2017-01-26, 12:14
Medlem
Enligt Aftonbladet så kommer kanal 5 att fixa till lägenheten med en ny "Glad snickare".

Och Lilla Anna skall filma allting!
Citera
2017-01-26, 12:20
Medlem
GemytligGentlemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Enligt Aftonbladet så kommer kanal 5 att fixa till lägenheten med en ny "Glad snickare".

Och Lilla Anna skall filma allting!

Så kan man ju länka till det man pratar om också, idiot. http://www.aftonbladet.se/nojesblade...arga-snickaren
Citera
2017-01-26, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GemytligGentleman
Så kan man ju länka till det man pratar om också, idiot. http://www.aftonbladet.se/nojesblade...arga-snickaren

Jag är en äldre kvinna som inte vet hur man länkar, men jag undanber mig för att bli kallad idiot.
Citera
2017-01-26, 12:50
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Hon bor i Frösunda, ett par kilometer från kungligheterna och E4 som skiljer dom åt. Det är väl ungefär som att påstå att man bor granne med kungen när man bor på Kungsholmen eller Hammarby sjöstad.

Området är väl rätt OK, bostadsrätter som byggdes för 13-14 år sedan har jag för mig. Har en polare som köpte ungefär samtidigt alldeles nära AB och motsvarande typ av lägenhet. Finns inte en tillstymmelse till förfall där och vad AB med familj gjort med lägenheten för att behöva en totalrenovering för ett år sedan är en gåta. Att sedan demolera lägenheten på nytt på ett år är bara sjukt.

https://www.hitta.se/kartan!~59.3717...37076:18.01575

Varför är lägenheten Robertos? De var väl gifta när de flyttade dit, om det du skriver stämmer? Börjar tro att det kan gå vilt till i Annas palats. Få människor klarar av att sabba så mycket, på så kort tid. Att allt skulle vara andras fel, har jag svårt att tro på.
Boendet i Spanien finansieras väl av Robertos pappa dessutom.
Äger hon bilen hon hör runt och periscopar i, eller står även den på maken?

Jag börjar tro att Anna är ett konstprojekt. Hon slår Helena Bergström med hästlängder, som professionell gråterska i media. Men på sin instagram och periscop rantar hon runt som värsta allvetaren och ger goda råd till kreti och pleti, samt läxar upp folk som skriver något som inte passar. Inget lipande där inte.

Skäms för att hon fått mig på kroken som en av "hatarna".
Och nej Anna, jag är inte avundsjuk. Vi är många som har släktingar med boende utomlands. Och media skulle jag inte medverka frivilligt i ens om jag hade en pistol mot tinningen. Vid eventuell lottovinst så skulle jag istället betala någon för att sitta i nyhetsmorgon i mitt ställe. Anna kanske ställer upp då, hon verkar sälja ut sig till vilket pris som helst.
Citera
2017-01-26, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Hon bor i Frösunda, ett par kilometer från kungligheterna och E4 som skiljer dom åt.

https://www.hitta.se/kartan!~59.3717...37076:18.01575

Ja hon bor onekligen närmare Friends pendelstation än Haga slott.......
Citera
2017-01-26, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Det är väl en jävla skillnad mellan att knyta näven i fickan på svenskt maner och grina för minsta lilla. Finns inget land i världen där det är normalt att flippa när man får en oskyldig kommentar om muffins. Om du tycker det är coolt så får det stå för dig. Jag tycker det är extremt barnsligt, speciellt i kombination med hennes självförhärligande lögner och extrema småaktighet.

Det finns vissa andra personer som beter sig illa på olika sätt som jag emellanåt kan tycka synd om innan de igen beter sig illa. Med Anna får man aldrig ens den där pausen på några månader innan hon återigen visar vilken ful människa hon är på insidan.

Det är klart att det står för mig, vem skulle det annars stå för?

Men ja, missförstå mig rätt, jag håller med om mycket som skrivs här och tycker också att mycket hon gör är barnsligt. Det jag tycker är coolt är just det att hon vågar visa sina känslor i samma ögonblick som de dyker upp. Jag tror att många skulle må bra av att kunna vara lite mer så. Jag själv inräknat.

Citat:
Ursprungligen postat av WaltzingMatilda
Eh va? Hennes sk karriär har väl ändå inte varit särskilt märkvärdig? Det är knappast så att fru Tunnan exponerats som en stor stjärna. För att hålla sig till nära 50-åringarna är både Carola Häggkvist och Pernilla Wahlgren större och betydligt mer omskrivna och de beter sig imo avsevärt mer vettigt än lilla Anna.

Jag har aldrig påstått att hon har haft en fantastisk karriär. Det jag sa var att hon har befunnit sig i en miljö som de flesta inte har. De flesta människor blir inte omskrivna i kvällspressen eller på flashback dagligen. De får inte bilder på sina gråtande ansikten och sin övervikt publicerade för hela Sveriges befolkning att beskåda. Eller har jag fel?

Jag kan förstå om en person i den situationen blir på sin vakt och har taggarna utåt lite extra när det gäller kritik mot sitt utseende och sådana saker. Jag hade förstått det precis lika mycket, om inte mer, ifall det hade gällt Carola eller Pernilla Wahlgren.
Citera
2017-01-26, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lairdy

Men ja, missförstå mig rätt, jag håller med om mycket som skrivs här och tycker också att mycket hon gör är barnsligt. Det jag tycker är coolt är just det att hon vågar visa sina känslor i samma ögonblick som de dyker upp. Jag tror att många skulle må bra av att kunna vara lite mer så. Jag själv inräknat.

