Flashback bygger pepparkakshus!
2016-12-19, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Har saknat Tunnan i musikhjälpen hon är ju så otroligt godhjärtad så varför inget deltagande?

Hon är ju den mest ödmjuka människan på jorden så hon lät mindre viktiga artister ta hennes plats..
Citera
2016-12-19, 20:47
Medlem
PiusXIIIs avatar
Annars kunde det vara rätt kul att höra Anna Book och Little Jinder ihop.
Citera
2016-12-19, 20:55
Bannlyst
Citat:
Vad i helvete?? Alltså, jag älskar min mamma djupt och vi står varandra jättenära. Jag kommer att sörja djupt när hon dör och sakna henne hela mitt liv. Men, att använda hennes bild som julpynt??? Vad i helvete som sagt. Hur kommer man ens på den idén? Det är så respektlöst så det finns inte.
Mamman kanske påminner om tomten. Det får tiden utvisa.

Citat:
Jag både vill och vill inte se den granen.
Som så mycket annat i Annas liv så går det att likna vid en hemsk trafikolycka som man åker förbi. Man vill egentligen inte se hemskheterna, men det är liiite för svårt att kolla bort.

Edit: På tal om att inte kunna titta bort, så dristade jag mig till att kika in på hennes instagram nyss. Än en gång lyfter hon upp sin person och förmåga i ett inlägg.

En tjej frågar Anna i en kommentar på hennes senaste bild hur länge hon har ridit. Anna svarar:

Citat:
Jag har ridit i 4 månader & hoppar som högst 65 - 70 cm i nuläget ~ Skulle nog klara lite högre. Men jag ligger helst på denna höjden ett tag till, så att jag känner mig ännu säkrare. Det jag har lärt mig på dessa 4a månaderna är ju helt fantastiskt & för dom flesta så tar det ju flera år att komma dit där jag är idag.
Fantastiskt hur snabb hon är i utvecklingen och bräcker alla som kommer i hennes väg med sitt skarpa intellekt och fantastiska förmåga att anpassa sig till de tuffaste av situationer.
Senast redigerad av HMBPTOLEMAJOW 2016-12-19 kl. 21:03.
Citera
2016-12-19, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW

Som så mycket annat i Annas liv så går det att likna vid en hemsk trafikolycka som man åker förbi. Man vill egentligen inte se hemskheterna, men det är liiite för svårt att kolla bort.

Edit: På tal om att inte kunna titta bort, så dristade jag mig till att kika in på hennes instagram nyss. Än en gång lyfter hon upp sin person och förmåga i ett inlägg.

En tjej frågar Anna i en kommentar på hennes senaste bild hur länge hon har ridit. Anna svarar:

Fantastiskt hur snabb hon är i utvecklingen och bräcker alla som kommer i hennes väg med sitt skarpa intellekt och fantastiska förmåga att anpassa sig till de tuffaste av situationer.
Men va fan.. Finns det ingen hästägare här som kan låna ut en vild hingst till ryttarinnan? Man får nästan frossa av att läsa det du skriver. Tror dessvärre inte att något kan få henne att tvivla på sig själv som störst, bäst och vackrast.
Citera
2016-12-19, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW

Plus att hon är den mest ödmjuka ryttarinnan!
Citera
2016-12-20, 08:35
Medlem
Har hon plötsligt endast ridit i fyra månader? Före stjärnhoppningen så hette det väl att hon ridit fram tills hon var nitton, haft egen ponny etc. Men var det den lilla ponnyn så kanske den ramlade ihop en dag, det var kanske Annas dramatiska ridolycka?

Att tala om Annas vikt kontra hästens storlek så verkar det ha glömts bort att Bingo må vara stor, men att han är GAMMAL och fick stå ut med henne. Som bonus några till...

Ja,ja...Men nu har hon alltså inte ridit som ung?
Citera
2016-12-20, 08:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Men va fan.. Finns det ingen hästägare här som kan låna ut en vild hingst till ryttarinnan? Man får nästan frossa av att läsa det du skriver. Tror dessvärre inte att något kan få henne att tvivla på sig själv som störst, bäst och vackrast.
Nej, hon är ~ övertygad om sin egen förträfflighet. Jag är ingen ridexpert, men det är tamigfan ingen graciös syn att se ~Anna~ på hästens rygg. Men så kanske alla ser ut när de rider.
#tequiero #miamor ~~
Citera
2016-12-20, 12:23
Medlem
Knullkungens avatar
Citat:
Läste någonstans att Book gått ner 62 kg. Finns det någon bild på detta?

(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
Citera
2016-12-20, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
Det där tror jag inte på alls. Varför såg hon då ut som en tjock korv när hon red på Bingo?
Citera
2016-12-20, 14:45
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Det där tror jag inte på alls. Varför såg hon då ut som en tjock korv när hon red på Bingo?
Efter ingående kroppsstudier så kan man nog säga att hon var som tyngst 2007, riktigt rultig 2006 för att vara som lättast kring 2009.

Lets Dance 2006, riktigt tjock (bonus, en juckande Anna).
https://www.youtube.com/watch?v=G1qpbvFcO_Q

Melodifestivalen 2007, svårt att sjunga på grund av fetman.
https://www.youtube.com/watch?v=tgkAatPPmj0

2009 är hon nog som lättast den här sidan 80-talet.
https://www.youtube.com/watch?v=OUyjDVOGVI0

Med tanke på att Anna ljuger som Bingo travar kan man kanske tänka sig att 40 kg mellan topp och botten är rimligt 75-115 kg för att nu väga dryga 80? Svårt att se i och med att hon är extremt kort. Någon kanske vill fråga?
Senast redigerad av Readyfreddie 2016-12-20 kl. 14:50.
Citera
2016-12-20, 16:51
Medlem
Jag undrar kring alla magoperationer hon gjort? Har det varit fetmaoperationer allesammans? Eller vad är det för operationer? Var det en fetmaoperation och en massa komplikationer? För om det bara var fetmaoperationer, så undrar jag om hon gjort dem privat? Verkar ju konstigt om Landstinget skulle bekosta en som inte kan ändra sig flera sådana? Det är ju alltid en extrarisk att operera någon alls, med sövning och sådant. Men extrariskabelt att operera någon som är tjock. Samt så handlar det ju om pengar, vilka Landstinget ju lider brist av. Så har hon bekostat sina operationer själv, eller genomgick hon en och fick en massa komplikationer?
Citera
2016-12-20, 17:12
Medlem
Åååååh nu är hon på Periscope och galer återigen om något sensationellt som hon "inte kan gå in på". Hon har fått upprättelse men kan inte berätta om det mer, suck. Hon påstår att hon vill ta saker och ting privat med den det berör innan hon "går offentligt" men alltså allt hon vill är ju att locka tittare till sitt Periscope. Plus att hon periscopar när hon kör bil, idiotiska tant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in