2017-10-01, 10:39
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Man ska ta allt Anna säger med en nypa salt. Alltid så mycket drama kring Anna, så fort hon råkat ut för något har hon legat på dödsbädden. Ungen låg väl också på dödsbädden efter att ha klämt fingret i ett notställ

Fattar inte vad Annavirrpanna är så arg för. Ha lite självdistans för f-n. Jag hade garvat läppen av mig om jag var hon och fick läsa sånt om mig själv.
Citera
2017-10-01, 11:56
Medlem
Tagelapas avatar
Anna Book som är så sexfixerad kanske ska ta efter Olinda Borggrens yrkesval och börja producera porrfilmer tillsammans med sin man. Jag läste i Olindatråden efter att ha sett en blänkare i Expressen. Tänk om Anna Book och Roberto börjar tjäna pengar på Annas porrfixering. Då vore det i alla fall någon nytta med eländet för pengar behöver dom ju.
Men det kanske strandar på att Roberto inte har någon fb-kuk utan bara en liten pillesnopp som liknar en kuk (sorry för vulgariteten men den kändes ok just nu). Olindas man var hyfsat utrustad.

Men å andra sidan vem fan skulle vilja se ålbetet Anna Book i en porrfilm. Snälla flashback fixa en spysmiley. NU!
Senast redigerad av Tagelapa 2017-10-01 kl. 12:00.
Citera
2017-10-01, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Anna Book som är så sexfixerad kanske ska ta efter Olinda Borggrens yrkesval och börja producera porrfilmer tillsammans med sin man. Jag läste i Olindatråden efter att ha sett en blänkare i Expressen. Tänk om Anna Book och Roberto börjar tjäna pengar på Annas porrfixering. Då vore det i alla fall någon nytta med eländet för pengar behöver dom ju.
Men det kanske strandar på att Roberto inte har någon fb-kuk utan bara en liten pillesnopp som liknar en kuk (sorry för vulgariteten men den kändes ok just nu). Olindas man var hyfsat utrustad.

Men å andra sidan vem fan skulle vilja se ålbetet Anna Book i en porrfilm. Snälla flashback fixa en spysmiley. NU!
Nej tack till någon porrfilm med Anna Book med make :-)
Citera
2017-10-01, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5

Fattar inte vad Annavirrpanna är så arg för. Ha lite självdistans för f-n. Jag hade garvat läppen av mig om jag var hon och fick läsa sånt om mig själv.

...och inte fick hon vara med i årets "Så mycket bättre" heller.

Men Kicki D, Uno S, Icona Pop, Erik Saade m.fl, de fick minsann vara med

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/V07lp
Citera
2017-10-01, 14:23
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
...och inte fick hon vara med i årets "Så mycket bättre" heller.

Men Kicki D, Uno S, Icona Pop, Erik Saade m.fl, de fick minsann vara med

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/V07lp

Skulle vara Uno, då.
Men Annapanna är sämre än de alla. Även om jag knappt vet vem de är.
Citera
2017-10-01, 16:01
Medlem
VanitaToftbys avatar
Häromdagen gjorde AB "glass". Det var en rosa rinnande smörja som låg som en platt pannkaka på tallriken...
Citera
2017-10-01, 16:46
Medlem
Tunnan gjort glass, tippar på att hon kört ett glasspaket i micron.
Alla rubriker om sex tror jag inte har någon förankring i verkligheten, numera kan hon inte dra sjukdomskortet eftersom är sååå hälsosam så det får bli knullkortet det ger rubriker.
Citera
2017-10-01, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Tunnan gjort glass, tippar på att hon kört ett glasspaket i micron.
Alla rubriker om sex tror jag inte har någon förankring i verkligheten, numera kan hon inte dra sjukdomskortet eftersom är sååå hälsosam så det får bli knullkortet det ger rubriker.

Hon har ännu inte fattat att journalisterna driver hej vilt med henne. Ställer vilka frågor som helst och hon går snällt i fällan. Så här kommer det att förbli tills hon plötsligt är helt tom, får ett psykbryt.
Vänt-i-häckens journalister m fl ger sig inte förrän hon är helt bombad.
Citera
2017-10-01, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
Hon har ännu inte fattat att journalisterna driver hej vilt med henne. Ställer vilka frågor som helst och hon går snällt i fällan. Så här kommer det att förbli tills hon plötsligt är helt tom, får ett psykbryt.
Vänt-i-häckens journalister m fl ger sig inte förrän hon är helt bombad.
Ja då kommer det ett utbrott och sedan går hon en sväng runt Solna i sina gymnastikskor :-)
Citera
2017-10-01, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanitaToftby
Häromdagen gjorde AB "glass". Det var en rosa rinnande smörja som låg som en platt pannkaka på tallriken...
Såg det aptitligt ut? :-)
Glass a la Took :-)
Citera
2017-10-01, 22:00
Medlem
Jag håller inte för otroligt att sexhistorien på ICA Maxi-toaletten är något som hon hittade på, där och då när hon stod i radiostudion. För det är ju lite så hon fungerar; Det hoppar grodor ur munnen på henne utan att hon har koll på det. Och sen måste hon leva upp till lögnen och fortsätta ljuga.
Frågan är hur Roberto klarar av att leva med en mytoman.
Citera
2017-10-01, 23:02
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Jag håller inte för otroligt att sexhistorien på ICA Maxi-toaletten är något som hon hittade på, där och då när hon stod i radiostudion. För det är ju lite så hon fungerar; Det hoppar grodor ur munnen på henne utan att hon har koll på det. Och sen måste hon leva upp till lögnen och fortsätta ljuga.
Frågan är hur Roberto klarar av att leva med en mytoman.

Troligen orkar han inte bryta upp, han är medberoende och som tidigare nämnts verkar hon hålla familjen i ett järngrepp a la mafioso. Hon tvingade dem att inte försvinna från henne när hon spelade in BL!!! Ingen normal människa håller folk i ett sådant mentalt järngrepp. AB är precis som en sektledare där följarna måste bejaka varje stollighet hon gör annars går det illa. Vi har själva sett hennes okontrollerade ilska glimta fram i teve och tänk då vilken tyrann hon bör vara hemma utan kameror. Enda sättet att stoppa alltihopa är att låsa in henne i ett vadderat rum utan mobil
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in