2017-01-26, 15:02
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebollesolle
Låt se nu. Hon har hittills klagat på:

1. Köksluckorna
2. Diskmaskinen
3. Mosaiken
4. Köksbänkarna
5. Sockeln till diskmaskinen
6. Kylen
7. Frysen
8. Köksfläkten
8. Sofforna
9. Fotpallen
10. Köksbordet
11. Köksstolarna
12. Tvättmaskinen
13. Torktumlaren
14. Förvaringen i hallen
15. Soffborden

Ingen dålig lista. Stackars Anna, vad hon måste liiiiiiida.
Jag väntar på den stora stormen som jag anar är i antågande, är det på periscope den kommer månne. Anna är nog snart sprickfärdig av all ilska som bara måste ut.

Vad händer på hennes instagram? Någon som har insyn får gärna dela med sig.
Citera
2017-01-26, 15:21
Citat:
Ursprungligen postat av Lairdy
Det är väl just det här som gnager mig. Jag tycker det är så sorgligt att hon ska behöva "hålla sig undan." Alla människor får sin energi från olika saker. Just Anna verkar få sin från att synas och höras. Hon trivs med att öppna sig, berätta om sitt liv och sina känslor. Folk verkar vilja lyssna och hon har ju onekligen ett underhållningsvärde.

Men varför måste den här skammen prackas på henne? Varför ska hon behöva höra att hon är ful, galen, att hennes familj är si och så, att hon borde hålla sig undan från sociala medier osv?

Klart Anna har ett val om hon vill synas eller inte, men journalister och privatpersoner har väl också ett val? Man väljer väl som journalist hur man framställer en människa som man skriver om? Man väljer väl som privatperson vad man fokuserar på när man kommenterar någons instagram? Om man vet att Anna Books vikt har varit föremål för skvaller och skitprat i 20+ år, varför väljer man då att nämna just vikten i sin kommentar?

Det här är ju såklart ingenting som är unikt för Anna utan det gäller alla kändisar. Jag tycker det är jättekonstigt faktiskt. Men jag kanske är konstig själv.

Jag vet inte, jag trodde förut att hon mådde dåligt men efter att jag såg henne i Breaking News och hon förklarade det där med skillnaden mellan att vara "känslig" och att vara en "känslomänniska" så har jag börjat fundera på om det inte är så att hon bara reagerar ovanligt starkt på helt vanliga känslor.

Anna har länge varit en persona non grata för mig. Intresset för henne som nu väckts från mig, handlar om hennes eget agerande, när jag sett hur hon är på periscop samt instagram (har aldrig lagt en kommentar där själv). Hon påstår att hon behandlar andra såsom hon själv vill bli behandlad. Det blir hon nu, av mig och många andra. Hon blockar folk hon inte gillar, och de gör detsamma mot henne genom att ge svar på tal på de forum där hon inte kan styra. Tragiskt och patetiskt från båda sidor, javisst. Men fullt naturligt, då även vi måste få vara "härligt känslosamma", precis som Anna.

Hon är inte känslig på ett bra sätt, hon är EGOKÄNSLIG, och helt utan respekt för andra, inte ens sin egen familj, som hon säger sig älska så mycket. Tror du att det är bra för barn att bli uthängda i sociala medier, såsom hon gör med sina egna barn?
Citera
2017-01-26, 15:22
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Det är väl just det här som gnager mig. Jag tycker det är så sorgligt att hon ska behöva "hålla sig undan." Alla människor får sin energi från olika saker. Just Anna verkar få sin från att synas och höras. Hon trivs med att öppna sig, berätta om sitt liv och sina känslor. Folk verkar vilja lyssna och hon har ju onekligen ett underhållningsvärde.

Allt är inte så svart eller vitt som du verkar tro. Hon behöver inte hålla sig undan på nåt sätt eller vis. Det finns inga paparazzi som jagar Anna dagarna i ända. En överväldigande majoritet av gångerna Anna gråter ut så är det hon som ringt upp kvällspressen och när det inte är det så behöver hon inte kommentera ett skit. Ingen kan tvinga henne.

Citat:
Klart Anna har ett val om hon vill synas eller inte, men journalister och privatpersoner har väl också ett val? Man väljer väl som journalist hur man framställer en människa som man skriver om? Man väljer väl som privatperson vad man fokuserar på när man kommenterar någons instagram?

Så det är medias jobb att skydda Anna och vårt jobb att ständigt ha överseende med att hon beter sig som ett praktarsle gång på gång på gång? Glöm inte att Anna är en jävligt småaktig och bitter människa som inte drar sig för att kalla allt och alla för fuskare bland mycket annat och ständigt höjer sig själv till skyarna. Det går inte att vräka ut hela sitt lögnaktiga liv på torget och sen klaga när folk ser igenom ens bullshit.

Det här är inte nån konspiration där vi i en hemlig klubb en dag helt ur det blå bara bestämde oss för att "hata" Anna Book. Allt det här, från den här tråden till skvallertidningar och övriga kändisars dissar, är en reaktion på vad Anna själv har gjort.

Citat:
Det här är ju såklart ingenting som är unikt för Anna utan det gäller alla kändisar. Jag tycker det är jättekonstigt faktiskt. Men jag kanske är konstig själv.

Ja du är nog lite konstig eller åtminstone lite naiv. Du kanske bara inte är insatt i hela Anna Books eskapader?

