2017-09-26, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Typiskt översittar mobbarstil av dig Volvo123#looooser

Anna är en kvinna som olikt dig lyckats vara den hon vill vara vilket verkar göra dig avundsjuk och elak.

Är det så här Anna Book vill vara?

Jag tror hon vill vara rik och berömd, men det är för sent att bli porrskådis och knulla runt när man är 47 år. Allt har sin tid.

När hon var ung slösade hon bort sin tid på att laga och äta fet mat. Tid hon skulle ha ägnat åt att ta hand om sina barn och se till att de blir bra samhällsmedborgare.

Ingen vill ha det livet Anna Book visar upp. Barnen mår mycket dåligt och kommer inte ha en bra framtid. Det jag undrar över är socialens insatser som pågått i flera år utan resultat värt namnet. Varför har inte Ant*nio omhändertagits av soc, då han lever i en skadlig miljö?

Att låta barn bli feta är barnmisshandel. Att inte sätta gränser är det värsta brott en föräldrar kan begå mot sina barn, och då tänker jag på Anna Book som ger barnen helt fel signaler om sex. Barn gör som föräldrarna och äter mamman okontrollerat och har sexsnack som Anna Book, återspeglas det i barnens syn på livet.
Citera
2017-09-26, 10:50
Medlem
roberto in action

https://minfil.org/TePb6cc2b6/IMG_0283.MOV
Citera
2017-09-26, 10:51
Medlem
Alldeles precis nyss på instagran hade hon träffat sin gubbe. Hon hade ju inte träffat honom sedan 07:20 så blev en "snabbis på jobbet" följt av en löjligt smiley.
Senast redigerad av SS-Leibstandarte 2017-09-26 kl. 10:58.
Citera
2017-09-26, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SS-Leibstandarte
Alldeles precis nyss på instagran hade hon träffat sin gubbe. Hon hade ju inte träffat honom sedan 07:20 så blev en "snabbis på jobbet" följt av en löjligt smiley.

Och då uppkommer frågan, varför Anna Book tycker det angår hela världen.
Citera
2017-09-26, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pauleisen
Ett jäkla under att hon inte smäller med bilen!
Vad är grejen med det här tack för kaffet som bombar hennes flöde?
Vet inte, verkar ju ganska dryga även om offret nu i frågan var Anna Book
Citera
2017-09-26, 12:06
Medlem
Jag börjar misstänka att allt är en konspiration, en förberedelse för någon dokumentär. Kanske är det så att alla reaktioner på detta infantila uppträdande och beteende är till för satt se hur publiken kan förmås att samlas i drev och hata. Allt hon gör är fel i så många avseenden och det kan inte vara en tillfällighet? Kanske ingår dettai ett socialantropologiskt jätteexperiment där folket, massan, får stå till svars för sina reaktioner.

Det kan inte vara så illa att detta stycke idiot är på riktigt!
Citera
2017-09-26, 12:06
Medlem
Tunnan - "ful är hon, men mig skrämmer hon inte"! Återkopplar till den hemska livesändningen där hon kallar en Frans för en falukorv (första gången jag fattade att hon är störd på riktigt). Vilken Frans är det hon talar om - jag fattar inte? Är det Franz Josef Strauss - tysk 1900-tals politiker? Är det "trams Frans" - svensk bloggare som gått "Drinkskolan" hos tunnan? Är det Frans Jeppsson-Vall - svensk artist från Ystad? Eller är det Frans Beckenbauer - tysk fotbollsikon? Någon som vet?
Citera
2017-09-26, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Och då uppkommer frågan, varför Anna Book tycker det angår hela världen.
Hon verkar älska prata om sitt sexliv inför allmänheten.
Citera
2017-09-26, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BompaLore
Jag börjar misstänka att allt är en konspiration, en förberedelse för någon dokumentär. Kanske är det så att alla reaktioner på detta infantila uppträdande och beteende är till för satt se hur publiken kan förmås att samlas i drev och hata. Allt hon gör är fel i så många avseenden och det kan inte vara en tillfällighet? Kanske ingår dettai ett socialantropologiskt jätteexperiment där folket, massan, får stå till svars för sina reaktioner.

Vilket fantastisk inlägg. Allt mer fasar jag för att jag är ett offer i ett gigantiskt projekt😱
Citera
2017-09-26, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BompaLore

Kan också handla om vadslagning på hög nivå! Journalister inblandade, självklart + kanske någon känd sociolog i bakgrunden. Kommande examensarbete?
Citera
2017-09-26, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Tunnan - "ful är hon, men mig skrämmer hon inte"! Återkopplar till den hemska livesändningen där hon kallar en Frans för en falukorv (första gången jag fattade att hon är störd på riktigt). Vilken Frans är det hon talar om - jag fattar inte? Är det Franz Josef Strauss - tysk 1900-tals politiker? Är det "trams Frans" - svensk bloggare som gått "Drinkskolan" hos tunnan? Är det Frans Jeppsson-Vall - svensk artist från Ystad? Eller är det Frans Beckenbauer - tysk fotbollsikon? Någon som vet?
Det är Tramsfrans, googla hans nick så kan du läsa hans roliga krönikor som han gör dagligen för aftonbladet, som ofta handlar om Anna- jättekul!
Citera
2017-09-26, 15:58
Medlem
lite livesnuttar

https://minfil.org/m0X46bc2b0/IMG_0284.MOV
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in