2016-09-11, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Hon poängterade även på Periscope i dag att de hade två sviter, inte rum, utan sviter. En åt barnen och en åt henne och Roberto. Konstigt att hon inte lagt ut bilder på dem.
Bilder finns på IG, verkar vara "torn-sviten" minsann! På min tid bodde tjänstefolket högst upp på vinden...
Citera
2016-09-12, 13:32
Medlem
ABCD1s avatar
Hur deras ekonomi ska kunna klara av de två SVIIIIITERNA förtäljer inte historien.
Roberto som står väktare utanför klockbutiker tjänar definitivt inte mycket och Tunnan har dåligt med jobb...
Citera
2016-09-12, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABCD1
Hur deras ekonomi ska kunna klara av de två SVIIIIITERNA förtäljer inte historien.
Roberto som står väktare utanför klockbutiker tjänar definitivt inte mycket och Tunnan har dåligt med jobb...

Man tjänar rätt bra som eskort för folk med udda fetischer.
Citera
2016-09-12, 18:06
Medlem
Hoppas Tunnan tagit SMS lån vill se henne i lyxfällan!!!!
Citera
2016-09-12, 18:45
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABCD1

Hur mycket kostar en svit där? Var ju även middag, spa och annat lyx. Så jävla mycket pengar kan ju varken Anna eller Roberto dra in
Citera
2016-09-12, 18:53
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Hon var även tvungen att poängtera att det var ett reserverat frukostbord de hade, viktig poäng där.

Ja behovet av att andra ska tycka hon har så underbar familj och allt det där måste vara enormt.

Hotellet hade kanske reserverat ett avsides placerat bord för familjen Book så att dom inte skulle få de andra frukostgästerna att tappa aptiten
Citera
2016-09-12, 20:45
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Hur mycket kostar en svit där? Var ju även middag, spa och annat lyx. Så jävla mycket pengar kan ju varken Anna eller Roberto dra in

Jodå, familjen Book drar in gott om smet. Kul för familjen att dom får bo lite fashionabelt ibland.
Citera
2016-09-12, 21:31
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Jodå, familjen Book drar in gott om smet. Kul för familjen att dom får bo lite fashionabelt ibland.

På vilket sätt drar de in pengar? Är du ett stort fan av Anna då du försvarar henne gällande det mesta här
Citera
2016-09-12, 22:18
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
På vilket sätt drar de in pengar? Är du ett stort fan av Anna då du försvarar henne gällande det mesta här

Anna Book drar självfallet in pengar via sina ständiga engagemang i olika sammanhang, precis som alla andra som utför något mot betalning.
Citera
2016-09-12, 22:27
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
Hotellet hade kanske reserverat ett avsides placerat bord för familjen Book så att dom inte skulle få de andra frukostgästerna att tappa aptiten

Ska man tro hennes IG är det skapliga frukostportioner för en som opererat magsäcken. Undrar hur man har råd med två sviter när man inte kan styra upp elen i bostaden?

Till sist hoppas jag hon slutar visa sina fötter
Citera
2016-09-13, 01:14
Medlem
ace_secs avatar
Reserverat-skylten på frukostbordet
Jag ooooorkar inte!

När jag läste i tråden så fick jag först intrycket att de bodde på Grand.
Men sen kom jag på att det är Book det handlar om ^^
Och nej, det där var inga sviter!
Citera
2016-09-13, 11:35
Medlem
En allvarligt menad fråga, hur många gig gör Book på ett år? Och vad kan hon tänkas få i gage för att ta sig igenom ABC och Samba sombrero? Borde hon inte rimligtvis lägga upp alla dessa gig på sin insta om hon nu är en så stor och etablerad artist?

Sorry, det blev tre frågor men samtliga frågor gör mig lika nyfiken....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in