Citat:
Ursprungligen postat av
janostortan
Till alla er som mobbat o kallat Anna för tunnan så kan jag idag berätta hon har en sjukdom som kallas pcos som gör att man får blåsor på äggledarna vilket påverkar hårväxt och att man har svårt att bli gravid OCH ATT GÅ NER I VIKT.
Att be er skämmas är väl ingen ide har man ingen moral eller hyfs så kan man inte som ni ta åt er o förbättra sig.
Jag förstår helt och fullt att hon har svårt att gå ner i vikt och tycker det är taskigt att hon mobbas för det, jag menar äter man en redig frukost, två luncher, en middag och kvällsmat på en dag utan att röra sig borde man ju gå ner i vikt!
Det är givetvis inget annat än sjukdomens fel att hon inte går ner. Det har absolut INTE att göra med att hon helt enkelt inte gör av med i närheten av allt hon äter, jag ska nog börja äta tre påsar chips om dagen och ligga i sängen och se på film och sedan beklaga mig över att jag har en sjukdom som gör att jag inte går ner i vikt.
Citat:
Ursprungligen postat av
BV56
Jag är verkligen inget fan av Anna Book och jag tycker att hon är patetisk och att hon gör sig till åtlöje i det mesta hon tar sig för MEN jag gillar inte att ni kallar henne Tunnan eller Fläsktunnan. Vad tillför det skvallertråden att ni gör så?
Det verkar vara ganska vanligt att andra kändisar uttalar sig om Anna Book i t ex radio. Nu senast hörde jag en podcast där en Thobias berättade att han hade haft en instagramdispyt med AB för att han hade skojat om att AB hade fotobombat ett foto på Carola. AB blev så klart sur och frågade vad han menade med diverse smileys och ?!?!?!. Han svarade att han trodde att AB förstod ett skämt och hade mer självdistans.
Ähh, skärt barn har många namn!
Att andra uttalar sig om henne är ju hela hennes idé om att synas konstant, då är hon "i ropet" och får nya underbara erbjudanden om lägerelds-tv som "hjälp jag är med i en japansk tv-show"...