2022-03-15, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Och här är beviset för att denna tråd läses av henne och då troligtvis mamma också 😉
https://postimg.cc/nM3kZrdM
Har någon någonsinn tvekat?
Citera
2022-03-15, 20:25
Medlem
flugornass avatar
Mitt i blodflödet så är jag övertygad om att ryktena i branschen stämmer.

Anna är en av Masked Singer, men dock pratas det om två olika masker Karusellen och Nallen.

Men det är henne väl förtjänt att efter pandemin få tillfälle att arbeta och dra in lite egna fickpengar.

Nu hoppas jag att hon vinner detta så hon har råd att anlita hantverkare innan herrgården helt förfaller.
Säga vad man vill om henne men hon är en överlevnadskonstnär.

Onödigt vetande så heter det hartsfiol.
Citera
2022-03-15, 20:48
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Mitt i blodflödet så är jag övertygad om att ryktena i branschen stämmer.

Anna är en av Masked Singer, men dock pratas det om två olika masker Karusellen och Nallen.

Men det är henne väl förtjänt att efter pandemin få tillfälle att arbeta och dra in lite egna fickpengar.

Nu hoppas jag att hon vinner detta så hon har råd att anlita hantverkare innan herrgården helt förfaller.
Säga vad man vill om henne men hon är en överlevnadskonstnär.

Onödigt vetande så heter det hartsfiol.
Ja, Anna är en seg typ och kommer nog även att överleva ett kärnvapenkrig, tillsammans med kackerlackorna.
Hon kommer att skråla sitt ABC till tidens ände, eller tills någon högre makt ber henne att hålla käften.
Senast redigerad av Rimbert 2022-03-15 kl. 21:11.
Citera
2022-03-15, 21:08
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Ja, Anna är en seg typ och kommer nog även att överleva ett kärnvapenkrig, tillsammans med kackerlackorna.
Hon kommer att skråla sitt ABC till tidens ände.
Seg är väl fel ord för en hårt arbetande mamma/kvinna, hon gör vad hon måste med de förutsättningar hon har.
Det är gjort med en utstrålning av guds gåva kombinerad med röst och hjärta.

Jag är övertygad om att våren 2022 blir Annas stora come back, och det är hon värd efter att ha arbetat i stort sett under cover för och i välgörenhet under hela pandemin.

Vem mer än hon skulle klara av att stå stark efter allt hon kan läsa här, men ändå bidraga med något så stort som hon ändå gjort under pandemi.
Hälsat på människor så dom inte behöver känna sig utsatta och ensamma, och det med risken för att hon skulle bli drabbad av smittan.

Med mänsklighet och all kärlek hon förmedlar så är jag övertygad om att kommer tillbaka i media av egen kraft, och inte på grund av annat hon inte rår över.

Nu är det väl bara att hoppas på att han Putin får ett samtal från henne där hon säger ifrån och det skarpaste. " ironi"
Citera
2022-03-16, 08:29
Medlem
NU är Tooket definitivt tillbaka! Det finns ingen i den s.k influenser-världen som har sååå fattigt content i sitt liv som Tooket Därför är hon bara sååå tvungen att lägga ut på stories om den dömda åldringstjuven. Inte ett dugg intressant eller synd om Tooket gnäller om att ingen får stå ut med så mycket mobbning, hån, hat, förtal jadda jadda jadda som HON! Med va fan! Lägger man ut såna patetiska stories får man faktiskt stå ut! Ps. Hade ättelägget bott någon annanstans i världen hade hen blivit av med hela handen Ds.
Citera
2022-03-16, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
NU är Tooket definitivt tillbaka! Det finns ingen i den s.k influenser-världen som har sååå fattigt content i sitt liv som Tooket Därför är hon bara sååå tvungen att lägga ut på stories om den dömda åldringstjuven. Inte ett dugg intressant eller synd om Tooket gnäller om att ingen får stå ut med så mycket mobbning, hån, hat, förtal jadda jadda jadda som HON! Med va fan! Lägger man ut såna patetiska stories får man faktiskt stå ut! Ps. Hade ättelägget bott någon annanstans i världen hade hen blivit av med hela handen Ds.
Det Anna lägger ut är ingen intresserad av utom de närmast sörjande. Jag skulle aldrig lägga upp sånt på sociala medier.
Citera
2022-03-16, 09:56
Medlem
Anna har varit uppe halv fem två dagar i rad och tränar på gångbandet. Frånvarande i över en månad dessförinnan. Känner vi igen mönstret? Comeback i B.L?
Citera
2022-03-16, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Anna har varit uppe halv fem två dagar i rad och tränar på gångbandet. Frånvarande i över en månad dessförinnan. Känner vi igen mönstret? Comeback i B.L?
Vore oerhört pinsamt för henne då hon skröt 2017 om sina nyfunna insikter och alla verktyg hon fått för ett hälsosammare liv. Nu skulle det bli andra bullar och aldrig skulle det bli som förr igen.

Tror det kan ha att göra med något så simpelt som att någon härinne skrev att de inte fattar hur My kan ha ”Sveriges mest otränade Fläskfia” på bild på sitt företags IG. Anna läser ju här. Sen hade hon ju samma fas i somras när My var på bootcamp i Spanien, hon gick på löpbandet ett tag och filmade sig själv svettig. My är 17 år yngre och snart den enda vän Anna har kvar. Inte så kul att vara 50+ och otränad i Mys bekantskapskrets av fitnessmänniskor…
Citera
2022-03-16, 12:57
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Vore oerhört pinsamt för henne då hon skröt 2017 om sina nyfunna insikter och alla verktyg hon fått för ett hälsosammare liv. Nu skulle det bli andra bullar och aldrig skulle det bli som förr igen.

Tror det kan ha att göra med något så simpelt som att någon härinne skrev att de inte fattar hur My kan ha ”Sveriges mest otränade Fläskfia” på bild på sitt företags IG. Anna läser ju här. Sen hade hon ju samma fas i somras när My var på bootcamp i Spanien, hon gick på löpbandet ett tag och filmade sig själv svettig. My är 17 år yngre och snart den enda vän Anna har kvar. Inte så kul att vara 50+ och otränad i Mys bekantskapskrets av fitnessmänniskor…

Fast är de vänner fortfarande? Har inte sett Anna på Mys Instagram på länge nu
Citera
2022-03-16, 13:14
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Fast är de vänner fortfarande? Har inte sett Anna på Mys Instagram på länge nu
Anna gratulerade My på IG i samband med nån av invigningarna.
Citera
2022-03-16, 13:44
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna gratulerade My på IG i samband med nån av invigningarna.
Jo det såg jag men tidigare har ju Anna dykt upp ofta i flödet hos My..
Citera
2022-03-16, 13:55
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Jo det såg jag men tidigare har ju Anna dykt upp ofta i flödet hos My..
Hon har fullt upp med LIVET just nu.
Citat:
😘 Livet levs och jag mår bra, prioriterar bara som sagt var LIVET just nu ❤️ Ett gott råd. Gör detsamma 🥰🥰🥰
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in