2016-09-28, 20:49
Medlem
Grinar fettot lika mycket fortfarande för minsta lilla?
Citera
2016-09-29, 12:33
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagg i gräset
Haha hon är så jävla bitter för att hon inte blir inbjuden på Bindefeldts fester.
Är nyfiken på hur andra ser på henne i kändiskretsen. Om folk sett igenom henne eller om hon lurar allt och alla med sitt falska leende.

Hon är garanterat välkänd hos celebriteten efter hennes fajter med DeDe Lopez och hon Rednex bruden. Har svårt att tro att det finns nån grupp som skvallrar mer än Sveriges lilla kändisankdamm. Ja det skulle väl va vi här på FB då
Citera
2016-09-29, 15:05
Medlem
För lääänge sedan vart Tunnan bjuden på kändispartajen de tyckte hon var charmig, var någon form av maskot. Men med hennes dalande stjärna och taskiga beteende så hamnade hon längre och längre ner på listorna, numera struken. Men Tunnan har inte fattat det som alla andra förstått att hon är passe´ och betraktas som en driftkucku.
Citera
2016-09-29, 15:13
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Hon är garanterat välkänd hos celebriteten efter hennes fajter med DeDe Lopez och hon Rednex bruden. Har svårt att tro att det finns nån grupp som skvallrar mer än Sveriges lilla kändisankdamm. Ja det skulle väl va vi här på FB då

Ja just ja fajten med Lopez minns man ju och breven hon fick hem med urklippta bokstäver och hemska budskap. Såg nått program där FBI sa att det mycket sällan händer att folk får såna där brev med urklippta bokstäver, men när det hände så var det alltid nån i dennes närmaste krets. Hmm jag anar ugglor.
Senast redigerad av Dagg i gräset 2016-09-29 kl. 15:21.
Citera
2016-09-29, 18:27
Medlem
Penguinas avatar
Anna har postat lite igen:

Bild:
2016-09-27

Text:
annatoledanobook För 2 dagar sedan fick jag & Felicia @feliciabook hembesök utav @evalottas_ som satte i nytt fräsch hår ifrån @cindhair ~ Känns väldigt bra & kul att testa nytt hår. Har hört så mycket gott om dom från min vän. Så stort tack till Evalotta för en mycket rolig & trevlig dag tillsammans🙏🏼 Hoppas du också trivdes😘👍🏼& kände dig välkommen hos oss ~ Vi ses snart igen.
#cindhair #extensions #nyttochfräscht #lovelonghair #darkbrown #evalottas

Kommentarer:
susannewollter Jättesnyggt Anna och Felicia 💕👌😊👍
evalottas_ Tack själva😘Trivdes som fisken i vattnet o tiden flög iväg, åkte hem mkt nöjd mätt o belåten. Kände mig som hemma😍ses snart😍
maritafriberg 1Supersnygga Anna och Felicia!!👍👍👍💕💕💕💕💕
lindavmnilsson Vad fräsch du ser ut Anna
tine.hjul Så otroligt snyggt. 💞
tine.hjul Varför går de inte att skicka privat meddelande till dig???

- - - - - -

Bild:
2016-09-28 01

Text:
annatoledanobook Kortare lektion men oj sååååå givande ~ TACK till @annawallberg & Linda på fina @apridutveckling 🙏🏼❤️🙏🏼❤️🙏🏼 lektionerna & tiden vi har tillsammans bygger mitt självförtroende sakta men säkert. Uppskattar sååååå att du ringer & smsar om nya tider för ridningen heeeela tiden TACK🙏🏼😔🙏🏼 Betyder så mycket eftersom mitt skadade knä inte ens har gått att stödja på🙁 Men nu haltar jag ju bara igen 👍🏼😂😂 Kärlek❤️& Sacke är en underbar 2a häst att ha & öva på. #kämpa #hinderskaövervinnas #villmansåkanman #jagvillochjagska #hästar #hoppning #friendsarena #stjärnhoppningen #bingo&anna #svt @bingo_official min fina häst i Stjärnhoppningen🐎⭐️🐎