Har du sett Arga snickaren från igår förresten? Tycker du hennes uppträdande där också är ett utslag av att hon är en känslomänniska?
Senast redigerad av Aigis 2017-01-26 kl. 15:49.
Citera
2017-01-26, 15:23
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebollesolle
Låt se nu. Hon har hittills klagat på:

1. Köksluckorna
2. Diskmaskinen
3. Mosaiken
4. Köksbänkarna
5. Sockeln till diskmaskinen
6. Kylen
7. Frysen
8. Köksfläkten
8. Sofforna
9. Fotpallen
10. Köksbordet
11. Köksstolarna
12. Tvättmaskinen
13. Torktumlaren
14. Förvaringen i hallen
15. Soffborden

16. Köksön
17. Mattan (som hon tog bort direkt)
Senast redigerad av Flor-Ida 2017-01-26 kl. 15:26.
Citera
2017-01-26, 15:42
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
16. Köksön
17. Mattan (som hon tog bort direkt)

Vad var det för fel på mattan?
Hon sa på periscop igår att de skulle få välja möbler själv, den här gången. Ska bli intressant att se (om man får?) vad det blir och om hon denna gång blir nöjd.
Citera
2017-01-26, 15:45
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Vad var det för fel på mattan?
Hon sa på periscop igår att de skulle få välja möbler själv, den här gången. Ska bli intressant att se (om man får?) vad det blir och om hon denna gång blir nöjd.
Fel färg.

Hon har flera gånger påstått att hon ska få hämta ut nya vitvaror och välja helt själv vilka hon vill ha. Det tror jag på när jag ser det.

OM det nu skulle stämma, kan jag slå vad om att hon grinar över att inte Arga Snickaren ville vara med och bära in och installera grejerna.
Citera
2017-01-26, 15:54
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Fel färg.

Hon har flera gånger påstått att hon ska få hämta ut nya vitvaror och välja helt själv vilka hon vill ha. Det tror jag på när jag ser det.

OM det nu skulle stämma, kan jag slå vad om att hon grinar över att inte Arga Snickaren ville vara med och bära in och installera grejerna.

Men igår var det inte "bara" vitvaror, utan även möbler, de skulle få välja.
Hur finansieras detta, kan man undra?
Någon som vet varifrån stålarna kommer? Reklamintäkter?
Appropå det, har Anna gjort reklam för något nån gång?

Gillar hennes svar på frågor hon får. Är det dina riktiga naglar? Ja, det är mina egna, med förstärkning av silikon.
Citera
2017-01-26, 16:49
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:

Gillar hennes svar på frågor hon får. Är det dina riktiga naglar? Ja, det är mina egna, med förstärkning av silikon.
Enligt Tunnans tidigare uttalanden är det Arga Snickaren-produktionen som "krupit till korset" och låter henne välja nytt på deras bekostnad.

Men, som sagt, jag tror att det är ytterligare en fantasi i vår Tunnas grandiosa skalle, tills jag blir bevisad av motsatsen.
Citera
2017-01-26, 16:49
Medlem
StAlias avatar
Samma när hon fick frågan om håret. "Ja det är mitt hår. Fast med lite extenstions i för att göra det längre. Och fylligare. Fast mest längre." Det är väl det som är definitionen på löshår? Annars är det ju en peruk. Tror inte hon förstår skillnaden. Hon lär ju inte ha tappat naglarna tex.
Citera
2017-01-26, 16:53
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:

Kostar skjortan att producera en timmes TV, flera miljoner säkert. Tittarsiffror och reklamintäkter är nyckeln och möbler för 50k till AB är en god investering.

Att AB är dum visste man men hur hon öppet kan förnedra sig och sin familj på det här viset är en gåta. Kanal 5 är nog nöjda hur som och alla vi i tråden är nog en bra bekräftelse på det.
Citera
2017-01-26, 16:58
Citat:
Ursprungligen postat av StAlia
Samma när hon fick frågan om håret. "Ja det är mitt hår. Fast med lite extenstions i för att göra det längre. Och fylligare. Fast mest längre." Det är väl det som är definitionen på löshår? Annars är det ju en peruk. Tror inte hon förstår skillnaden. Hon lär ju inte ha tappat naglarna tex.

Anna är totalt öppen och ärlig med allt. Nu ska hon snart "förstärka" sina egna ögonbryn med 3D. Vad det är, kan hon dock inte förklara, vi uppmanas att googla.

Anna är fullständigt naturlig, dock med viss support, på de flesta områden. Men i grunden, så är hon naturlig och ödmjuk.
Citera
2017-01-26, 17:05
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Kostar skjortan att producera en timmes TV, flera miljoner säkert. Tittarsiffror och reklamintäkter är nyckeln och möbler för 50k till AB är en god investering.

Att AB är dum visste man men hur hon öppet kan förnedra sig och sin familj på det här viset är en gåta. Kanal 5 är nog nöjda hur som och alla vi i tråden är nog en bra bekräftelse på det.

Det kan du inte mena?! Annas program kan inte kosta miljoner. Och vad får hon betalt förutom renoveringen, om nu det du påstår är sant?

All uppmärksamhet, är bra uppmärksamhet, för Anna.

Enligt henne själv så är hon svår och selektiv med vilka uppdrag hon tar. F&F fick tydligen tjata i 7-8 månader, innan hon bestämde sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in