Jag har aldrig påstått att hon har haft en fantastisk karriär. Det jag sa var att hon har befunnit sig i en miljö som de flesta inte har. De flesta människor blir inte omskrivna i kvällspressen eller på flashback dagligen. De får inte bilder på sina gråtande ansikten och sin övervikt publicerade för hela Sveriges befolkning att beskåda. Eller har jag fel?

Jag kan förstå om en person i den situationen blir på sin vakt och har taggarna utåt lite extra när det gäller kritik mot sitt utseende och sådana saker. Jag hade förstått det precis lika mycket, om inte mer, ifall det hade gällt Carola eller Pernilla Wahlgren.

Fast Anna Book söker ju själv den uppmärksamheten. Det går hyfsat bra att som kändis hålla sig undan om man inte vill visa sina plastikoperationer, fullproppade skräpförråd, gråtattacker, matlagning, bajskorvskommentar m.m. Det är ju inte så att hon blir smygfilmad

Sen verkar hon ha missförstått konceptet med Arga Snickaren. Vad tror hon att "arga" betyder? Har hon aldrig sett programmet innan hon var med själv?
Citera
2017-01-26, 14:16
Citat:
Ursprungligen postat av Lairdy

Mår Anna bra, tror/tycker du?
Hon är inte på sin vakt, hon är fullständigt hämningslös.
Miljön, hon befinner sig i har hon till stor del skapat själv.
Citera
2017-01-26, 14:34
Medlem
Ahahahahah!
Camilla (som driver Bloggbevakning) svarade så här när hon fick reda på att Anna kallat henne för en Mother fucker på Periscope.

Anna fick frågan på periscope om Bloggbevakning och först sa hon att hon inte visste vad det var men hon tyckte det var konstigt att de skrev om henne som inte bloggar och vilken konstig ”mother fucker” som skrev om henne och att hon (dvs Camilla) får kalla henne precis vad hon vill och att hon hoppas att hon (Camilla igen) får en man och barn som älskar henne riktigt mycket precis som Anna har. Så för att inte veta vad Bloggbevakning är så verkar hon veta väldigt mycket om Camilla och Bloggbevakning… 😀
Bloggbevakning skriver:
25 Jan 2017 kl. 20:37 (Redigera)
Naaaw! Boken! Din gullunge!
Like45

Det live chattades för fullt där inne under Arga Snickaren. Så jävla underhållande..

http://blogg.ng.se/bloggbevakning/20...little-picture
Citera
2017-01-26, 14:45
Medlem
Låt se nu. Hon har hittills klagat på:

1. Köksluckorna
2. Diskmaskinen
3. Mosaiken
4. Köksbänkarna
5. Sockeln till diskmaskinen
6. Kylen
7. Frysen
8. Köksfläkten
8. Sofforna
9. Fotpallen
10. Köksbordet
11. Köksstolarna
12. Tvättmaskinen
13. Torktumlaren
14. Förvaringen i hallen
15. Soffborden

Citera
2017-01-26, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motacilla
"Det finns ingen offerkofta på mig längre."

Jag döööör, hon är ju helt skruvad i allt hon gnäller över!

Haha. Offerkoftan har aldrig varit större än nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Penguina
Tunnan har stängt sin insta nu. Hyllningarna uteblev, så nu skall det raderas och blockas.

Ja, "näthatet" har väl blivit för stort ^^

Till Anna: du beter dig som en 5-åring. VÄX UPP FÖR FAN!
Citera
2017-01-26, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BV56
Det går hyfsat bra att som kändis hålla sig undan om man inte vill visa sina plastikoperationer, fullproppade skräpförråd, gråtattacker, matlagning, bajskorvskommentar m.m.

Det är väl just det här som gnager mig. Jag tycker det är så sorgligt att hon ska behöva "hålla sig undan." Alla människor får sin energi från olika saker. Just Anna verkar få sin från att synas och höras. Hon trivs med att öppna sig, berätta om sitt liv och sina känslor. Folk verkar vilja lyssna och hon har ju onekligen ett underhållningsvärde.

Men varför måste den här skammen prackas på henne? Varför ska hon behöva höra att hon är ful, galen, att hennes familj är si och så, att hon borde hålla sig undan från sociala medier osv?

Klart Anna har ett val om hon vill synas eller inte, men journalister och privatpersoner har väl också ett val? Man väljer väl som journalist hur man framställer en människa som man skriver om? Man väljer väl som privatperson vad man fokuserar på när man kommenterar någons instagram? Om man vet att Anna Books vikt har varit föremål för skvaller och skitprat i 20+ år, varför väljer man då att nämna just vikten i sin kommentar?

Det här är ju såklart ingenting som är unikt för Anna utan det gäller alla kändisar. Jag tycker det är jättekonstigt faktiskt. Men jag kanske är konstig själv.

Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Mår Anna bra, tror/tycker du?
Hon är inte på sin vakt, hon är fullständigt hämningslös.
Miljön, hon befinner sig i har hon till stor del skapat själv.

Jag vet inte, jag trodde förut att hon mådde dåligt men efter att jag såg henne i Breaking News och hon förklarade det där med skillnaden mellan att vara "känslig" och att vara en "känslomänniska" så har jag börjat fundera på om det inte är så att hon bara reagerar ovanligt starkt på helt vanliga känslor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in