkar dock som att bethina var mer kritisk till Anna än var Malou var, frågorna bethina ställer avslöjar ju vilken lögnare Anna är. Undra om det var meningen av bethina, man kan ju hoppas. 😁
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in