2021-08-31, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Inte vara med på Fortet? Ja, vad finns det för tv-program kvar för henne att vara "tv-personlighet" i. Vad finns det att välja på?

Så mycket bättre eller Stjärnor på slottet kan hon ju bara glömma. Det måste ju till en någorlunda musikalisk eller skådespelande karriär för det. Eventuellt Masked Singer men var hittar man en tillräckligt stor kostym?

Mästerkock, Hela Sverige bakar, Tårtslaget och andra matprogram tror jag inte på. Hennes matbilder signalerar inte några kulinariska höjder. Fast det vore ju kul om hon kunde dra ihop lite gamla vänner i Halv åtta hos mig och se festmåltider spåra ur.

Farmen skulle ju kunna vara nåt. Att som Qristina göra sig ovän med alla andra klarar hon ju men programmet brukar ju innebära arbete i viss mån så nej.

Vem kan slå Anja och Foppa skulle vara roligt att se henne i. Men det är ju med det som med Superstars att man lär vara en framgångsrik idrottare för att vara med.

Roomservice nja, familjen Toledano-Book är visserligen en smula dysfunktionell men jag undrar om Sofia Wistam vill göra nåt av det. Sen har man ju erfarenheter av Arga Snickaren VIP.

Lyxfällan kan ju bli aktuellt men där måste man å andra sidan inse att man gjort fel för att lyckas komma på fötter igen.

Återstår bara att åka till Ullared och handla. Det borde hon ju klara. Hon är ju som en hel säsongs Ullareddeltagare i en och samma person.
Hon var med i halv8 hos mig för kändisar. Hon lagade inte mat för fyra utan till hela familjen som troligtvis åts när kameramännen åkt.De medverkande får väl ett belopp för att köpa mat för inför programmet men utsugar Anna köpte åt hela familjen. Kommer inte ihåg vilket år programmet sändes.
Citera
2021-08-31, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Var är mesen hennes manager toffelhjälten Robban? Är han så svag att han inte kan stoppa Anna från alla galenskaper. Vidrig människa men hon är som en drog man kan inte sluta läsa om hennes galenskaper.
Live nu? Ta bilder ngn som kan. Tack på förhand 🥳
Citera
2021-08-31, 21:33
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Sedan får man inte vabba en 19 åring men inlägget var roligt.
Japp så är det, så det var inte många rätt i hennes inlägg.
Citera
2021-08-31, 21:49
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Hon var med i halv8 hos mig för kändisar. Hon lagade inte mat för fyra utan till hela familjen som troligtvis åts när kameramännen åkt.De medverkande får väl ett belopp för att köpa mat för inför programmet men utsugar Anna köpte åt hela familjen. Kommer inte ihåg vilket år programmet sändes.
Åfan, det hade jag ingen aning om. Vann hon? Har bara följt den här tråden i nån vecka. Fantastiskt kul att läsa både nya och gamla inlägg här. En helt ny och skruvad värld har öppnat sig. Människan är ju inte klook.
Citera
2021-08-31, 22:11
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Åfan, det hade jag ingen aning om. Vann hon? Har bara följt den här tråden i nån vecka. Fantastiskt kul att läsa både nya och gamla inlägg här. En helt ny och skruvad värld har öppnat sig. Människan är ju inte klook.

Hon var med 2011 och i sann Bookordning så gav hon sitt namn till alla rätter, det är i princip bara Edward Bloom som gjort så med, det finns vissa likheter mellan dessa två individer..
https://pasteboard.co/KitThdH.jpg

https://www.koket.se/klockan-atta-hos-stjarnorna-2011

Anna tävlade med Fredrik Birging fd Tv3 programledare, Ralf Gyllenhammar och Zinat P (Thomas Dilevas fd)
Oklart vem som vann
Senast redigerad av cece123 2021-08-31 kl. 22:15.
Citera
2021-08-31, 22:13
Medlem
Citat:
Haha en helt ny och skruvad värld har öppnat sig, kul skrivet!
Välkommen till Bookomanerna!
Vi är många som inte kan hålla oss härifrån, varning för beroendeframkallande tråd…..hon är galen. Missunnsam, bitter, elak och småsint samtidigt som hon framhåller vilken fantastisk godhjärtad människa hon är 🤮
Citera
2021-08-31, 22:25
Medlem
cece123s avatar
Komedi på hög nivå...från vinsten efter BLVIP
https://www.hant.se/noje/anna-books-...-sjalv/5120521

Citat:
För första gången i mitt liv kan jag säga att jag älskar mig själv och är stolt över mig själv. Nu har jag inte bara en god självkänsla utan också ett gott självförtroende.

Citat:
Men idag har jag självförtroende också, idag tar jag inte åt mig ett jävla smack åt vad folk säger om mig

1) Anna har så dålig självinsikt att hon inte inser att hon varit egenkär i hela sitt liv, problemet är att omvärlden är inte lika kär i henne..
2) Alla vet att Anna aldrig haft en god självkänsla, ständigt osäker..
3) Johodå, Anna tar emot en djävla massa smack när det kommer till kritik, suger åt sig som 5 dubbla läskpapper..

Stolt var Anna över att hon behållit sin vikt i heela två månader, sen sket det sig.
Och viktnedgången skulle ju vara för den mentala och fysiska biten, men...
Det SKET sig, det med..
Citera
2021-09-01, 01:16
Medlem
När tråden startade 2005 var det med frågeställningen vad Anna ”gör nuförtiden”
Ingen visste riktigt säkert.

Ingen frågar sig det längre, alla vet vad Tunnan ätit till lunch, vad hon och Halmpyntet ”gör” och var, vilken salong hon tatuerar ögonbrynen hos och när hon duschat eller haft ”egentid”. Skulle nästan vilja säga att hon aldrig tidigare varit så stor!
Fantastiskt med sociala medier och vad de samt BLVIP och Brottbykaklet gjort för hennes karriär…tycker f.ö också att en FAQ borde sammanställas såsmåningom, komplett med vanligt förekommande smeknamn på de inblandade.
Någon äkta Bookoman är man givetvis inte innan man blivit blockad minst en gång…
Senast redigerad av Omniman 2021-09-01 kl. 01:20.
Citera
2021-09-01, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Vanessa var hos läkaren, tog blodprov. Mamma Anna var med inne och fotade. Skrev att Vanessa var sååå duktig och så fick hon en klubba av mamma efteråt. Vanessa är 19år inte 9år 🙄🙄
Jamen Vanessa hade ju ”lågtryck” Jösses
Citera
2021-09-01, 06:34
Moderator
evilhoneys avatar
Det här är ingen chatt! Kommande chattiga inlägg kommer få varning.
//mod
Citera
2021-09-01, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Hon är ju för jäkla rolig ..sitter o pratar med skärmen som om tittarna fattar och vet vad hon läser ..
Scrollar ner, läser tyst och säger : mmm jag har gjort det..

Gjort vad? Vad /vem svarar du?

Men hon måste väl varit påverkad av någonting i den senaste liven och inlägget?
I liven är hon märkligt aggressiv och sedan tvingas R dricka Gin som filmas hit och dit medans hon kraxar och skrattar.
Citera
2021-09-01, 09:35
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elmo78
Men hon måste väl varit påverkad av någonting i den senaste liven och inlägget?
I liven är hon märkligt aggressiv och sedan tvingas R dricka Gin som filmas hit och dit medans hon kraxar och skrattar.

Nej det var hon nog inte, hon är så där helt utan droger. R ska vara glad att han fick sin GT, vanligtvis blir han hånad när han dricker alkohol.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in