2017-01-24, 23:18
Medlem
"När Anna Book passerar teven så missar man 3 reklamfilmer" - Örjan Lax.
Citera
2017-01-25, 08:55
Medlem
Lilla Anna – "Jag är glad att jag var artig, väluppfostrad och visade glädje och tacksamhet men det var lite skådespel"

Detta står att läsa i Aftonbladet idag angående Arga Snickaren. Där har vi henne i ett nötskal, ödmjuk på alla sätt och vis.
Citera
2017-01-25, 08:57
Medlem
DjPuttes avatar
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...ora-dem-ledsna

Hon förnekar sig inte bara för det inte vart som hon ville i design så ska man gråta ut och få som man vill, När sjutton ska hon ge med sig i allt gnäll hennes egna bok på bra bortförklaringar måste innehålla flera kapitel nu....
Citera
2017-01-25, 09:22
Medlem
GemytligGentlemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Lilla Anna – "Jag är glad att jag var bortskämd, patetisk och visade min psykos och mitt rätta jag och det var inget skådespel"

Sådär, rättade hennes mongoloida uttalande.

Det där jävla tjatet om matbordet gär mig på nerverna. Om det nu är för litet så är det ju bara att köpa ett nytt. Har man dåligt med pengar kan man köpa ett på Ikea eller leta runt på Blocket. Men Tunnan däremot ska gråta sig till ett nytt via slaskpressen. Maken till patetik och bristande självrespekt finns ju inte.
Citera
2017-01-25, 09:46
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Gissa vem som gästar Breaking News med Filip och Fredrik ikväll? 😉

https://m.facebook.com/BreakingNewsF...pe=3&source=48
Det får vi inte missa!
Citera
2017-01-25, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...ora-dem-ledsna

Hon förnekar sig inte bara för det inte vart som hon ville i design så ska man gråta ut och få som man vill, När sjutton ska hon ge med sig i allt gnäll hennes egna bok på bra bortförklaringar måste innehålla flera kapitel nu....

"Anna Book höll tyst om kritiken: ”Ville inte göra dem ledsna”

Citat:
Anna Book fick familjens hem helrenoverat av ”Arga snickaren” i Kanal 5, och tog emot resultatet med varma ord och glädjetårar. Men redan direkt efteråt visade artisten upp sitt missnöje i sociala medier.
I kvällens avsnitt erkänner hon att den glada reaktionen i tv var delvis fejk.
– Jag är glad att jag var artig, väluppfostrad och visade glädje och tacksamhet men det var lite skådespel, det måste jag säga. Det vart inte bättre, säger hon i programmet.
Citat:
Hon menar att hon direkt kände att resultatet inte stämde överens med vad hon önskat, vitvaror höll inte vad de lovat, det nya matsalsbordet var för litet för att samla nära och kära.
– På det stora hela blev vi nöjda, men vi märkte ganska tydligt att det inte blev helt bra. Men jag tror väldigt mycket på att ge saker en chans och det var därför jag inte sa ”vänta lite, vad fan är det ni har gjort?”
Citat:
Hon höll tillbaka kritiken också av hänsyn till hantverkarna på plats.
– Eftersom jag tycker om de som var här och jobbade ville jag inte göra dem ledsna, då fokuserade jag på det som var bra. Men ibland önskar man kanske att man vågade vara mer direkt men jag gjorde en avvägning: kanske var det bara ovanan med det nya.

Gråt, gråt, gråt, gråt, gråt
Citera
2017-01-25, 10:50
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebollesolle
"Anna Book höll tyst om kritiken: ”Ville inte göra dem ledsna”

Gråt, gråt, gråt, gråt, gråt

Citat:
Hon höll tillbaka kritiken också av hänsyn till hantverkarna på plats.
– Eftersom jag tycker om de som var här och jobbade ville jag inte göra dem ledsna, då fokuserade jag på det som var bra. Men ibland önskar man kanske att man vågade vara mer direkt men jag gjorde en avvägning: kanske var det bara ovanan med det nya.

Hon har ju inga problem med att vara "mer direkt" när det gäller följare, som skriver nåt hon kan uppfatta som kritik/fel, oavsett hur långsökt det än är.
Citera
2017-01-25, 11:13
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
Nu har hon varit med äldsta dottern och träffat agenten. Dom ska tydligen ha nåt gemensamt projekt. Kan det vara så att det faktiskt blir en dokusåpa om mor och dotter Book?

Det handlar nog bara om att båda ska börja blogga igen. Erwik har väl bara bloggare i sitt stall. Felicia bloggade för honom för nåt år sen på Finest. Annabook.net är registrerat på Erwik.

