Flashback bygger pepparkakshus!
2016-12-06, 21:25
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Vad är det för fel EGENTLIGEN på vuxna människor, så som Anna, som måste tala om att de minsann har en hemlighet, men de tänker inte tala om vad.... Varför då ens säga att man har en hemlighet? Okej med barn som gör så, men borde man inte växa ifrån sådant trams? Ungefär som om jag skulle logga in här och skriva "Jag vet en grej om Anna Book, men jag tänker inte tala om vad. Hej med er!". Hon är ju för löjlig... Alltså ÄR hon förståndshandikappad? Är det någon som vet något om hur hon klarade sig i skolan?

Hon vill ha uppmärksamheten. Att folk frågar "åh vad då för hemlis" Som de på facebook som skriver exempelvis "idag är jag ledsen" sen skriver alla hens vänner "va har hänt gumman" "finns här om du behöver prata". Efter några "va har hänt" kommer äntligen svarat från den ledsne "jag vill inte ta det här". Nä men skriv inte att du är ledsen då.

Uppenbarligen är ju Anna inte tillräckligt lamslagen för att skriva ett långt inlägg och passa på att fota sig själv naken.. Eftersom hon är så sårbar. Kanske Roberto varit otrogen, brukar vara så då fasaden låter lite för perfekt
Senast redigerad av cosmic_dancer 2016-12-06 kl. 21:31.
Citera
2016-12-06, 21:26
Medlem
Ett psykbryt på gång? På något sätt vore det lika smaskens som att hon faktiskt är i behov av professionell hjälp utifrån.
Citera
2016-12-06, 21:42
Medlem
Vitsippan_79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
En kan ju tolka det som att vara med i programmet var viktigare än ungen så det blev en abort. Men var det inte nånting med magen/vikten som spökade
http://www.expressen.se/noje/anna-book-gjorde-abort-fore-finalen/
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article10778307.ab
Barnet var önskat och aborten var pga medicinska risker med att fullfölja graviditeten
Citera
2016-12-06, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Och efter ett bad blev hon lamslagen och sitter nu naken utan en tråd på kroppen och lägger ut en bild från Spanien. Känner igen bordet från svärfars lägenhet. Var det bara bilden hon ville få en anledning att visa?

Ja, jag fick intrycket att hon dels söker uppmärksamhet genom det vanliga "åh vad ledsen jag blev idag" så att folk ska börja fråga vad som hänt (det där har Anna gjort ett antal gånger) och dels genom att visa upp en bild på sin nakna rygg och betona att hon är naken utan en tråd på kroppen.

Och alltså jag är verkligen inte den som skammar Anna eller nån annan pga kroppsvikt. Jag skiter i om nån är tjock eller smal, det gör inte en person bättre eller sämre. Men den där bilden Anna nu la upp, den kan bara inte vara aktuell för så där slank är hon inte just nu.
Citera
2016-12-06, 21:56
Medlem
Men inte är det Tunnans rygg vi ser på IG-bilden? Hade föreställt mig den lite mer "valkig"....
Citera
2016-12-07, 07:47
Medlem
"inte ha ont, vill inte ha sorg, vill inte ha svårt att andas, vill inte känna mig lamslagen, vill vara stark, vill vara glad......varför händer saker alltid i lite svårare stunder när man inte har någon som bär en, då man verkligen behöver det?!?! Måste kämpa nu & det är jag ju van vid "

Lilla Anna vill ha någon som bär henne, får jag föreslå en gaffeltruck eller en hjullastare?
Citera
2016-12-07, 08:09
Medlem
Kära Anna, livet brukar ha en förmåga att vara lättare ju mer ödmjuk man är, karma finns, i det att om man är snäll mot andra så är de snälla tillbaka, så bra saker händer bra personer för att de gör sig förtjänade av det, med vänner och sånt, gör man sig ovän med folk så funkar det likadant, men till ens nackdel, det är så livet funkar, att hashtagga "karma" gör inte att du slipper undan, du blir oftast behandlad så som du behandlar andra, och dåliga saker drabbar ofta dåliga personer hårdare, för att de har behandlat personer dåligt, och får inte den hjälpen som ev, vänner kunde ha gett!
Citera
2016-12-07, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NylonBaron
Men inte är det Tunnans rygg vi ser på IG-bilden? Hade föreställt mig den lite mer "valkig"....
Har hon inte en sån där apparat så hon kan sitta och redigera bilder? Såg en bild när hon red för några veckor sedan och då var hon knubbig som en säl.
Citera
2016-12-07, 14:19
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Har hon inte en sån där apparat så hon kan sitta och redigera bilder? Såg en bild när hon red för några veckor sedan och då var hon knubbig som en säl.

Massa filter. För ja det är nog inte hennes rygg vi ser. Är själv inte någon tunnis men inte i Annas löass, jag ser då inte ut sådär naken.
Citera
2016-12-07, 14:27
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NylonBaron

Tror bilden är tagen när hon var som smalast dvs inte en aktuell bild plus att hon redigerat den. Antar att hon ville visa upp sig, annars är det en väldigt konstig bild att ha till en text om att hon mår så dåligt.
Citera
2016-12-07, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagg i gräset
Tror bilden är tagen när hon var som smalast dvs inte en aktuell bild plus att hon redigerat den. Antar att hon ville visa upp sig, annars är det en väldigt konstig bild att ha till en text om att hon mår så dåligt.

Besvikelsen måste vara stor att ingen skrivit hur smal och fin hon är, det är säkert bara det hon är ute efter. Varför annars lägga ut en gammal bild och hashtagga #tatoo och #mujer (kvinna) när man känner sig lamslagen?
Citera
2016-12-07, 16:14
Medlem
Tror inte det var hennes rygg alls. Midjan borde ha försvunnit redan i tonåren och valkar slätas inte ut efter att man råkat röra på sig några gånger. Valkarna sitter nog där dom sitter och det är fett som krävs en grill för att få bort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in