Hon poängterade även på Periscope i dag att de hade två sviter, inte rum, utan sviter. En åt barnen och en åt henne och Roberto. Konstigt att hon inte lagt ut bilder på dem.
Bilder finns på IG, verkar vara "torn-sviten" minsann! På min tid bodde tjänstefolket högst upp på vinden...
Hur deras ekonomi ska kunna klara av de två SVIIIIITERNA förtäljer inte historien.
Roberto som står väktare utanför klockbutiker tjänar definitivt inte mycket och Tunnan har dåligt med jobb...
Hur deras ekonomi ska kunna klara av de två SVIIIIITERNA förtäljer inte historien.
Roberto som står väktare utanför klockbutiker tjänar definitivt inte mycket och Tunnan har dåligt med jobb...
Man tjänar rätt bra som eskort för folk med udda fetischer.
Hur mycket kostar en svit där? Var ju även middag, spa och annat lyx. Så jävla mycket pengar kan ju varken Anna eller Roberto dra in
Hotellet hade kanske reserverat ett avsides placerat bord för familjen Book så att dom inte skulle få de andra frukostgästerna att tappa aptiten
Ska man tro hennes IG är det skapliga frukostportioner för en som opererat magsäcken. Undrar hur man har råd med två sviter när man inte kan styra upp elen i bostaden?
Reserverat-skylten på frukostbordet
Jag ooooorkar inte!
När jag läste i tråden så fick jag först intrycket att de bodde på Grand.
Men sen kom jag på att det är Book det handlar om ^^
Och nej, det där var inga sviter!
En allvarligt menad fråga, hur många gig gör Book på ett år? Och vad kan hon tänkas få i gage för att ta sig igenom ABC och Samba sombrero? Borde hon inte rimligtvis lägga upp alla dessa gig på sin insta om hon nu är en så stor och etablerad artist?
Sorry, det blev tre frågor men samtliga frågor gör mig lika nyfiken....
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!