Kommentarer: Anna skäller ut en kille för en helt oskyldig kommentar. Hon är verkligen SJUK i huvet!!
flabbjaxarenAsså jag tror inte att han har instagram...
annatoledanobook @flabbjaxaren Nej men hans ägare har det! & dom tycker det är väldigt roligt när man visar glädje, uppskattning & tacksamhet. För att man får låna deras fantastiskt fina djur. Som dessutom är extremt dyrbara & viktiga för dom & deras liv. Så flabbjaxaren...varför var du tvungen & vara ironisk?!?! Eller trodde du på allvar att jag är så jävla dum i huvudet så att jag tror att hästarna har instagram och att hästarna läsa själva och att hästarna kanske kommer och ge mig ett tack tillbaka
adambouganim @flabbjaxaren HUR vågar du ha en sån otrevlig ton ~ mot Anna?!? Om du inte gillar det hon skriver ~ kan du klicka på avföljaknappen!!!😌😡 och till dig~ Anna ~ stå på dig! 💗❤️
chiliconkane Så kul att se er i stjärnhoppningen! Jag är själv dressyrryttare ☺️🏇
annatoledanobook 😂😂😂😂😂😂😂 pallar inte ens att rätta till de enstaka Stavfelen på slutet ~ Men jag ber till .... att vederbörande förstår vad jag ville säga iallafall🙏🏼😂🙏🏼😂🙏🏼😂
bindjoning @flabbjaxaren hur kul tror du det är när DU kommer och ~hånar~ Anna sådär?!?! Tänk om du själv var i hennes sits hur hade 👉🏻du👈🏻 känt dig??? Så onödigt med någon som ska hålla på och retas sådär man blir så arg😡😡😡 Anna: jag tror på Dig och hade hästen kunnat tacka dig hade den gjort det💕💕💕
mibipe Strunta i ironiska personer...dom är inte värda din tid och energi...dom är inte värda ett svar ens...så lägg tiden och energin på dig själv 🌹💖 hoppas innerligt att ditt knä blir bra igen. Sjukgymnastik kanske hjälper? Men där går du kanske redan? Men lova att vara rädd om dig och sköt om dig 💖🌹🙏 varm kram till dig
kattan1964 Älskar dina inlägg!! 💖💕
susannewollter Underbara bilder @annatoledanobook 💕💕💕💕
millus536Häst är bäst ❤️
wahlbergg Nämen asså vaddå? Klart en häst kan ha instagram @flabbjaxaren

- - - - - -

Bild:
2016-09-28 02

Text:
annatoledanobook Älskar blommorna på vårt matbord💞💞💞 #domsmåsakerna #hemma #vila #planera #lagamat #göraschema

Kommentarer:
madamerosee Vad fina 💐😍
mymartens Fiiiina 💕
maritafriberg1 Vackra!!💕💕
susannewollter Så fiina 💕💕💕
andre.verono83 ❤️
marcusjohansson11 Så fina blommor 😊😃😃❤️@annatoledanobook
marcusjohansson11 @annatoledanobook
Citera
2016-09-29, 18:38
Medlem
Loquitas avatar
Just nu på periscope. Felicia ska laga mat medans Anna ska bistå. Grejen är bara att Felicia inte är där, hon kör Antonio till "nånstans".. Anna står och moffar i sig mat.
Arga snickaren kommer på tal när någon frågar:
"Funkar inte fläkten?"
"Ehe, nej! Ingenting funkar sen arga snickaren va här! Dom kom hit och satte upp allting, men inget funkar!
Men jag är inte klar med dom än.. Det skulle ju se fruktansvärt dåligt om dom inte fixade sakerna.. för dom!"

Dessutom är hon på dåligt humör. Nån skrev:
"Är du grining?"
"NÄÄÄ! Jag är inte grining, jag är ledsen så tänk på vad du säger.. till andra också"
Citera
2016-09-29, 18:56
Medlem
Familjen Addams är ju faktiskt riktigt normala och väldigt mycket trevligare jämfört med Sångfågelns, för att inte tala om dessa lismande följare..
Citera
2016-09-29, 20:09
Medlem
Man sitter här och bara skakar på huvudet, det är som alltid med skräckblandad förtjusning man läser Annas inlägg.
Hon tine.hjul som frågade om man inte kunde tala privat med Anna tycker jag lite synd om. Jag kommer ihåg att hon en gång svarade på ett av Annas inlägg där hon lite flytande talade om hur jobbigt det var/alla var elaka, och skrev om hur jobbigt hon själv hade det. Anna sa att hon kunde höra av sig till henne privat men det verkar vara nåt hon bara sa. Det är ju ganska elakt att inge hopp i människor som mår dåligt om man inte tänker stå för det man sa liksom.
Och allvarligt, allvarligt, Anna måste vara den enda av de som är med i den där jävla ridtävlingen som tar det på allvar. Har svårt att tänka mig någon av de andra instagrammar sina ridlektioner som hon gör.
#jagriderbäst #vinnerjaginteärdetfusk #förlorarjagberordetpåengammalskada #positivitetochkärlek #ödmjukhet

Och Penguina, supertack för att du förgyller kvällen med Annas instagraminlägg. Alltid kul att kolla in när man väntar på att maten blir klar.
Citera
2016-09-30, 00:35
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis

Men så intressant. Annika Ljungberg? Berätta mer för tusan!
Citera
2016-09-30, 02:05
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Men så intressant. Annika Ljungberg? Berätta mer för tusan!

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle13448346.ab

Haha flodhäst.
Citera
2016-09-30, 02:11
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:

Haha flodhäst.

– När ceremonin var som vackrast och tårarna rann kom Anna Book in som en jävla flodhäst och förstörde allt, säger Annika Ljungberg till tidningen.

Enligt Ljungberg ska fadäsen vid vigselceremonin följts av att Book höll inte ett, utan två tal vid middagen, som ”handlade mest om hennes bukoperation”.

Citera
2016-09-30, 07:30
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:

Haha flodhäst.

Hmm..man undrar ju vad mer som låg bakom den beefen...som någon skrev - dra upp det där efter åtta år..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in