2017-01-26, 17:07
Medlem
Scarabeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebollesolle
Låt se nu. Hon har hittills klagat på:

1. Köksluckorna
2. Diskmaskinen
3. Mosaiken
4. Köksbänkarna
5. Sockeln till diskmaskinen
6. Kylen
7. Frysen
8. Köksfläkten
8. Sofforna
9. Fotpallen
10. Köksbordet
11. Köksstolarna
12. Tvättmaskinen
13. Torktumlaren
14. Förvaringen i hallen
15. Soffborden

Och det där va "bara" dom materiella sakerna. Tänk på allt hon sa om hur fruktansvärt illa behandlad hon blev och hur ingen människa i hela världen ska behöva utstå något liknande som hon fick göra när inte bänkarna matchade köksön😢

Usch vilket äckligt vider hon är!
Citera
2017-01-26, 17:25
Vidarebefordrar en länk från en annan tråd: http://bloggar.aftonbladet.se/tramsf...hos-anna-book/
Citera
2017-01-26, 17:28
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Kostar skjortan att producera en timmes TV, flera miljoner säkert. Tittarsiffror och reklamintäkter är nyckeln och möbler för 50k till AB är en god investering.

Att döma av den här tråden så har väl det här avsnittet fått enorma tittarsiffror, och även om Anna förnedrat sig så tycker jag hon ska ha del av kakan och få sina möbler/inredning. Jag kommer iallafall inte titta på någon annan Vad hände sen, Arga snickaren.

Hur orkar man vara så mobbad, som straff på att man är så uppmärksamhetstörstande som Anna Book är?
Står det enorma näthat hon får i proportion till det hon gjort?
Citera
2017-01-26, 17:33
Medlem
rubin22s avatar
Förstår inte Anna Book alls över alla klagomå!
Diskmaskin, o övriga vitvaror är det tillverkaren som ansvarar över inte den som sätter in den, fattar hon/dem verkligen inte en sån sak? De finns garanti på vitvaror ANNA!
Fast de tycks ju inte ens kunna läsa bruksanvisningar till grejerna, man undrar om den familjen kan läsa överhuvudtaget? Och Anna gråter som en bebis!

Sen så blev hon ju så fruktansvärt förnedrad över Anders, speciellt det där med elen.
Vet inte människan vad programmet heter?
JO ANNA DET HETER ARGA SNICKAREN! Så då kan snickaren bli arg
Är ju liksom det programmet går ut på!
Så varför ens vara med i ett sånt program om man är så känslig för kritik, kan man undra?
Citera
2017-01-26, 17:34
Medlem
StAlias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Anna är totalt öppen och ärlig med allt. Nu ska hon snart "förstärka" sina egna ögonbryn med 3D. Vad det är, kan hon dock inte förklara, vi uppmanas att googla.

Anna är fullständigt naturlig, dock med viss support, på de flesta områden. Men i grunden, så är hon naturlig och ödmjuk.

3D-bryn alltså... 10-talets svar på tatuerad läppenna...(ryser)... Håller tummarna för henne. INGEN förtjänar tatuerade eyebrows gone wrong!
Citera
2017-01-26, 17:53
Medlem
Vilka diagnoser har hon?
Citera
2017-01-26, 18:35
Medlem
Softis...s avatar
Citat:
Vidarebefordrar en länk från en annan tråd: http://bloggar.aftonbladet.se/tramsf...hos-anna-book/
Jag gillar speciellt Tramsfrans slutlkläm:

"Kämpa på Anna! Jag hoppas att du återigen kommer kunna samla 18-20 personer runt ditt köksbord igen inom en snar framtid. Arga Snickaren borde genast rätta till de geometriska dimensionerna i din matsal. Helt sjukt att de förminskade rummet så mycket."

Citera
2017-01-26, 18:51
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebollesolle
Vilka diagnoser har hon?

Narcissist?
Citera
2017-01-26, 19:18
Medlem
enfindams avatar
Jag missade Annas besök hos Filip & Fredrik och jag kan inte hitta det på nätet. Går det i repris?
Citera
2017-01-26, 19:30
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Anna är totalt öppen och ärlig med allt. Nu ska hon snart "förstärka" sina egna ögonbryn med 3D. Vad det är, kan hon dock inte förklara, vi uppmanas att googla.

Anna är fullständigt naturlig, dock med viss support, på de flesta områden. Men i grunden, så är hon naturlig och ödmjuk.

Det, ny tv och julklappar för miljoner har hon råd med men inte fixa nytt kakel själv, köpa ny klädsel till soffan eller ett nytt bord.
Citera
2017-01-26, 19:33
Medlem
godboys avatar
Hon är ju helt störd!

Köksbordet / matbordet:
Om det nu är för litet, köp ett nytt!! Alternativt köp till två kortare skivor och ett gäng reglar samt lite beslag, så har du snart ett jättebord! Men inte ens det klarar hennes mähä till gubbe.

Vitvarorna:
Kan omöjligen varit fel på exakt ALLA vitvaror hon fått GRATIS. Dessutom Samsung på i a f tvätt o tumlare, kyl o frys vet jag ej. Men vi har Samsung på det mesta här hemma, det har jag bytt till över tid, och de krånglar aldrig! Så att alla hennes varor krånglar tror jag inte en sekund på! Om nu någon vara krånglar så får man ju reklamera. Allt har ju garanti.

Soffan:´
Hur i helvete klarar de skita ner så djävulusiskt? Fotpallen t ex, tvättar de sig inte? Fåtöljerna som tydligen glider runt är bara att sätta ihop med ett par enkla beslag undertill, hur lätt som helst.

Kakel:
Vad fan??? Är de inte tacksamma för vad de fått?? Mycket vill ha mer tydligen.
Citera
2017-01-26, 19:35
Medlem
SpencerHastingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Jag missade Annas besök hos Filip & Fredrik och jag kan inte hitta det på nätet. Går det i repris?

Det finns på kanal5 play. http://www.dplay.se/breaking-news/ Det är avsnitt två på säsong sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in