Anna har postat lite igen:
Bild:
2016-09-27
Text:
annatoledanobook För 2 dagar sedan fick jag & Felicia @feliciabook hembesök utav @evalottas_ som satte i nytt fräsch hår ifrån @cindhair ~ Känns väldigt bra & kul att testa nytt hår. Har hört så mycket gott om dom från min vän. Så stort tack till Evalotta för en mycket rolig & trevlig dag tillsammans🙏🏼 Hoppas du också trivdes😘👍🏼& kände dig välkommen hos oss ~ Vi ses snart igen.
#cindhair #extensions #nyttochfräscht #lovelonghair #darkbrown #evalottas
Kommentarer:
susannewollter Jättesnyggt Anna och Felicia 💕👌😊👍
evalottas_ Tack själva😘Trivdes som fisken i vattnet o tiden flög iväg, åkte hem mkt nöjd mätt o belåten. Kände mig som hemma😍ses snart😍
maritafriberg 1Supersnygga Anna och Felicia!!👍👍👍💕💕💕💕💕
lindavmnilsson Vad fräsch du ser ut Anna
tine.hjul Så otroligt snyggt. 💞
tine.hjul Varför går de inte att skicka privat meddelande till dig???
- - - - - -
Bild:
2016-09-28 01
Text:
annatoledanobook Kortare lektion men oj sååååå givande ~ TACK till @annawallberg & Linda på fina @apridutveckling 🙏🏼❤️🙏🏼❤️🙏🏼 lektionerna & tiden vi har tillsammans bygger mitt självförtroende sakta men säkert. Uppskattar sååååå att du ringer & smsar om nya tider för ridningen heeeela tiden TACK🙏🏼😔🙏🏼 Betyder så mycket eftersom mitt skadade knä inte ens har gått att stödja på🙁 Men nu haltar jag ju bara igen 👍🏼😂😂 Kärlek❤️& Sacke är en underbar 2a häst att ha & öva på. #kämpa #hinderskaövervinnas #villmansåkanman #jagvillochjagska #hästar #hoppning #friendsarena #stjärnhoppningen #bingo&anna #svt @bingo_official min fina häst i Stjärnhoppningen🐎⭐️🐎
Kommentarer:
Anna skäller ut en kille för en helt oskyldig kommentar. Hon är verkligen SJUK i huvet!!
flabbjaxarenAsså jag tror inte att han har instagram...
annatoledanobook @flabbjaxaren Nej men hans ägare har det! & dom tycker det är väldigt roligt när man visar glädje, uppskattning & tacksamhet. För att man får låna deras fantastiskt fina djur. Som dessutom är extremt dyrbara & viktiga för dom & deras liv. Så flabbjaxaren...varför var du tvungen & vara ironisk?!?! Eller trodde du på allvar att jag är så jävla dum i huvudet så att jag tror att hästarna har instagram och att hästarna läsa själva och att hästarna kanske kommer och ge mig ett tack tillbaka
adambouganim @flabbjaxaren HUR vågar du ha en sån otrevlig ton ~ mot Anna?!? Om du inte gillar det hon skriver ~ kan du klicka på avföljaknappen!!!😌😡 och till dig~ Anna ~ stå på dig! 💗❤️
chiliconkane Så kul att se er i stjärnhoppningen! Jag är själv dressyrryttare ☺️🏇
annatoledanobook 😂😂😂😂😂😂😂 pallar inte ens att rätta till de enstaka Stavfelen på slutet ~ Men jag ber till .... att vederbörande förstår vad jag ville säga iallafall🙏🏼😂🙏🏼😂🙏🏼😂
bindjoning @flabbjaxaren hur kul tror du det är när DU kommer och ~hånar~ Anna sådär?!?! Tänk om du själv var i hennes sits hur hade 👉🏻du👈🏻 känt dig??? Så onödigt med någon som ska hålla på och retas sådär man blir så arg😡😡😡 Anna: jag tror på Dig och hade hästen kunnat tacka dig hade den gjort det💕💕💕
mibipe Strunta i ironiska personer...dom är inte värda din tid och energi...dom är inte värda ett svar ens...så lägg tiden och energin på dig själv 🌹💖 hoppas innerligt att ditt knä blir bra igen. Sjukgymnastik kanske hjälper? Men där går du kanske redan? Men lova att vara rädd om dig och sköt om dig 💖🌹🙏 varm kram till dig
kattan1964 Älskar dina inlägg!! 💖💕
susannewollter Underbara bilder @annatoledanobook 💕💕💕💕
millus536Häst är bäst ❤️
wahlbergg Nämen asså vaddå? Klart en häst kan ha instagram @flabbjaxaren
- - - - - -
Bild:
2016-09-28 02
Text:
annatoledanobook Älskar blommorna på vårt matbord💞💞💞 #domsmåsakerna #hemma #vila #planera #lagamat #göraschema
Kommentarer:
madamerosee Vad fina 💐😍
mymartens Fiiiina 💕
maritafriberg1 Vackra!!💕💕
susannewollter Så fiina 💕💕💕
andre.verono83 ❤️
marcusjohansson11 Så fina blommor 😊😃😃❤️@annatoledanobook
marcusjohansson11 @annatoledanobook