Citat:
Ursprungligen postat av
Lairdy
Det är väl just det här som gnager mig. Jag tycker det är så sorgligt att hon ska behöva "hålla sig undan." Alla människor får sin energi från olika saker. Just Anna verkar få sin från att synas och höras. Hon trivs med att öppna sig, berätta om sitt liv och sina känslor. Folk verkar vilja lyssna och hon har ju onekligen ett underhållningsvärde.
Allt är inte så svart eller vitt som du verkar tro. Hon behöver inte hålla sig undan på nåt sätt eller vis. Det finns inga paparazzi som jagar Anna dagarna i ända. En överväldigande majoritet av gångerna Anna gråter ut så är det
hon som ringt upp kvällspressen och när det inte är det så behöver hon inte kommentera ett skit. Ingen kan tvinga henne.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lairdy
Klart Anna har ett val om hon vill synas eller inte, men journalister och privatpersoner har väl också ett val? Man väljer väl som journalist hur man framställer en människa som man skriver om? Man väljer väl som privatperson vad man fokuserar på när man kommenterar någons instagram?
Så det är medias jobb att skydda Anna och vårt jobb att ständigt ha överseende med att hon beter sig som ett praktarsle gång på gång på gång? Glöm inte att Anna är en jävligt småaktig och bitter människa som inte drar sig för att kalla allt och alla för fuskare bland mycket annat och ständigt höjer sig själv till skyarna. Det går inte att vräka ut hela sitt lögnaktiga liv på torget och sen klaga när folk ser igenom ens bullshit.
Det här är inte nån konspiration där vi i en hemlig klubb en dag helt ur det blå bara bestämde oss för att "hata" Anna Book. Allt det här, från den här tråden till skvallertidningar och övriga kändisars dissar, är en reaktion på vad Anna själv har gjort.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lairdy
Det här är ju såklart ingenting som är unikt för Anna utan det gäller alla kändisar. Jag tycker det är jättekonstigt faktiskt. Men jag kanske är konstig själv.
Ja du är nog lite konstig eller åtminstone lite naiv. Du kanske bara inte är insatt i hela Anna Books eskapader?
Har du sett Arga snickaren från igår förresten? Tycker du hennes uppträdande där också är ett utslag av att hon är en känslomänniska?