2021-09-01, 13:04
Medlem
Topgun855s avatar
Annas livsöde är helt fantastiskt tragiskt.
Uppfostrar kriminella barn.
Ger aldrig upp hoppet om genomslaget ska komma.
Anser att TV4 samt sjuan är hennes kanaler.
Tror fortfarande att hon är populär.

Desperata Cookalong m.m total flopp blev det.

Annas liv går ut på att nästa sig in i olika produktioner.

Fetma som åter kom måste vara pricken över i.
Totalt misslyckad men ger aldrig upp.

Att inse sina begränsningar och ta ett vanligt jobb är inget för henne.

Väldigt intressant person om man pluggar psko/psyk...
Citera
2021-09-01, 13:10
Medlem
Kolla in Bloggbevaknings Insta-post från igår där hon driver med Anna från liven. 😂👏🏻
Citera
2021-09-01, 14:06
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hujedamig7401
Kolla in Bloggbevaknings Insta-post från igår där hon driver med Anna från liven. 😂👏🏻

Anna är i sitt esse, svär och slänger superlativer och tror att hon är passionerad.
Hon är bara pinsam...

Är det George Michael som hon pratar om, hörs i bakgrunden.. Får vi hoppas att Anna
förstått att han dog för några år sedan.

Anna och ha koll på saker..
Citera
2021-09-01, 14:12
Medlem
Nyfiken prickigs avatar
Anna säger att hon älskar att resa, men har hon varit längre bort än Spanien och Frankrike?
Citera
2021-09-01, 14:13
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist
Morgonbad, efter träning.. Tja kanske en del gör så.
Skulle föredra en sval dusch efter träning, med tanke på eftersvettningarna..
Anna sa ju att hon gillade att duscha kallt i somras? att lägga sig i ett varmt bad med hög puls, blir lite kvalmigt..
Vad är det ens för badkar de har?
Måste fråga om hennes svettbild, hon serbinte genomsvettig ut, snarare som att hon sprayat på sig lite vatten. Jag förstår inte att hon inte har någon rejäl sportbehå, eller klassisk sporttop med breda axelband och bra stöd? De där tunna spagettibanden ser inte ut att hålla för skump
Citera
2021-09-01, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfiken prickig
Anna säger att hon älskar att resa, men har hon varit längre bort än Spanien och Frankrike?

Hon har varit i Japan på TV-inspelning och några fler ställen också. Men numera blir det knappast några resor längre än till Torremolinos.
Citera
2021-09-01, 14:32
Medlem
Nyfiken prickigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Hon har varit i Japan på TV-inspelning och några fler ställen också. Men numera blir det knappast några resor längre än till Torremolinos.

Hade förträngt Japanförnedringen.
Citera
2021-09-01, 14:41
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Måste fråga om hennes svettbild, hon serbinte genomsvettig ut, snarare som att hon sprayat på sig lite vatten. Jag förstår inte att hon inte har någon rejäl sportbehå, eller klassisk sporttop med breda axelband och bra stöd? De där tunna spagettibanden ser inte ut att hålla för skump
Det är ett bubbelbadkar. Står i tvättstugan.
Jag tycker svettbilden är skumt lik den hon la upp i somras.
Citera
2021-09-01, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Pandemin är fortfarande pågående och generellt i vården ser man helst att patienten kommer ensam i den mån det är görligt, i synnerhet vuxna. Men inte kan en krasslig 19-åring till synes utan funktionsvariationer gå in och ta blodprov själv utan mamma och en klubba.
https://postimg.cc/gallery/cnkx3ZS

Om det är så här hon behandlat alla barnen, så förblir dom ju just barn 🤯
Skulle jag hålla min 18 åring i handen vid ett läkarbesök, och kalla honom Såååå duktig, och dessutom lägga ut allt på nätet..jeeeezz vilken utskällning jag skulle få 🤣

Gränslös och medberoende är väl orden som poppar upp här
Citera
2021-09-01, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Bad eller dusch efter träning … känns väl rätt normalt oavsett tidpunkt.
Dusch är väl det vanliga, men alla tycker olika givetvis. Ömma muskler gillar bad iof.
Citera
2021-09-01, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Skulle föredra en sval dusch efter träning, med tanke på eftersvettningarna..
Anna sa ju att hon gillade att duscha kallt i somras? att lägga sig i ett varmt bad med hög puls, blir lite kvalmigt..
Tänkte också på eftersvettningen, den blir man ju lättast av med i en sval dusch. Ja inte har hon på sig ngn sport bh iaf och med tanke på hennes byst är ju risken för ryggont överhängande. Om frun nu har tränat vill säga.. 🤔
Citera
2021-09-01, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
.. Det innebär att Anna ska bädda sängen, bre avacadomackor,sminka sig, bada, torka av sig, byta om till mjukiskläder, vänta på postbilen på eventuella gratisutskick, tända ledljus från Rusta, kolla Netflix och läsa Flashback, för att sedan möjligtvis liva.. Och kasta sopor.. Puh..
Anna har fullt upp. Hon har ju knappt tid för egentid.
Får mig att återigen tänka på det här
https://youtu.be/xdcNibIFAuI
Obs, du glömde smörja in sig, ordentligt 🛀👀
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in