Citat:
Vad i helvete?? Alltså, jag älskar min mamma djupt och vi står varandra jättenära. Jag kommer att sörja djupt när hon dör och sakna henne hela mitt liv. Men, att använda hennes bild som julpynt??? Vad i helvete som sagt. Hur kommer man ens på den idén? Det är så respektlöst så det finns inte.
Mamman kanske påminner om tomten. Det får tiden utvisa.
Citat:
Jag både vill och vill inte se den granen.
Som så mycket annat i Annas liv så går det att likna vid en hemsk trafikolycka som man åker förbi. Man vill egentligen inte se hemskheterna, men det är liiite för svårt att kolla bort.
Edit: På tal om att inte kunna titta bort, så dristade jag mig till att kika in på hennes instagram nyss. Än en gång lyfter hon upp sin person och förmåga i ett inlägg.
En tjej frågar Anna i en kommentar på hennes senaste bild hur länge hon har ridit. Anna svarar:
Citat:
Jag har ridit i 4 månader & hoppar som högst 65 - 70 cm i nuläget ~ Skulle nog klara lite högre. Men jag ligger helst på denna höjden ett tag till, så att jag känner mig ännu säkrare. Det jag har lärt mig på dessa 4a månaderna är ju helt fantastiskt & för dom flesta så tar det ju flera år att komma dit där jag är idag.
Fantastiskt hur snabb hon är i utvecklingen och bräcker alla som kommer i hennes väg med sitt skarpa intellekt och fantastiska förmåga att anpassa sig till de tuffaste av situationer.