2021-10-04, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
Slutat följa med My! Det är ingen hälsosam relation och jag avskyr när My lägger ut om Tooket 🤢

Jag följer inte My utan denna kommentar var skriven på Annas Instagram.
Citera
2021-10-04, 16:55
Medlem
billigosts avatar
Vad gick lilla Annas gästinsats ut på? Att visa alla tjockisar att en grastric bypass är en verkningslös genväg?
Citera
2021-10-04, 17:01
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Vad gick lilla Annas gästinsats ut på? Att visa alla tjockisar att en grastric bypass är en verkningslös genväg?
Hon ville väl få ett erkännande om att det inte är lätt att hålla vikten, att hon önskat fått mer hjälp hur man ska äta och även psykisk hjälp mot depression. Hon verkligen försökte få läkaren att bekräfta henne, att det inte var hennes eget fel, vilket han inte gjorde🤣
Hon trodde att kilona skulle rasa, att det var en quick fix och blev deppig när det inte blev så, det blir så för de flesta med inte för mig, det är så viktigt med vitaminer och många små mål, det är svårt.. då blev hon deppig..
Citera
2021-10-04, 17:09
Medlem
Hon var helt enkelt ute efter ett erkännande vilket inte var vad hon fick. Hon nämnde minst vid två tillfällen att hon varit deprimerad, och att hon hade önskat mer vägledning från sjukvården.
Citera
2021-10-04, 17:11
Medlem
Jag måste säga jag tycker Malou såg ovanligt fräsch och nästan snygg ut idag. Hon är ändå 68 år gammal. Snyggt klädd, bra frisyr och fin figur (för din ålder). Men kanske var för Anna var tvära motsatsen?
Senast redigerad av Laloola91 2021-10-04 kl. 17:14.
Citera
2021-10-04, 17:11
Medlem
Flor-Idas avatar
Oh my GADDAR!

Har nu sett hennes framträdande, och kan bara konstatera att käften glappade i ett, men hon fick verkligen ingenting sagt. VAD tillförde hon i sak? Absolut noll och zero. Nada. Broderade ut om sina olika andra operationer, fick in både att hon viktmobbades "innan hon blev tjock" (hon har alltid varit tjock), samt att hon är en ärlig person som inte ältar det förgångna.
Smörade för läkaren (hans klinik har räddat hennes liv två gånger) och satt och nickade och gjorde miner precis hela tiden. Sjukt irriterande att se.

Man kan verkligen förstå att folk inte vill ha med henne på middagsbjudningar eller liknande.

För övrigt räknar Took detta som "ett jobb", trots att gaget inte kan ha varit mer än gratis lunch och bensinpengar.
Senast redigerad av Flor-Ida 2021-10-04 kl. 17:40.
Citera
2021-10-04, 17:33
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StinaFia
Hon sa att hon äter väldigt mycket fisk, hur ofta är det fisk på hennes IG menyer?
Den enda fisk man sett var hennes fiskpinneburgare.
Och 16 bitars sushi, som hon intar typ varannan månad.
Senast redigerad av Flor-Ida 2021-10-04 kl. 17:51.
Citera
2021-10-04, 18:38
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Så hon har alltså silikon i tuttarna.
Nej det har hon inte, däremot har hon lyft dem
Citera
2021-10-04, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laloola91
Jag måste säga jag tycker Malou såg ovanligt fräsch och nästan snygg ut idag. Hon är ändå 68 år gammal. Snyggt klädd, bra frisyr och fin figur (för din ålder). Men kanske var för Anna var tvära motsatsen?
Oops 😉
Citera
2021-10-04, 18:42
Medlem
Instagram och facebook ligger nere ikväll. Det skulle inte förvåna om Anna i sin värld hade nåt jättestort och bra på G just ikväll som skulle visas via de plattformarna och som nu inte blir av, allt för att få anledning att gråta ut.
Citera
2021-10-04, 18:46
Medlem
Uranoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Nej det har hon inte, däremot har hon lyft dem

Fast du har fel… hon gjorde en bröstförstoring så sent som november 2017

https://www.hant.se/noje/anna-book-a...epskal/5149934
Citera
2021-10-04, 18:49
Medlem
billigosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hon ville väl få ett erkännande om att det inte är lätt att hålla vikten, att hon önskat fått mer hjälp hur man ska äta och även psykisk hjälp mot depression. Hon verkligen försökte få läkaren att bekräfta henne, att det inte var hennes eget fel, vilket han inte gjorde🤣
Hon trodde att kilona skulle rasa, att det var en quick fix och blev deppig när det inte blev så, det blir så för de flesta med inte för mig, det är så viktigt med vitaminer och många små mål, det är svårt.. då blev hon deppig..

Men det är väl ingen som tror något annat än att hon är en jävla hetsätare?

Jag menar, äter man en viss mängd mat och märker att man går upp i vikt, så minskar man väl mängden, ja alla utom lilla Anna då som behöver ha hänglås på kylskåpet.

Kanske låter lite aggressiv men hur lättlurade tror hon att folk är? Hon äter för mycket, punkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in