2021-09-08, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fugtgivende
Jag börjar fundera på varför sonen är så offentlig helt plötsligt. Han har inte synts till på månader och helt plötsligt är han live varje dag på IG. Är det någon dokusåpa om dem på gång? Tar han droger? Frågetecknen är många.

Kan väl vara något sådant. Att de samlar in hur många som går in på deras kanaler och att det ska användas som grund för att visa att ett intresse finns. Det är väl inte helt otroligt att Anna skulle försöka få igång något sådant. Så förvånad skulle jag inte bli.
Citera
2021-09-08, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Kan väl vara något sådant. Att de samlar in hur många som går in på deras kanaler och att det ska användas som grund för att visa att ett intresse finns. Det är väl inte helt otroligt att Anna skulle försöka få igång något sådant. Så förvånad skulle jag inte bli.

Ja så tänkte jag med. Sonen pratar vitt och brett om droger och alla möjliga dumheter för att skapa ett intresse. Det är ett väldigt konstigt beteende efter all tystnad runt honom och från honom.
Citera
2021-09-08, 12:41
Medlem
Citat:
Jag börjar fundera på varför sonen är så offentlig helt plötsligt. Han har inte synts till på månader och helt plötsligt är han live varje dag på IG. Är det någon dokusåpa om dem på gång? Tar han droger? Frågetecknen är många.

Han har ju fått lov av Took mamman att berätta ” sin” story. Glöm inte att han blev OSKYLDIGT DÖMD i HOVRÄTTEN Precis som storasyster Och DUM-Anna hånas och häcklas på sociala medier och lilla-syster har ingen haka! Oppps! Men det stämmer ju Pappa-retarded är en godisgris. Opps! Det stämmer ju också
Citera
2021-09-08, 12:51
Medlem
flugornass avatar
Hur hittar man Antonios insta ?

Han kanske övar på insta inför utgivningen av biografin

Vet Anna om att hans körkort är indraget på grund av droger?
Citera
2021-09-08, 12:51
Medlem
TPLs avatar
Hur länge räcker Annas Tiramisu? Skaplig bit hon lägger upp till My. Står den med i den där Lifesum-appen tro.
My kom över på "mysfika". Slut med all gofika?

https://files.mabra.com/uploads/site...9-810x1409.jpg
Citera
2021-09-08, 13:00
Medlem
Under-Jordens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hur länge räcker Annas Tiramisu? Skaplig bit hon lägger upp till My. Står den med i den där Lifesum-appen tro.
My kom över på "mysfika". Slut med all gofika?

https://files.mabra.com/uploads/site...9-810x1409.jpg
Vän av ordning noterar genast "egengjord" där det borde stå "hemlagad".
Anna har inte öppnat en bok sedan Morsan tog henne ur skolan. Hon har ordförråd som en tolvåring.
Citera
2021-09-08, 13:01
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Hur hittar man Antonios insta ?

Han kanske övar på insta inför utgivningen av biografin

Vet Anna om att hans körkort är indraget på grund av droger?

Antonio.lopez.toledano

Skulle förvåna mig om Tunnan inte känner till orsaken till att han inte har sitt körkort kvar.

Hon är också antagligen 100% övertygad om att det blev tillbakadraget på felaktiga grunder, hennes son skulle väl aldrig göra fel?
Citera
2021-09-08, 13:02
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Under-Jorden
Vän av ordning noterar genast "egengjord" där det borde stå "hemlagad".
Anna har inte öppnat en bok sedan Morsan tog henne ur skolan. Hon har ordförråd som en tolvåring.

Det är dessutom tjockis-Felicia som bakat, inte Anna.
Citera
2021-09-08, 13:05
Medlem
Citat:
Ja så tänkte jag med. Sonen pratar vitt och brett om droger och alla möjliga dumheter för att skapa ett intresse. Det är ett väldigt konstigt beteende efter all tystnad runt honom och från honom.

Man kan ju tänka sig hur rörigt det skulle kunna bli. För ett produktionsteam som vill jobba med den här familjen går nog inte av för hackor hahahaha. Vad ska program kunna tänkas heta då? Döm inte Book på grund av bladen i deras trädgård???
Citera
2021-09-08, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poisonous
Antonio.lopez.toledano

Skulle förvåna mig om Tunnan inte känner till orsaken till att han inte har sitt körkort kvar.

Hon är också antagligen 100% övertygad om att det blev tillbakadraget på felaktiga grunder, hennes son skulle väl aldrig göra fel?

Han sa i en live att han blev stoppad för han var invandrare?! Jag måste ha missat något när han benämner sig som invandrare?!
Citera
2021-09-08, 13:17
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Han sa i en live att han blev stoppad för han var invandrare?! Jag måste ha missat något när han benämner sig som invandrare?!

Men herrejävlar, vad är det för fel på den där familjen...?

Kan dock tänka mig att det ger spanjorskan vatten på sin kvarn, när restriktionerna lyfts och hon fortfarande inte får några bokningar, så kan hon alltid hävda sig utsatt för rasism...
Citera
2021-09-08, 13:24
Medlem
Myrraas avatar
Tycker på riktigt synd om Anna nu när restrektionerna lyfts och hon inte längre kan skylla på det när det kommer till avsaknad av jobb/uppdrag. Hur ska vi kunna få produktionsbolagen som sysslar med lyteskomik (ex Böda camping, Ullared) att göra ett "Annas Universum" där vi får följa Anna när hon tvättar, har live, tvättar lite till och lagar mat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in