Citat:
Ursprungligen postat av Ormsaltaren

Fatta vilken mardröm hon varit på föräldramöten. Hade inte barnen högsta betyg var det fel på systemet.
Nä usch och fy, vedervärdigare människa får man leta efter.

Anna har nyligen deklarerat att hon minsann gör en polisanmälan på lärare om de favoriserar någon annans barn.

Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
Påstår sig vara äkta och erkänner alltid när hon gjort fel.

Det måste alltså betyda att hon aldrig någonsin gjort fel.
Citera
2017-01-25, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Det handlar nog bara om att båda ska börja blogga igen. Erwik har väl bara bloggare i sitt stall. Felicia bloggade för honom för nåt år sen på Finest. Annabook.net är registrerat på Erwik.

Anna har nyligen deklarerat att hon minsann gör en polisanmälan på lärare om de favoriserar någon annans barn.

Detta bevisar att polisen inte gör något! Vi är många som är missnöjda med polisens utredningsarbete och att de bara lägger ner viktiga anmälningar.

Hade polisen tagit anmälan på allvar så hade Felicia i dag varit en duktig forskare i ett tungt ämne som räddat mänskligheten. Nu måste hon blogga ihop med morsan om mat, inredning och elaka hantverkare, och ingå i ett bloggstall. Det är så det kan gå, när polisen inte sköter sig!
Citera
2017-01-25, 11:22
Medlem
Såg Anna Book på Breaking News och tycker faktiskt det var riktigt bra och klokt sagt, det hon sa om att det är skillnad på att vara "känslig" och att vara en "känslomänniska." Alla har vi känslor men vi visar dem olika tydligt.

I vår kultur häruppe i Norden råder en oskriven lag om att visa så lite känslor som möjligt. Anna verkar skita i det. Hon brusar upp när hon blir arg, gråter när hon blir ledsen osv. Då vi inte är vana vid sådant beteende är det lätt att säga att Anna "flippar ur" i tid och otid, men kanske är hon inte argare eller ledsnare än vem som helst, hon bara visar det mer.

Jag tycker det är lite coolt, faktiskt. Kanske skulle hennes beteende inte alls ses som lika knasigt om hon hade bott i USA t.ex.
Citera
2017-01-25, 11:47
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida

Så är det, absolut!

Den där Erwik, hade inte han något fuffens med Linda Rosing? Kommer inte ihåg vad det handlade om, men har ett svagt minne av något drama där.

Citat:
Ursprungligen postat av Lairdy
Såg Anna Book på Breaking News och tycker faktiskt det var riktigt bra och klokt sagt, det hon sa om att det är skillnad på att vara "känslig" och att vara en "känslomänniska." Alla har vi känslor men vi visar dem olika tydligt.

I vår kultur häruppe i Norden råder en oskriven lag om att visa så lite känslor som möjligt. Anna verkar skita i det. Hon brusar upp när hon blir arg, gråter när hon blir ledsen osv. Då vi inte är vana vid sådant beteende är det lätt att säga att Anna "flippar ur" i tid och otid, men kanske är hon inte argare eller ledsnare än vem som helst, hon bara visar det mer.

Jag tycker det är lite coolt, faktiskt. Kanske skulle hennes beteende inte alls ses som lika knasigt om hon hade bott i USA t.ex.

Anna är ÖVERkänslig, och oerhört kass på att ta något som på minsta lilla vis kan förvridas till kritik.
Det handlar inte om något härligt spanskt temperament, som hon försöker göra gällande.
Citera
2017-01-25, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Anna är ÖVERkänslig, och oerhört kass på att ta något som på minsta lilla vis kan förvridas till kritik.
Det handlar inte om något härligt spanskt temperament, som hon försöker göra gällande.

Jo fast man får ju kanske ta lite hänsyn till hennes livssituation också. Hon har ju sedan hon var ung tonåring befunnit sig i en miljö som är högst ovanlig och utsatts för saker som de flesta inte har.

Jag kan förstå om man blir lite extra less på kritik när allt man gör och säger ständigt ska kritiseras. Hennes vikt och ögonbryn, uttalanden, matlagning, olyckor och sjukdomar, osv osv. Och jag veeet att hon har sig själv att skylla då hon själv söker uppmärksamhet, men vissa människor har en exhibitionistisk läggning och får sin energi från att synas och höras.

Hon ska väl inte behöva gömma sig och förtrycka sina känslor om hon nu trivs med att synas, bara för att några som hon inte känner tycker det blir lite skämmigt när de ser någon som gråter och skäller lite högre än vad de är vana vid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in